tutkimus: Kuka on idolisi?

oikeesti

Teen tutkimusta idoleista...

-Kuka on sinun idolisi? (perusteluja)
-Onko idolisi vaikuttanut sinun identiteettiisi?

13

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idolini on

      Aleksis Kivi. Perustelut löytyy lukemalla hänen teoksiaan ja Suomen kirjallisuuden historiasta.

    • Greda111

      Jonne Aaron Liimatainen...
      Ei oikeestaan oo vaikuttanu muhun.
      Idoli siks että sillä on mahtava tyyliä, hyviä mielipiteitä ja kaikkee muutakin.

      • hyi olkoon

        Kuvottaa nähdäkin sen androgyynin kuva!


      • Greda111
        hyi olkoon kirjoitti:

        Kuvottaa nähdäkin sen androgyynin kuva!

        Mäki oon varmaan lähinnä anrogyyni, niin ällöltä ku se kuulostaa, se on oikeesti hauskaa (tai siis kyllä mä oon naispuolinen ihan kokonaan mutta kuitenki).... Ainaki luonteeltani olen... =)


    • myy

      hän on yksi parhaimpia näyttelijöitä Suomesta mitä tiedän. arvostan hänen työtään, koska unelmoin itse samasta ammatista. hän on loistava. identiteettiini hän ei oikeastaan ole vaikuttanut, mutta ihailen häntä suuresti lahjojensa ja luonnollisuutensa takia.

    • lotta

      Minulla ei ole idolia, sillä idoli tarkoittaa epäjumalaa, jollaisia ei kenenkään tulisi pitämän. Ettäs tiedätte nyt...ja Hanna Pakarinenkin on vain joku epäjumala, ei mitenkään houkutteleva mainostuskikka. "Idolsvoittaja Hanna esiintyy.." = "Epäjumaluuden voittaja Hanna esiintyy.." Todella houkuttelevaa. Mutta ketä ihailen, niin kolmea nuoriso-ohjaajaani ja Pekka Simojokea. On ne vähäsen vaikuttanu siihen, mitä teen, mutta ei mitenkään radikaalisti. Että tällaista...

    • --Zelda--

      Avril Lavigne!
      Aivan Super tyyli, musiikki, mielipiteet jne. haluisin olla samallainen ku Avril mutta ei Avril oo paljo muhun vaikuttanu....

    • kitaristi-solisti

      Suuri esikuvani. Itselläni on bändi ja tämä laulaja-kitaristi on tehnyt minuun suuren vaikutuksen äänensä ja riffitelynsä ansiosta. Vaikka soitto ei olisikaan niin taidokasta kuin jollain Metallican paapoilla, se iskee silti kovempaa kymmenen tonnin vasaralla!!

    • Tyttönen

      Ei ole. Ei siis ole vaikuttanut.

    • .:as.i.lay.dying:.

      Musiikin puolelta: C.o.B:n Alexi Laiho, Metallican James Hetfield ja Kirk Hammett, Dimmu Borgirin Silenoz, Cradle of Filthin Paul ja Dani, Opethin Mikael Åkerfeldt ja Peter Lindgren sekä In Flamesin Jesper Stromblad, Björn Gelotte ja Andreas Fridén. Kaikki ovat loistavia soittajia/laulajia/lauluntekijöitä. Osa jopa legendoja. Ja Alexi Laihon ansiota on se, että aloitin itse kitaran soiton.

      Futiksesta: Zinedine Zidane, Andriy Schevchenko, Dejan Stankovic, Christian Vieri, Adriano, Pelé, ja Michel Platini. Parhaat futaajat koskaan. Inter on paras.

      Ihan muuten vaan: Warren Spector, Gabe Newell ja Paul Collyer. Pelintekijöitä jos et tiennyt.

      • oikeesti

        hmmm. ihan kai hyviä vastauksia, en vain tiedä miten noita nyt kuviksen työssä käyttäisin :D

        Tarkoitus olisi kai tehdä sellainen kuvakollaasi jossa on syvällisempänä aiheena tuo idoli ja identiteetti.

        Itse en tiedä noista mainituista idoleista montakaan... :D


    • sipulinaama
    • Anonyymi

      Minun idoli on Anna Puu. Olen olen ihaillut ja tykännyt hänestä jo kauan aikaa. Hän on niin iloinen ja naurava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe