Maksan tv-luvasta muistaakseni n. 200 euroa vuosi.
Seuraavassa subjektiivinen arvioni katselutottumuksiini perustuen, mitä olen sillä saanut tänä vuonna:
- jalkapallon EM-kisat suorina lähetyksinä (200 ei olisi riittänyt edes finaalilippuun)
- Ateenan olympialaisia aamusta iltaan
- uutisia päivittäin
- teksti-tv:n monipuoliset palvelut
- kymmenkunta radiokanavaa
- sarjoja, elokuvia, luontodokumentteja
- ym.
200 eurolla saisin myös:
- toisen illan Ruotsin-risteilyllä
- halpiskännykän
- kirvesmiehen päiväksi
- hyvän talvitakin
- kuukauden käyttökulut autolle
- synttäri-illallisen perheelle
- neljä popcornkonetta
Älkää viitsikö hyvät ihmiset valittaa
Suhteellisuudentajua
9
617
Vastaukset
- LYE
jos vaan kattois YLEn kanavia... Sitäpaitsi, tämä kommentti ,"halpiskännykän" ,kertoo että sua ei paljoa haittaa tuo 200 euron maksaminen. No maksa sitten, maksa vaikka minunkin puolestani...
- Vaikka
www.yle.fi sivuille, niin ompa tarjontaa. Tämä tarjonta on aivan jotain muuta kuin tylsien Tv- ohjelmien katselemista. Etsivä löytää paljon ja mielenkiintoista.
- ELY
Enhän minäkään katso oikeastaan yhtään esim. Mtv3 -kanavaa. Silti joudun maksamaan heidän esittämänsä mainoksensa mainostettujen tuotteitten hinnoissa. Vaikka tuntuisi miten pahalta.
- Egon
Keskituloinen suomalainen maksaa kahden vuoden tv-lupamaksut vuodessa kirkollisverona. Mitäköhän sieltä on saanut vastineeksi?
- Anna
...voi aina halutessaan erota. Minä en ainakaan maksa kirkolle mitään.
- autoilija1
Kuules jos sun autos kuukausittaiset kulut on 200e, niin taitaapi se seisoa suurimman osan tallissa. Ettei olis itse tallin vuokra? ;)
Terveisin,
suhteellisuudentajua myös bensan hintaan- ELY
Sanotaan, että 200 eurolla saa autoa käyttää kaksi viikkoa. Yhä suuremmalla syyllä voi alleviivata suhteellisuudentajua tv-maksuun.
Olisin hyvin tyytyväinen puolikkaaseen, jos luvan hinta sillä puolittuisi.
Ja musiikkitaloa en kaipaa ensinkään.- Elchevive
200e on iso raha, jos kk-tulot on 360e kuten mulla ja telkkukin 5 euron kierrätyskeskuksesta kaapattu vanha musta-valko. Revi siitä!
Kaiken lisäksi katson vain viikolla asia- ja ajankohtaisohjelmia, en viikonloppuisin telkkua ollenkaan, enkä kolmosia tai nelosia ikinä.
Tv-lupamaksu joko mukaan uuden telkun hintaan tai mukaan veroihin! Se olisi demokratiaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206316Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253847Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712923- 292840
- 821724
- 91623
- 1471612
- 1481571
- 121328
- 211272