Hei! Jos jollakin on kokemusta palkoista, ja siitä että onko alalle järkevää lähteä niin voisi kertoa oman kokemuksen tähän. TULISI TODELLA TARPEESEEN!
Olen harkinnut jo kauan aikaa matkailu alaa ja kielipäätäkin riittää. jos saisin kemuksia suomessa ja ulkomailla työskenneiltä se auttaisi todella paljon!
Matkailupalveluiden tuottajaksi ??
3
175
Vastaukset
- 16+7
Tuottaja? Eikös palveluiden tuottajat ole pääsääntöisesti yrittäjiä?
- kukkuukuu
matkailupalveluiden tuottaja voi toimia yrittäjänä tai jonkun alaisena.. en ole itse alalla joten en voi enempää kommentoida.
- Tinde444
Itse olen ammatiltani matkailun ohjelmapalvelutuottaja. Alan töitä olen tehnyt hotellissa ja matkaoppaana ulkomailla. Totta, että suurinosa on yrittäjiä. Jos on palkollisena,palkka on pieni. Parhaiten alan töitä saa työharjoittelupaikasta josta sitten kesätöihin jne. Meidän koulusta työharjoittelijoita oli ravintolassa ihan tarjoilijoina, safariyrityksissä töntekijänä, hotelissa eri tehtvissä (lähinnä housekeeping/tarjoilu) . Lapissa eniten työpaikkoja talvella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928