Kuminaamarit

Kokovartalohoito

Markkinoille on tullut monia uusia valmistajia. Tilasin pari uutta eräältä puolalaiselta räätäliltä. Tekee tavaraa mittojen mukaan ja ilmainen toimitus! Niinpä tilasin pari sellaista, joissa oli vain silmien aukot.
Pukeuduimme vaimon kanssa oliivin vihreisiin kokovartaloasuihin. Vaimolle lisäksi läpinäkyvät sukat, sukkaliivit ja tissiliivit, joissa tutit nännien kohdalla. Lopuksi kumihuput. Ensin alle uimalasit ja sitten huppu päähän. Silmäaukkojen alareunaan jää sen verran tilaa, että hengitys onnistuu. Kuitenkin muuten huppu on sopivan tiukka. Itsellä oli läpinäkyvästä oliivinvihreästä kumista ja vaimolle sama muuten paitsi nenästä alaspäin läpinäkyvä violetti. Kaulaan vielä kumipanta ja asu oli valmis. Kumi on sen verran ohutta että suudellessa tuntee toisen huulet ja nenän kahden kumikerroksen läpi. Ennenkokematon tunne! Suojalasit ovat lähes läpinäkymättömät, joten asusteet eivät jätä yhtään ihoa näkyville.
Ja sitten muovilakanoihin.
Aikamme siinä nautiskeltuamme vaimoni nousi polvilleen muovilakanalle ja veti hitaasti auki haaroissa olevaa vetoketjua. Ja esiin tuli pillu, mutta kuminen sellainen. Läpinäkyvästä kumista koko laite ja takanapäin kondomi, joka oli syvällä kakkosessa. Uudet kumipilluhousut! Sitten tuli minun vuoroni. Vetoketjun alta paljastui kondomi, jossa oli lyhyt kumiletkun pätkä ja takaosassa kondomi myös syvällä kakkosessa. Tukevasti kumissa joka puolelta.
Hän hieroi kumista klitoristaan ja näin kuolan valuvan kumihupun sisällä. Kumikäsine otti lujan otteen kullistani ja hieroi sitä. Tunne oli niin voimakas, että olin laueta heti. Mutta ei niin helpolla. Molemmat kumihansikoidut kädet raottivat kumipillua ja äkkiä sieltä purskahti pissiä naamarilleni. Sitä meni vähän myös hupun sisälle ja aromi/maku oli mielettömän kiihottava. Mutta ei vieläkään!
Pöydällä oli useita dildoja. Hän otti niistä yhden ohuemman ja käski minun työntää sen itselleen syvälle kakkoseen. Se liukui klooratussa kondomissa helposti sisälle. Sitten pumpusta ilmaa sen verran, ettei luiskahtaisi pois. Itse sain saman kohtelun omaan kakkoseeni. Vibraattoridildo sopi kumipillun aukosta sisälle etupuolelle. Nyt oli jo kolme reikää täytettynä. Kumihuput kuitenkin estivät suudildon käytön. Laskeuduimme uudestaan makuulleen muovilakanoihin pussaillen kumihupuissamme. Kädet tapailivat dildoja ja hieroskelivat niitä. Leikki saattoi jatkua...

0

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        97
        2018
      2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        98
        1478
      3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        112
        1187
      4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
        Ikävä
        76
        1067
      5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
        Ikävä
        121
        1062
      6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        57
        903
      7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
        Ikävä
        51
        877
      8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
        Ikävä
        58
        836
      9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
        Ikävä
        36
        822
      10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
        Ikävä
        33
        723
      Aihe