Myydään aprilia sx 50cc 2009.
löytyy karkeenkuvioiset renkaat ja uudet nastarenkaat. vanhat nasta renkaat saa mukaan halutessaan mutta nastoja paljon irronnut.
leikannut kiinni vaan 5 kertaa ja aina korjattu.
uudet vilkut löytyy
uusittu koko moottori ja ajettu sen jälkeen n200km. (leikkas kiinni n.50km kohalla koska varmaan jotain kuraa menny väliin)
uudet hienot pinkit pääkallo venttiilit
vanteet maalattu vaalean vihreäksi muuten mopo on täysin sininen.
uudet jarrupalat viikko sitten vaihdettu.
mukaan 1 litran motul öljyä eikä ole muita öljyjä käytetty.
miinukset.
- katteet puuttu
- eturenkas vuotaa hitusen joten saa 2 viikon välein pistää lisää ilmaa
- naarmuja kyljissä koska kaaluttu talvella useesti
-kytkin hieman vino mutta pystyy ajamaan.
- töötti ei toimi
-etuvalo ja takavalo välillä lakkaa toimimasta kun ajaa kaasu pohjassa.
- polkin lähes poikki joten saa polkasta varovasti.
- peilejä ei ole koska rikki, saa mukaan halutessaan kumminkin.
kiihtyy ripeesti ja huippuja kerää suoralla sigmaan 61km/h.
tästä luotettavaa ja taattua menoo.
HINTA: 2300 Euroa. vaihdossa voi ehdottaa hyvää kevaria tai autoa mutta rahaa vähintään 500euroa sinulta väliin.
Aprilia SX 50
Myydää mopo
5
179
Vastaukset 5
- vaihaks
Vaihaks mun penaaliin?
- myydään mopo
en vaihda, miks tuhlaat mun aikaa
- myydään mopo
joku kirjoittanut nimimerkilläni, mutta ei kiitos.
- Oletko tosissasi?
Onko tuohon hintaan tullut kenties vahingossa yksi nolla liikaa? Iän ja kuvauksen perusteella tuon hinta pitäisi olla muutamia satasia......
- Älytöntä touhua
Joo tosiaan nolla pois perästä niin alkaa oleen hinta kohillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7526Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512