kalustevaliot

tyrmistynyt

Voi voi Kajaanin Kalustevalioita. Siellä on sellainen nainen töissä, että se PUHUU potentiaaliset asiakkaat pois liikkeestä. Kumma juttu kun ei saa edes katsella rauhassa, vaan pitää seurata kannoilla ja pälpättää tuotetietoja jokaisesta mööpelistä mihin erehdyt koskemaan... RAIVOSTUTTAVAA!!!!

16

6103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiutale

juu, tiedän ko. naisen! Ei saa hetken rauhaa liikkeessä. Luuleekohan olevansa kovakin "myyntitykki"? Heh... Ei hyvää pr:ää ko. firmalle. Mutta onneksi meillä on Suomisoffa, isku, sotka ja pari muuta asiointikelpoista huonekalufirmaa. =)

• ---------------------

Onko sotkan nuori tummahiuksinen naismyyjä mielestänne hyvä kaupittelemaan huonkaluja?

• Näin kävi

Yksi tapaus jossa eräs osti huonekaluja osamaksulla, ja vahingossa yksi erä 2 viikkoa myöhässä, tuli nais kauppias oven taa vaatimaan rahojaan..että semmosta ei mulla vaan olis pokkaa! :)

• bullyboy

Onhan se harmi kun tämä kalustevaliot mainostaa kotimaisuutta myyntitilanteessa, ja sitten kun tuote menee muutaman kuukauden kuluttua rikki käykin ilmi että valmistus tapahtuu virossa. Ja sanotaanko että myyntitilanteessa vallinneesta maireasta hymystä ei ole tietoakaan kun asiakas pyytää hyvitystä. Olisihan se ihan korrektia, että oltaisiin fiksuja ja filmaattisia siinäkin vaiheessa kun asiakkas haluaa reklamoida viallisesta tuotteesta.

• ihan tyytyväinen

Voi että me immeiset kehdataan valittaa joka asiasta..melkein.Ensinnäkin valitetaan myyjistä huonekalukaupoissa että ovat huonoja ja puhua pälpättävät koko ajan.No sitten kun myyjä onkin taka-alalla ja antaa asiakkaan katsella rauhassa niin siitäkin valitetaan.Huh ei siis koskaan hyvä.Eikö kannattais liikkeeseen mennessä sanoa että tultiin vaan katselemaan,no yleensä myyjä kyllä siinä vaiheessa antaa asiakkaan olla.Mutta jos ei niin kyllä sit on vähän ärsyttävää jos perässä roikkuu.Mutta tuntuu kyllä että ei meillä immeisillä ole muuta tänne kirjoittaa kuin vali vali juttuja.Ollaan hittolainen hiljaa kun meillä tämän kokoisessa kaupungissa yleensä on useita liikkeitä mistä sitten valita.Ja sinä kuka valitat täällä niin mieti oikeesti miksi valitat ja olisikohan syy jossain muussa,kenties itsessäsi...oliko paha aamu kun nousit ylös.Itse olen saanut niin huonoa palvelua mutta olen saanut myös hyvääkin ja tätä tapahtuu joka kajaanilaisessa kaupassa.

• Kannattaa käydä

Todella laadukasta kainuulaista työtä, eikä lastulevy palapelejä. Toki siellä on myynnissä muutakin kuin omaatuotantoa. Omatuotanto silloin, jos haluaa laatua, ja tuotteen jota lapsenlapset saavat entisöidä sadanvuoden kuluttua.

• howöljwei

Tuossa joku mainitsi että olisivat virolaisa huonekaluja. Älkää hyvät ihmiset ostako virolaisia, niistä tulee luteita.
      Kainuu on viime vuosina puhdistunut ja päässyt luteista ja Ryysyrannan maineesta eroon - nyt nimittäin luteet ja Ryysyranta on pääkaupunkiseudulla.
      Mutta jos hankitte virolaisia huonekaluja alkaa tämä luteitten kanssa taistelu uudestaan.

Ja sitten joku tuossa esitti että täällä olisi valinnanvaraa liikkeitten suhteen. No ei tod. ole. Fiksuja, tyylikkäitä, sisustavia huonekaluja ei saa mistään, ainakaan Kajaanissa.Tosin Sotkamossa taitaa olla se pikku liike, johon tilauksesta hankkivat kaikenlaista mukavaa....

• hunttalan matti

Se täti joka myy siellä niitä huonekaluja on tosi fiksu tyyppi. Osaa laskea alennukset kohdilleen. Se setä joka siellä härää joutais jo eläkkeelle ja antais bisneksen kokonaan pojille hoidettavaksi. Niin ei tarvitsisi arempien asiakkaiden kiertää kauppaa kaukaa kuten viestin aloittajan.

• leif setä

Kalustevaliolta kun ostaa niin ei tartte ainakaan muutamaan vuoteen käydä siellä.On muuten niin hyviä kalusteita, että sen takia harmittaa kun ei tartte vaihtaa ollenkaan niitä kalusteita kun kestävät isältä pojalle asti.Olen aina ostanu sieltä kalusteet,ostin pojalle ja tytöllekki, ja kyllä ovat kehuneet maasta taivaaseen ne kalusteet kun ovat niin hyviä

• niin se vaan on.

parhaat ja laadukkaimmat kalusteet saa ostettua Kajaanissa entisen lunkan kiinteistöstä.

• V.A.Rakas

Oksaselta Sotkamosta saa todelliset laatumööpelit Kainuusta. Ei ole muualla sellaisia!

• työtön159

Kaluste Valiot on AINOA huonekaluliike joka myy oasamaksulla työttömällekkin tavaraa!!
      Muissa liikkeissä pitää liittyä jos jonkinmoisiin rahoitussysteemeihin korkoineen.
      Kaluste Valiot on hemmetin hyvä huonekaluliike!

• todella tyytyväinen

Kiitos sinulle nais myyjä siellä kaluste valioissa.sain hyvää palvelua ja tuotteen joustavalla osamaksulla.asioin jatkossakin teillä.

• Ostaja

Samat sanat hyvää työtä tekevät. Rehtiä touhua ja kunnon kalusteet myynnissä eikä mitään paskaa. Tuotetietoutta pitää antaa sehän kuuluu perusasioihin. Pers aukiset kiusaantuu kun ei saa rauhassa etsiä sitä kahdensadaneuron sohvaa. Jatka sinä naismyyjä ihan samaan malliin vaan. Stemppiä

• ostaja ikuinen

Tosi hyvää palvelua ostan aina sieltä.

• TYYTYVÄINEN ASIAKAS

Kiitokset nimenomaan naismyyjälle,joka taas kerran etsit minulle sopivan mööpelin, jonka ostin ja olin todella tyytyväinen. Minulle on joka kerta löytynyt hyvät kalusteet, kun olen sinne kauppaan mennyt. Nykyään menenkin sinne ensimmäisenä. Siellä on hinta/laatu suhde kohdallaan. Edullistakin löytyy ja silti laadukasta, josta voin kiittää naismyyjää. Tänne liikkeeseehän ei tarvitse mennä, jos haluaa jostakin "halpamyymälästä" ostaa. Näillä myymälöillä ainakin on hinnoissa ilmaa välissä ja melko paljon. KIITOS VIELÄ KERRAN HYVÄSTÄ PALVELUSTA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4230
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      152
      1794
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1248
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1046
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    9. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      809
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe