Hei! Jos jollakin on kokemusta palkoista, ja siitä että onko alalle järkevää lähteä niin voisi kertoa oman kokemuksen tähän. TULISI TODELLA TARPEESEEN!
Olen harkinnut jo kauan aikaa matkailu alaa ja kielipäätäkin riittää. jos saisin kemuksia suomessa ja ulkomailla työskenneiltä se auttaisi todella paljon!
Matkailupalveluiden tuottajaksi ??
3
86
Vastaukset
- 16+7
Tuottaja? Eikös palveluiden tuottajat ole pääsääntöisesti yrittäjiä?
- kukkuukuu
matkailupalveluiden tuottaja voi toimia yrittäjänä tai jonkun alaisena.. en ole itse alalla joten en voi enempää kommentoida.
- Tinde444
Itse olen ammatiltani matkailun ohjelmapalvelutuottaja. Alan töitä olen tehnyt hotellissa ja matkaoppaana ulkomailla. Totta, että suurinosa on yrittäjiä. Jos on palkollisena,palkka on pieni. Parhaiten alan töitä saa työharjoittelupaikasta josta sitten kesätöihin jne. Meidän koulusta työharjoittelijoita oli ravintolassa ihan tarjoilijoina, safariyrityksissä töntekijänä, hotelissa eri tehtvissä (lähinnä housekeeping/tarjoilu) . Lapissa eniten työpaikkoja talvella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069