Eli kyseessä hirsirunkoinen 2krs talo jonka olen sisäpuolelta remontoinut täysin uudestaan ja asuttu jo vuosia mutta ajatus ilmanvaihdosta on mietityttäny, ku mulle ehdotettiin silloin rak.vaiheessa koneellista ilmanvaihtoa. Nyt painovoimalla toimiva..ja myös toimii mielestäni.. ajatus on vain pyörinyt mielessäni että mitenköhän se ko ilmanvaihto ois toiminut? Kyseessä kuitenkin vanha talo joka myöhemmin lisäeristetty ulkopuolelta.. ja silloin ku se on tehty ni hirsienvälistä oli paistanut päivä.. omasta mielestä Koneellinen ilmanvaihto imisi ns. Villapölyä huoneilmaan,vaikka siellä ulkopinnassa ilmeisesti tervapaperi... jos jollain lukialla kokemuksia/ehdotuksia aiheeseen niin olisi mukava tietää miten olisi pitänyt tehdä.
Koneellinen ilmanvaihto rak.vuosi 54
Vanha tönö
1
154
Vastaukset
- ojgt4
Koneellinen ilmanvaihto tarkoittaa, että ilma imetään koneelle ulos ja vastaavamäärä ilmaa puhalletaan koneella sisään. Ilma ei kulje mistään seinäraoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva201953- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703