Tuleeko muutto, haluaisin pois kotoa. Miten työ jatkuuko eläkeikään saakka? Onko minulla vielä hauskaa vai tätä samaa rataa puurtamista.
tuntija tai tähdenlento
1
<50
Vastaukset
Hei
no ensiksi se pointti, että hauska on paljon itsestä kiinni, että miten sen toteuttaa. hauskaa voi olla ilman rahaakin, kun on hyvä ihminen lähellä ja kun on sinut itsensä kanssa. hauskaa voi pitää lukemalla ja kirjoittamalla ja vaikka ulkoilemalla, sillä ei ole rajoja.
muuttoon kohdistat kaikki odotuksesi, näen myös miehen joka ähkäilee saman asian kimpussa. näen muuton ja ison rakennuksen, mikä voisi olla kerrostalo.
työasiat ahdistavat sinua ja tunnet olosi usein huonoksi niitä ajatellessa, koska pelkäät. rahantulo ei lopu, enkä usko sinun jäävän paitsi.
onhan sinulla myös miehen kautta tuloja, joko asutte yhdessä tai hän muuten tukee sinua taloudellisesti, en tiedä oletko vuokrannut paikan tai miten se toimii.
minä en voi puhua ajoista, koska niitä ei minulle ole olemassa. siksi en voi sanoa mikä on tulevassa eläkeikään asti ja mikä ei.
sinulla on nimenomaan hauskaa siellä uudessa asunnossa ja siellä käy myös erittäin mukava nainen, olette läheisiä toisillenne ja pidätte hauskaa.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739