Särkisalo

Kokenut

VARAUTUKAA siihen,että jos uistelette Träskön saaren ympärillä,niin tämä yksi hullu saaren asukas hyökkää veneellä viereen huutamaan,että "mitä te kalastatte meidän laiturissa,kun meidän pitää asua täällä ja vettä on monta hehtaaria". Meidän veneen ja hänen laiturin välillä oli väh.200m.välimatka.Tällä hullulla on virallinen kalastuksenvalvojan kortti,joten joudutte esittämään lupanne.
Taitaa ottaa koville,jos joku harrastelija saa pari haukea,mutta itse revitään verkoilla ja rysillä....

9

4140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laardibonanza

      jos tää nyt on se kunta, josta se yksi nokian insinööri muutti pois ja jätti kunnan taseeseen perkuleellisen vajeen, niin älä yhtään ihmettele. nehän joutuu siellä taas tekemään töitä.

      • Nimetön

        Ei se oo siitä kii,vaan näitä alkuperäisiä saaren mulkkuja vituttaa,kun "harrastelijat" saa vetää uistinta heidän "vesillä".
        Joku voi saada yhden pikku hauen ja itse sitä vedetään verkoilla vaikka mitä ja sitten kirjoitetaan lehdissä,että nykyisen lain myötä kalat vähenee.
        Ymmärrän kyllä välimatkan ihmisten laituriin,mutta tässä tapauksessa aion vielä mennä uudestaan KIUSAAMAAN tätä herraa :))
        Nim.laki takana


      • sik
        Nimetön kirjoitti:

        Ei se oo siitä kii,vaan näitä alkuperäisiä saaren mulkkuja vituttaa,kun "harrastelijat" saa vetää uistinta heidän "vesillä".
        Joku voi saada yhden pikku hauen ja itse sitä vedetään verkoilla vaikka mitä ja sitten kirjoitetaan lehdissä,että nykyisen lain myötä kalat vähenee.
        Ymmärrän kyllä välimatkan ihmisten laituriin,mutta tässä tapauksessa aion vielä mennä uudestaan KIUSAAMAAN tätä herraa :))
        Nim.laki takana

        Samaanlaiseen tilanteeseen olen ittekin törmännyt.
        Pistää vihaksi tuollainen ÄÖ 5 ! Kalareissu piloilla kun aamulla hyvällä mielellä päässyt kalaan ja törmää tuollaiseen.
        Täytyy vaan lohduttaa että maailma olisi tylsää jos kaikki olisi samanlaisia !


    • Oriolus

      kiitos viestistä ja vihjeestä, nyt liitän saaren lempikalastuskohteisiini.
      Koirani ei oikein tykkää öykkäreistä ja on veneestä pikkasen kateellinen.
      Onko kalastuksenvalvojilla pakolliset lääkärintarkastukset, ettei olis pilallista lihaa
      sadetakissa

      • että

        jos ukon pojat on veneessä niin niillä on kättä pidempään mukana. Ite kun tiedän kyseiset veikot niin en kyllä menis ärsyttämään, mutta jokainen tyylillään.


      • öäö
        että kirjoitti:

        jos ukon pojat on veneessä niin niillä on kättä pidempään mukana. Ite kun tiedän kyseiset veikot niin en kyllä menis ärsyttämään, mutta jokainen tyylillään.

        pelätä sitä vanhaa äijää,ihan apina.Oltiin joskus pilkillä siinä salmen toisella puolella ja se apina alkoi ampuileen haulikolla tontillansa,ei sit liikuttu mihinkään niin apina tuli kertoon et pilkitään sen ampuma-alueella.Kysyin apinalta missäs ne rajat sit kulkee,niin on koko merialue.Apina otti nimet vihkoon ja uhkaili käräjillä jos ei vaihdeta paikkaa,ei vaihdettu kun tuli kalojakin.Apina meni tontillensa ja jatkoi ampumaharrastusta.Käyty jälkeenki siellä,mut ei nyt pariin vuoteen.Oliskohan itse kannattanut soitella poliisille?
        PS. jos joku apinan tuttu lukee tätä niin kertokoon terveisiä.Kohta alkaa hiihtoloma(vko.9)niin saavumme paikalle.


      • asekriittinen
        öäö kirjoitti:

        pelätä sitä vanhaa äijää,ihan apina.Oltiin joskus pilkillä siinä salmen toisella puolella ja se apina alkoi ampuileen haulikolla tontillansa,ei sit liikuttu mihinkään niin apina tuli kertoon et pilkitään sen ampuma-alueella.Kysyin apinalta missäs ne rajat sit kulkee,niin on koko merialue.Apina otti nimet vihkoon ja uhkaili käräjillä jos ei vaihdeta paikkaa,ei vaihdettu kun tuli kalojakin.Apina meni tontillensa ja jatkoi ampumaharrastusta.Käyty jälkeenki siellä,mut ei nyt pariin vuoteen.Oliskohan itse kannattanut soitella poliisille?
        PS. jos joku apinan tuttu lukee tätä niin kertokoon terveisiä.Kohta alkaa hiihtoloma(vko.9)niin saavumme paikalle.

        Nyt kun ovat nämä puhelinkameravideot, niin hepulta saa ainakin aseet pois. Jos on vähänkään epäasiallista aseen käsittelyä, niin varmasti haetaan pois kun videon toimittaa sinitakeille. Epäasiallista on, jos joku kokee aseen käsittelyn uhkaavaksi. Minä ainakin koen jos ylipäätään näen ampuma-asetta heiluteltavan muuten kuin metsästystapahtumassa tai harjoitteluradalla.


      • ilmoittaa.
        öäö kirjoitti:

        pelätä sitä vanhaa äijää,ihan apina.Oltiin joskus pilkillä siinä salmen toisella puolella ja se apina alkoi ampuileen haulikolla tontillansa,ei sit liikuttu mihinkään niin apina tuli kertoon et pilkitään sen ampuma-alueella.Kysyin apinalta missäs ne rajat sit kulkee,niin on koko merialue.Apina otti nimet vihkoon ja uhkaili käräjillä jos ei vaihdeta paikkaa,ei vaihdettu kun tuli kalojakin.Apina meni tontillensa ja jatkoi ampumaharrastusta.Käyty jälkeenki siellä,mut ei nyt pariin vuoteen.Oliskohan itse kannattanut soitella poliisille?
        PS. jos joku apinan tuttu lukee tätä niin kertokoon terveisiä.Kohta alkaa hiihtoloma(vko.9)niin saavumme paikalle.

        Virkavaltaan vain yhteyttä, vapaa-ajan kalastajilla on oikein, lakipykälät puolellaan. Hommatkaa sakot mokomille!


    • Anonyymi

      Tuskin se kala jonka olette saaneet on syntynyt juuri sillä neliön alalla josta sen saitte. Se kala voi olla vartin päässä 5km päässä jos ette olisi onkineet sitä. Kenelle möykkäävät silloin vihoittelee. Kalat on liikkuvaa lajina , juurekset pysyy paikoillaan . Pitäisi jokaisen ymmärtää että kala on sen joka sen vedestä nostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe