Minoltan omilla sivuilla vaikutti hyvältä kameralta, mutta enhän minä ummikkona niiden päälle oikeasti ymmärrä mitään. Onko joku jo ehtinyt ostaa? Edut/haitat?
Dimage Z 10
4
1144
Vastaukset
- Harrastelija
Itse ostin kyseisen kameran puolisen vuotta sitten ja olen ollut tyytyväinen. Paras ominaisuus on superhyvä zoomi, käytettävyyttä parantaa myös helppokäyttöiset menut ja iso ruutu, josta otettu kuva näkyy hyvin. Ei mitään valitettavaa, paitsi ehkä kameran iso koko (mutta senkin kestää, kun tietää, että kuvat ovat hyvälaatuisia).
- sade
Mulla on ollut puolisen vuotta, ja kuviin olen tyytyväinen, samoin mahtavaan zoomiin ja salaman voimakkuuteen. Myös ladattavat patterit kestävät tosi hyvin. Haittoja on vain aika suuri koko ja se, että laukaisun ja kuvan oton välillä on tosi pitkä väli, ehtii liikkuva kohde jo häipyä..tosin en kyllä tiedä onko tää kaikissa digeissä ominaista.
- juu mieletön
sade kirjoitti:
Mulla on ollut puolisen vuotta, ja kuviin olen tyytyväinen, samoin mahtavaan zoomiin ja salaman voimakkuuteen. Myös ladattavat patterit kestävät tosi hyvin. Haittoja on vain aika suuri koko ja se, että laukaisun ja kuvan oton välillä on tosi pitkä väli, ehtii liikkuva kohde jo häipyä..tosin en kyllä tiedä onko tää kaikissa digeissä ominaista.
huippu hyvä (sade kannattaas lukee manuaali cd:ltä tarkemmin vois tulla parempii kuvii se viive on automaatitilan salaman valotuksen säädön valitsin)ei ole mikään hp:n romu.vaan kamera
- säätäjä 66
sade kirjoitti:
liikkuvaan kuvaan laitetaan oikeet säädöt niin toimii lukitse salama jo ennakkoon pidä nappi puolitain pohjassa valkonen ympyrä syttyy jos valotus ok punanen ei hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451972- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261491- 151162
- 311118
- 1071059
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791022