Mitä vaivoja teillä on, miehet?

woman2

Eli siis olen itse nainen, ja haluaisinkin teiltä miehiltä kysyä, minkälaisista vaivoista te joudutte monesti kärsimään. Meillä naisallahan on nämä hitsin menkat, mutta onko teillä mitään vaivaa, mikä ärsyttää?

26

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ochoohhoijaa

      Tuosta vaan luet tämän palstan otsikoita, niin eiköhän se selvinne jo tosi tyhmällekin.

    • Yksilöllistä

      Aika yksilöllistähän tuo on.

      Sanon nyt lähinnä itseni kohdalta mutta veikkaan että pätee moneenkin mieheen.

      Atooppinen iho, eli kasvot,selkä,rintakehä kuivuu/kutisee.
      Krooninen nuha eli jatkuvasti on nenä tukossa en ole tutkituttanut sitä vielä, vaikka pitäisi. Mutta tämä vaiva ollut jo useita 10:iä vuosia.

      Toisilla miehillä on omat ongelmansa toisilla omansa.

    • miepä

      toistuvat peräpukamat

    • nainenminä

      no miehet hakeudutteko lääkäriin vaivojenne vuoksi vai odotatteko mielummin että ne menisivät itsestään ohi?

    • paska_on_paskaa

      Mettäläispaikkakunnilla se terveydenhoito on vähän sitä sun tätä. Siellä kun on sellaisiakin pyöveleitä - ainakin ihan viime aikoihin asti - että jos menet esim. sydänvaivojen tai jotain sinne päin takia valittelemaan vaivojas, sen pyövelin valvonnassa saatetaan poljettaa jotain testiä anturit sun muut mittarit kehoon kiinnitettyinä, sit se sanoo lopuksi " nämä laitteet on rikki, ei näihin tuloksiin voi luottaa " ja usuttaa potilaan pois niine hyvineen.
      Se vaan jää odottamaan, että se potilas kuukahtais pois vaikka heti seuraavana aamuna ja ongelma olisi hänen näkökulmastaan poistunut sillä tavalla, ns. luonnollista tietä. Eikä siellä julkisella puolella hoidu moni muukaan vaiva, monesti ei edes yritetä tehdä mitään, odotetaan vaan sitä luonnollista poistumaa. Se on jo vuosikymmenien aikana monelle tullut kantapään kautta opittua, sinne on monesti ihan turha vaivautua menemään, tyhjän saa pyytämättäkin.
      Siis jos on joku ihan selvä juttu, käsi kyynärvarresta poikki niin että maallikkokin näkee että tuota tarvii harsia kasaan ja lastoittaa sun muuta, semmoisen avun sieltä saa, mutta kaikki se muu.... Sinne julkiselle puolelle mennessä on parempi olla itsellä paremmat tiedot sekä vaivastaaan että hoidosta, ja loputtomasti sinniä hakata sitä päätään sitä kiviseinää vastaan mikä siellä on vastassa. Osata ja vaatia joka välissä oikeita toteamismenetelmiä sekä hoitoa, muuten on heikoilla.
      Käytännössä täällä on kantasuomalaisissakin ihmisryhmiä, joille ei hoitoa ole. Kun sen tosiasian sitten sisäistää lopulta omallakin kohdalla, mitä sinne vaikuttaa tuommoiseen systeemiin mennä vaivojansa enää valittamaan ? Kyseessä on siis useimmiten mieshenkilöt, kouluttamattomat pienituloiset ja usein jo mitä moninaisimpien ongelmien kanssa painiskelevat, monin eri tavoin jo kaikesta ulos jääneet, mitä sellaisen vaikuttaa edes mennä jonnekin mettäläispaikkakunnan pyövelin käsittelyyn ?
      Se pyöveli toimii siellä myös tämän mieshenkilön kohdalla yllä esimerkillä esittämälläni tavalla, sen kaikesta jo valmiiksi ulos jääneen pitäisi kyetä jollain tavalla etujaan valvomaan tämän pyövelinkin käsittelyssä - eihän se siihen kykene ja näin se jää ilman hoitoja joka tapauksessa, meni se niitä vaivojaan valittelemaan tai ei.
      Eikä sillä pienituloisella ole oikein varaa saatikka sitä jaksamista alkaa yksityispuolta käyttämään, satojenkin kilometrien päähän raahautua ja joka paikasta koettaa hakea korvauksia ja kun se lopputulos valitettavasti voi olla joka tapauksessa sama yhtä kaikki, vaivat jää hoitamatta.
      Eikä tämä suoli24 nettikriminaalien mellastuskenttä ei ole kenellekään vähänkään vielä järjissään olevalle oikea foorumi julistaa vaivojaan. Semmoisia teiniräkäläjäisiä paskasittiäiskriminaaleja väärällään, ihan ylläpitoa myöten.

      • Kale-60v

        Aivan kuin olisi minun kirjoittama kommentti, vaikka ei olekaan.


    • kaikkeasattuu

      Miesten vaivoja on peeniskateus. Jos jollakin on isommat munat, ne halutaan repiä pois. Siksi en käy koskaan uimahallissa. Onhan naisillakin joskus isommat tissit, mutten ole kuullut niitä revittävän.

      • harmillista

        Juu, mulla esim. on toinen kives omistajansa nyrkin kokoinen, vaikka toinen muistuttaa vaan luumua. Näin on ollut kohta kymmenen vuotta, enkä viitsi käydä sitä edes näyttämässä, kun pelkään, että kyvynkin vievät.


    • MiestenVaivat

      Miesten vaivoja, mitäpä nuo naisia hetkauttais.

