lisäys edelliseen yritin vastata mikä f-securen versio kysymykseen enkä ole ennen vastannu.eli jos kirjotan kerran f-secure niin ei tarvii koskaa ikinä enään vastata semmoseen kysymykseen missä pitäisi käyttää f-secure.sori nyt vaan mut meni kyl herneet nenään!!!no eihän tätäkään pysty lähettää muuttamatta!!
melkein samanlainen viesti.
4
329
Vastaukset
- sille ?
Miksi et vastannut sille ???
- penaali
sixi en vastannut kun olin kuulemma lähettänyt saman****** vies*** aikase****...ei menny läpi vaikka muuttelin textiä!!siinä syy.ei menny nytkään piti pistää pari tähtee.jos tää on näin vaikeeta niin saa olla.
penaali kirjoitti:
sixi en vastannut kun olin kuulemma lähettänyt saman****** vies*** aikase****...ei menny läpi vaikka muuttelin textiä!!siinä syy.ei menny nytkään piti pistää pari tähtee.jos tää on näin vaikeeta niin saa olla.
nämä tuli sentään läpi (pieni ihme sekin), jippo piilee otsikossa, se ei saa olla sama, muuten massapostitat(otsikkoa????), viesti saa olla sama vaikka kuinka monesti?????(se ei ole massapostitusta). Hyvin toimii mutta toimikoon.
- nyt !!!
penaali kirjoitti:
Voi sitä silti vastata, kuhan ei laita samanlaista otsikkoa.'
vastaa nyt !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161