Tässäpä vähän

12

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allu558

      petoviha istuu syvässä, sitä vastaan ei ikävä kyllä voi järkisyin argumentoida.

    • suden ystävä

      Tänään viimeksi kuulin kun kaksi yli kuuskymppistä miestä jutteli susista, toinen oli Joensuusta.

      Valittelivat kuinka sudet syövät KAIKKI metsästyskoirat ja lapsia ei uskalla laskea koulutielle yksin ja pla pla plaaa.

      Eikö nuo saa.....nan juntit tajua että susi ei ole tappanut ihmistä viimeksi kuin 1800 luvulla ja sekin tieto on kyllä hyvin hatara ja tuskinpa edes totta, varauksella suhtauduttava tuon ajan uutisiin.

      Kyllä täytyy olla aika tampio jos väittää että susi vaarallinen, v...tu kun tuollaiset vanhat äijän käppyrät puhuvat asiasta josta eivät tiedä yhtään mitään. Tuskin koskaan ovat edes sutta luonnossa nähneet. Minua raivostuttaa niin että en löydä sanoja.

      Susikin tarvitsee ruokaa siinä missä metsästäjän koirakin ja mitäs pirua pitävät koiriaan ulkona häkissä tai narun päässä, sellaiset metsästäjät pitäisi itse sitoa kiinni pakkasella tai sateella lyhyen naruun ulos ja heittää heille jäinen luu kaluttavaksi.

      Ihmettelen että vielä nyky-ajan Suomessa tuollaista. Ihan hyvä vaan että susi syö ulkokoirat pois kitumasta.

      • joopa joo !

        tuon kirjoituksesi jälkeen täytyy sanoa että todellisen tampion löydät katsomalla peiliin. yrität kirjoittaa ja mukamas "tietää" asioista joista sinulla ei ole hevon perseen käsitystä koirien pitoa myöten.


      • suden ystävä
        joopa joo ! kirjoitti:

        tuon kirjoituksesi jälkeen täytyy sanoa että todellisen tampion löydät katsomalla peiliin. yrität kirjoittaa ja mukamas "tietää" asioista joista sinulla ei ole hevon perseen käsitystä koirien pitoa myöten.

        No jos puhutaan että sudet syövät metsästäjien koirat pihalta niin pihallahan ne koirat sitten on ja on ihan tässä lähellä heti kolme metsästäjää jotka pitävät koiriaan narussa ja häkissä yöt päivät, hirvikoirat varsinkin ovat häkissään hyvin pitkiä aikoja silloin kun ei ole hirvestys aika, rikollista suorastaan. Joten älä sinä "joopa joo" vingu siellä.

        Todellakin tämä mainitsemani Joensuun tapaus, vanha kääpä joka ei juurikaan ulkona liiku ja PELKÄÄ susia, itse asun niin sydänmaalla kuin vain voi, lähimpään taajamaan 45 km ja kyseessä itäsuomi, joten tiedän kyllä mistä puhun. Betoniviidakon asukit voin pitää suunsa kiinni ja jatkaa sitä tärisemistään pelossa siellä betonilaatikoissaan. pelkäävät jo kun näkevät suden teeveessä, alkaa hiki valua ja kädet täristä sekä alaleuka vipattaa. Voi teitä raukkoja.

        Susianalyytikolle isot plussapisteet että on jaksanut vastustuksesta huolimatta ajaa susien etua vuosia.


      • yghioy852j
        suden ystävä kirjoitti:

        No jos puhutaan että sudet syövät metsästäjien koirat pihalta niin pihallahan ne koirat sitten on ja on ihan tässä lähellä heti kolme metsästäjää jotka pitävät koiriaan narussa ja häkissä yöt päivät, hirvikoirat varsinkin ovat häkissään hyvin pitkiä aikoja silloin kun ei ole hirvestys aika, rikollista suorastaan. Joten älä sinä "joopa joo" vingu siellä.

        Todellakin tämä mainitsemani Joensuun tapaus, vanha kääpä joka ei juurikaan ulkona liiku ja PELKÄÄ susia, itse asun niin sydänmaalla kuin vain voi, lähimpään taajamaan 45 km ja kyseessä itäsuomi, joten tiedän kyllä mistä puhun. Betoniviidakon asukit voin pitää suunsa kiinni ja jatkaa sitä tärisemistään pelossa siellä betonilaatikoissaan. pelkäävät jo kun näkevät suden teeveessä, alkaa hiki valua ja kädet täristä sekä alaleuka vipattaa. Voi teitä raukkoja.

        Susianalyytikolle isot plussapisteet että on jaksanut vastustuksesta huolimatta ajaa susien etua vuosia.

        Millähän lailla susianalyytikko on susien etua ajanut? Päin vastoon on tainnu käyrä! Nuata anaalilyyssiä lukenehet on tainnu pikkuusen v..tuuntua ja ovat suren tavatessaan tehenehet tosi syvällisen susianalyyssin! Vähintään metrin syvyysen!


    • Aika heikosti vertailtava tilanne ku etelämpänä metsät on ihan täynnä kauriita ja villisikoja. Ei niillä sillon ole lähellekkään samanlaista tarvetta käydä tuotantoeläinten kimppuun.

    • piereskelijä

      Ja taas, aloittaja romutti perustat susianalyyseiltaan.
      Jo historiallisina aikoina petopelkurit kokoontuivat yhteen asumaan, näin kaupungit saivat alkunsa.
      Loppuun täytyy lainata: Eipä voi kun naureskella.

    • varrettomana tietenk

      Piereskelijä, osuvasti sanottu.
      Jännää, kuinka muutaman sanan virkkeellä kykenet mitätöimään susianalyysi- elämäntyöt.

      • Nussiskelija

        "Tutkimuksen mukaan Euroopan maista Belgiassa, Tanskassa, Hollannissa, Luxemburgissa ja Britanniassa ei ole yhtään elinkelpoista suurpetopopulaatiota. Tutkimus on julkaistu Science-tiedelehdessä."

        "Direktiivin kautta petoja on suojeltava siellä, missä niitä on, eikä petoja suljeta vain aidatuille suojelualueille, tutkijat toteavat."

        Niinpä. Eurooppalaiset ovat valmiit suojelemaan petoja Suomessa. Hyvä juttu heille.


    • sissipäällikkö

      analyytikko taitaapi onanoida.............

    • 55 ja vee

      Joo-o! Esinahka on vetäisty pään ylli ja nielaistu.

    • järvisuomalainen

      Ee mualaiset susia pelekee, mutta liehtomalla susvihhaa suattaapi suaha helepommi kaatoluva tälle uppeelle elläemelle. Sama homma karhuilla.

      Kumma että muat joesta suurpeot o tapettu yhettömmii jo ajat sitte nii jaksaavat meuhkata sitte muihe maihe asioesta.
      Enggelsmannitkii o tappanna suareltaa kaekki kettua suuremmat peot ja sitte ulisoovat ku Suomessa yritettää suaha muutema hassu lupa suen kaatoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe