Matkailupalveluiden tuottajaksi???

kokemuksia??

Hei! Jos jollakin on kokemusta palkoista, ja siitä että onko alalle järkevää lähteä niin voisi kertoa oman kokemuksen tähän. TULISI TODELLA TARPEESEEN!
Olen harkinnut jo kauan aikaa matkailu alaa ja kielipäätäkin riittää. jos saisin kemuksia suomessa ja ulkomailla työskenneiltä se auttaisi todella paljon!

1

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjnna

Riippuu niin paljon työpaikasta, sillä matkailupalvelujen tuottaja voi tehdä todella monenlaista työtä. Itse olen vastavalmistunut matkailupalvelujen tuottaja ja olen hotellin vastaanotossa töissä, jossa palkka n. 12 e/tunti (kokemuksen kasvaessa palkka nousee). Teen 3-vuorotyötä, jolloin saan ihan hyvät lisät. Käteen jäävä palkka on nyt n. 1700-1800 e/kk, riippuen työvuoroista (onko enemmän aamua/iltaa/yötä) ja tuleeko ylimääräisiä vuoroja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1955
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1686
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1656
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1443
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      142
      1194
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1062
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      980
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      869
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      862
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      856
    Aihe