EI SAA EI SAA EI SAA EI SAA!!!!
EI BLONDEJA SAA KIUSATA!!
6
2600
Vastaukset
- hah =)
Mist vetoo, et et oo oikee,, Tosikko!! hellalettas,, Huomaa et esität..
- angelique88
olen itse blondi ja mielestäni vaikka blondivitsit antavatkin sen kuvan että blondit ovat tyhmiä,niin se ei ole totta ainakaan kaikkien kohdalla..
ja en minä ainakaan ota blondivitsejä henkilökohtaisesti ja miksi ne edes pitäisi?!
ja on kyllä melko tyhmä jos ottaa jonkun vitsin henk.kohtaisesti..- kaikki
blondivitsit pätee kaikkiin blondeihin ja kaikki blondit ovat typeriä ja vitsit pitää ottaa henkilökohtaisesti.
- angelique88
kaikki kirjoitti:
blondivitsit pätee kaikkiin blondeihin ja kaikki blondit ovat typeriä ja vitsit pitää ottaa henkilökohtaisesti.
eivät todellakaan päse kaikkiin blondeihin!!
ja mistä sä tiedät onko kaikki blondit typeriä?
vai ootko sä kenties tavannut kaikki blondit? - hmm...
angelique88 kirjoitti:
eivät todellakaan päse kaikkiin blondeihin!!
ja mistä sä tiedät onko kaikki blondit typeriä?
vai ootko sä kenties tavannut kaikki blondit?Nyt kannatta kyllä lopettaa jo !
- JASSUKKA!
hahehöhö, naama kiinni, kyllä meitä saa kiusata :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285390
- 1611825
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561493Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36913- 38885