Niin.
Semmoinen juttu että mikä avuksi kun... hommat onnistuu...Mutta kun ei muuten kuin pienessä sievässä..
Auton maalaushommat, auton korjaushommat, rakennushommat, hitsuuhommat, kaikenmoiset kädentaitohommat ym. Mutta kun muuten on laiska tai selvinpäin vain takkuaa ja sattuu tapaturmia ja ei iske vaan... Pienes sieväs vaan hommat luistaa...
Mikä vois olla syynä???
Muuten ujo, eikä tykkää tyrkyttää itteensä mihinkään hommiin...Mut kun saa paukun niin
tai toisen niin kaikki onnistuu 100% otteella ja kaikki kuin sileetä vaan. Kuka huolis
hommiin..Tämmötten tapauksen...Ahkera, tarkka ym. mut...
Työtouhut.
kääk...
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079163
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345721Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665503- 553601
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573172- 562982