pitkiin aikoihin! Saatiin susi metsästettävien listoille! Alkaa susianalyysseihin tulla syvällisyyttä! Järki alkaa voittamaan takkuturkkien kohtelussa!
Paras uutinen
6
138
Vastaukset
Taitaa analyytikolle olla seppukun paikka ny :D
- Silloinhan sitä
sutta vasta voikin kunnolla analysoida, kun se on pötköllään kanervikossa.
Lisää analyysikelpoisia susia! - Uutinen?
No ensinnäkään asia ei ole vielä lukkoon lyöty, vaan junttiministeriö vasta esittää moista idioottimaisuutta, eli älkääs nyt maalaistollerot vielä 'tumpputtako käteen :D Kaatolupia ei todellakaan tarvita. Jos jotakin tarvitaan niin böndeille mielenterveystukea petopelkoon.
- jbvghiojio52nj
Kyllähän asia lukkohon lyödään, jos yhtääkkään sutta ajatellaan! Muutenhan sudet vaan pikkuhiljaa häviävät!!
- sissipäällikkö
niitä kaatolupia kannattaa hakea reilusti, liikojen kanssa aina pärjää,-ja eikun ensi arkena susipaukkuja ostamaan - ja niitäkin runsaasti.
- niinson
Sole poika mikhän! Ne on jo tupessa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026