      Lekuriin on turhaa mennä, koska sieltä ei saa käsien levittelyä kummempaa apua. Aika parantaa, tai sitten pahentaa... aikanaan sen näkee kumpaan suuntaan lähtee menemään.

    • kyllästynytmies

      kummallista kyllä tuo vähättely, vähän väliä jossain netissä keskustelupalstoilla tai lehdessä ihmetellään miesten haluttomuutta mennä lääkärille, yleensä ihmettelijänä on joku tutkia yleensä nainen, siinä taivastellaan kun naiset käyvät vuositarkastuksissa ja kehoitetaan miehiä huolehtimaan terveydestä, sitten kun miehenä menet vastaanotolle mitään ei oteta vakavasti, ite olen kärsinyt jatkuvista selkäkivuista jo yli 2 vuotta, useampaan kertaan joutunu käymään lääkärissä, mitään vikaa ei löydy eikä röntgenissäkään näy mitään, yleensä tyrkytetään sairaslomaa särkylääkettä ja käsketään venytellä, tosin mikään noista ei auta, nämä omat kokemukseni ovat pienen kylän terveyskeskuksista

    • nuorimiespotilas

      ainaki noilta nuorilta tk-lääkäreiltä kuuluu avun sijaan vain typeriä kommentteja, hakeuduin lääkäriin kun kurkkukipu oli jatkunut lähes 3 kuukautta, nuori naislääkäri katsoi kurkkuuni ja sanoi kylläpä punottaa mahtaa olla kipeä? onneksi tajusin sen jälkeen mennä yksityiselle

    • vaivainen

      liian pieni penis

      • Mulla toisinpäin ja aamuseisotus on kauhea vaiva.


      • asdasdfds
        he-ma kirjoitti:

        Mulla toisinpäin ja aamuseisotus on kauhea vaiva.

        Tiedän tunteen... hillitön kusihätä, mutta seisokki estää tyhjentämästä rakkoa...


      • ikä-evert

        Eturauhasvaiva on minulla perinnöllistä. Isäni ei edes hoidattanut. Itse menin höyläyshoitoon. Oli siitä pari vuotta helpompaa.
        Lääkkeillä tässä mennään. Koskaan ei edes 3 tunnin unenpätkää kun pitää lösölle herätä.

        Tunti sitten hain käyttöön komerosta HUMANtool istuimen siks kun alaselkä kipeytyy huonossa tuolissa.
        Sillä voi olla hyviä vaikutuksia myös eturauhasvaivaan. Vein sen komeroon kun humaistuin tuntui niin epämukavalta.


    • bafsah

      edellisen lisäksi mulla vielä migreeni, masennus, persoonallisuushäiriö, astma jne.

    • housussajo

      Virtsankarkailu, se on ikävä vaiva. Vaipat housussa sosiaalinen elämä on
      rajoittunutta ja kun tietää että parantumiskeinot ovat vähäiset se masentaa. Vaikka nykyiset suojat ovat huomaamattomia ja niinollen
      normaalielämä helppoa, sitä kaipaa läheisyyttä ja seksiä mutta nolostumisen pelossa ei uskalla lähestyä naisia.

    • pimpauttaja49

      No voisko tätä vaivaks sanoo? Jatkuva PILLUNPUUTE!

    • toinen kives menee piiloon krapulassa.

    • aaaappppp

      Hampaat oli ongelma.
      Nyt sekin on hoidettu, vaikka maksoikin kauheasti.
      Olen toistenkin miesten kanssa samaa mieltä, ei apua saa, jos ei ole heti valmis maksamaan vaikka mitä.
      Niin vielä mitä ihmettä se naisia kiinostaa?

    • entpotilasmies

      naisiahan se juuri kiinnostaa, naisethan valittavat ettei miehet hoidata vaivojaan, tuossa joku kommentoi nuorien tk-lääkäreiden typeristä kommenteista, olen itse noin kolmikymppinen mies, jouduin jokuaika sitten käymään terveyskeskuksessa vatsavaivojen takia, lääkäri oli aika nuori mies, vähän väliä hän selitti latinaksi jotain lääketieteen termejä, vatsan tunnustelun ja kuuntelun jälkeen tämä halusi tutkia vielä peräaukon kautta, no tämä latinan taitaja teki tunnustelun kahdella sormella siltä se ainaki itsestä tuntui, sattui pirusti, siinä sitten kun vähän kivusta älähdin tämä kysyi hölmistyneenä sattuuko se? ei tämän toimenpiteen pitäisi sattua yhtään, itse olin jo sen verran tympääntyny näihin kommentteihin että tuumasin lääkärille että eikai se sinuun satukkaan mutta minuun se sattuu, tosin sain tämä lääkäri vaivani paranemaan ettei sinänsä moittimista, kun vain lopettaisi tyhmät kommentit ja puhuisi latinaa vain muille lääkäreille

      • lkdföska

        Sulla tais olla joku eturauhasvaiva?


    • entpotilasmies

      ei ollut eturauhas vaivoja, vain vatsavaivoja ilmeisesti se halus varmuuden vuoksi tutkia peräaukon kautta, siellä ei kylläkään vikaa ollu

    • Anonyymi

      Parran ajo 2 kertaa viikossa ärsyttää prkl...

    • Anonyymi

      Pakkoinkontinenssi ketuttaa, kun sitä kusee housunsa jos esim. terassikaljoille lähtee.
      Sitä meinaa erakoitua kun kotona vain kalsarikännejä ottaa ja vaipoissa kaupasta
      lisää hakee.

      • Anonyymi

        Joopa joo, kun kesäterassille lähtee ja lonkeron juo niin kotimatkalla jo housunsa kusee.
        Ei ole helppoa vaipoissa kulkea oli ne sitten kuinka huomaamattomat tahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe