Lapsi ilman miestä

yksinäinennuorinaine

Haluaisin tiedustella onko täällä miehiä jotka olisivat valmiita ryhtymään "isäksi". Lainausmerkit siksi, että en vaatisi seksin jälkeen puhelinnumeroa, lapsen tietoihin merkattaisiin isäksi tuntematon eikä elatusmaksuja tarvitsisi näin ollen maksaa. Lapsen elämässä saa toki mukana olla jos haluaa, mutta en velvoita mihinkään.
Vauvakuume on vain niin kova mutta miestä ei tunnu löytyvän, että olen valmis jopa tällaisiin keinoihin. Niin ja mielellään Keski-Suomen alueelta

17

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään sulle

      Meeppä hullu hoitoon.

    • gjapåihgqiuvh

      Mulla on kans kauhee vauvakuume :) Oon seurustellu 4,5 vuotta ja asuttu yhdessä koko se aika. Ollaan puhuttu, että tehtäis lapsi, mutta mies vaan hokee että pelottaa jne..
      Itsekin olisin tässä vauvakuumeessa mihin keinoihin hyvänsä jos miestä ei olisi näkyvissä. :D Täytyy nyt vain odottaa, että mieskin haluaa lapsen..
      Toivottavasti onnistuu! Good luck!

      • Ei mitään teille

        Toivottavasti ei onnisti ja sulle on onnittelut viisaasta miehestä. Kauankohan vain jaksaa sinua.


    • Nainen vasemmalta

      Miten vastuuttomia naisia? Ei teillä ole aavistustakaan mitä voitte tehdä lapselle. Lapsi alkaa kaivata isää ja kun sitä ei löydy, se on kamalaa koettavaa ja katsottavaa.
      Olen ollut tämmöisen lapsenetsijän kanssa naimisissa ja voi sitä isän vihaa. Lapsi kostaa isättömyyttään koko elämänsä viattomille. Joa aviotonkin lapsi kärsii. Miksi tehdä sellaista tuskaa lapselle?

      Oikein köyhän ei myöskään kannata tehdä lasta veronmaksajan piikkiin. Se on tosi huono alku.

    • haluan isäksi

      hei! huomasin ilmoituksesi. haluan isäksi, ja olla mukana lapsen elämässä. kirjoitatko minulle. [email protected]

    • Idiootit !!!

      Lapsi on näille ääliöille joku esine ja väline.

    • postia ootan

      moi kyl on tässä olis yks ja haluun tulla isäksi oon 20v asutko Jyväskylässä? [email protected]

    • soita tekstaa

      soita tai tekstaa tässä olisi mies joka haluaa siittää raskaaksi sinut kerron lisää 0465200924 ota yhteyttä et pety

    • Valmis auttamaan

      Olen 24-vuotias nuori mies pääkaupunkiseudulta ja olen kiinnostunut auttamaan pariskuntia sekä luotettavaksi toteamiani sinkkuja lapsen saamisessa. Matkustan työtehtävien puolesta usein myös muualle Suomessa, joten voin tavata Keski-Suomessakin. En itse tavoittele parisuhdetta, joten omat lapset eivät tule olemaan ajankohtaisia ainakaan lähitulevaisuudessa. Luovutan kuitenkin mielellään muille siitä mitä minulla on samoin kuin autan luovuttamalla verta ja kantasoluja. En kaipaa seksiä vaan halutessasi voimme hoitaa luovutuksen myös täysin ilman yhdyntää ja jopa näkemättä toisiamme alasti. Lapsen saatuasi voin joko olla mukana kaikin mahdollisin tavoin tai voimme suorittaa kaiken täysin anonyymisti - tämä riippuu täsin sinun tilanteestasi sekä tekemästämme sopimuksesta. Keskustellaan tästä tarkemmin sähköpostitse ja myöhemmin livenä. Alkuun toimin anonyymisti, mutta olen valmis luovuttamaan yhteystietoni hedelmöitystilanteessa, mikäli näin sovimme.

      En tässä vaiheessa halua paljastaa itsestäni paljoa, mutta voin kertoa lisää myöhemmin kun tapaamme. Voin vakuuttaa olevani täysin luotettava ja haluan että kaikki järjestyy niin että meistä molemmista tuntuu hyvältä. Sinulla on oikeus viheltää peli milloin tahansa poikki, sillä haluan että olet täysin varma ratkaisustasi. Lisäksi haluan hieman keskustella kanssasi ennen hedelmöitystä, jotta saan kuvan sinusta ihmisenä. En vaadi sinulta mitään ulkonäön, iän tai muiden ulkoisten seikkojen suhteen, mutta haluan vakuuttua siitä että olet valmis saamaan lapsen. Osaan arvioida ihmisiä hyvin ja uskoisin saavani sinusta kattavan kuvan ilman että joudut kertomaan paljastavia asioita elämästäsi. Tämä on erityisen tärkeä sinkkuäitien suhteen, sillä haluan olla varma että lapsi syntyy rakastavaan ympäristöön.

      Laitan täällä viestiä muutamaan eri viestiketjuun, mutta en ole aikeissa hankkia massoittain lapsia. Ota siis yhteyttä ennen kuin joku muu ehtii! :) Sähköpostini on [email protected] Kerro viestissäsi hieman myös siitä että mitä eniten toivot tältä järjestelyltä - erityisesti että toivotko minun olevan mukana raskauden jälkeen vai et. Toivottavasti löydät täältä sen mitä etsit!

    • Lapsi ei ole leikkik

      Varatkaa kaikki aika mt-toimistoon vitun pavelit!!

    • Hulluutta

      Täällähän tarjotaan sonnin paikkaa .Sairasta touhua,taitaa olla mielenterveysongelmaiset asialla ei ainakan tynnu täysjäkisten hommilta.Kuka uskaltaa tavata tälläisiä "sonniehdokkaita ja viedä niitä kotiinsa.

    • pasi46

      hei olen sinkku pasi 44/180/86 ja mukava, avoin, hellä, romanttinen, huumorintajuinen, lempeä ja fiksu. pussailen ja otan sinut mielelläni myös syliin tai kainaloon. en juo enkä tupakoi. olen eroottinen, tunteellinen, lempeä, ja avoin ja otan naiseni huomioon joka päivä. minulla ei ole lapsia. viihdyn luonnossa, olen eläinrakas ja liikunnallinen, mökkeilen ja vietän paljon koti- iltoja. tanssimassa käyn etsin kumppania. kaveria ystävää en naimissa ei lapsia ole pidän lapsista [email protected] voin olla isä lapselle usemankin tehdä koti isä olla

    • Haaveita74

      Heí;)

      Täällä olisi 40-v, pitkä, vaalea mies. En tupakoi, enkä ryyppää ja muutenkin terve kunnon mies. Haluaisin auttaa;) Motiiveistani yms. voidaan puhua tarkemmin sähköpostissa. Olen kuitenkin varattu ja minusta en halua mitään oikeuksia tms.

      Kirjoittele, niin jutellaan!

      [email protected]

    • totuusko

      Ei varmaa isäehdokkaita löydy mutta siementäjä kyllä!

    • tim_backland

      Voin tulla siittämään lapsesi, minulla on jo kokemustakin asiasta vaikka edellinen menikin ns. vituiksi.

    • ghd

      Moikka miten sinuun sais yhteyttä haluan keskustella ja auttaa sinua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4080
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3942
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3835
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2588
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2425
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      338
      2048
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2032
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1879
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1559
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1402
    Aihe