Hei!
Ostin syksyllä Ka:n ja nyt huomasin pientä ruosteen alkua ovien alla..Missä noita fiksaillaan / laitetaan kuntoon Joensuussa?
Onko pelättävä isompaa ruostevauriota??
Ka on 98- ja metallin vihree...Voiko noita "tee se itse mieskin" tehdä, jos ostaa maalia... muuta??
Tykkään autosta, vaikka se meluaakin..ja toivon että se kestäis hyvin eikä tuottas kauheesti pettymyksiä. Liike katsasti sen nyt joulukuussa..
Kiinostunut kuulemaan Ka:n omistajien kommentteja autosta!1
t.meib'ä
tiedossa ruostekorjauspaikkoja...
4
895
Vastaukset
- Mika
Meillä on -97. Siinä oli myös oven tiivisteiden alla ruostetta. Sitä on ollut tuolla jollakulla muullakin. Pitäiskö ne korjata jotenkin?
Meillä ollut noin 5 kuukautta. Kokoisekseen ehdottomasti paras auto mitä olen kokeillut (micra, Seat Arosa, Yaris)- KAahaaja
Ehdottomasti nuo ovien alla olevat ruosteet pitää korjata ennenkuin koko auto lahoaa alta pois. Samalla kannattaa suihkuttaa koteloihin ruosteenestoainetta.
Minulle jäi alkuperäisen kirjoittajan suhteen epäselväksi, että tarkoittiko hän termillä "ovien alla" juuri noita ovitiivisteiden alla olevia hitsattuja osia, vai ulkona olevia ruosteläiskiä, jotka tulevat helposti ovien viereen alas taakse.
KAahan on ehdoton varuste kuraläpät, jolla kynnyskoteloiden elinikä saattaa olla hieman pidempi.
- Ka meilläkin
Ka:n melu väheni huomattavasti uusien renkaiden myötä(kesärenkaat).Pykälää korkeampi profiili ja Firestone renkaat.Michelin voisi olla vielä parempi.
Jos aiot pitää auton pidempään,teetä ruostesuojaus.Ainakin meidän yksilössä pohja oli pientä ruostetäplää täynnä,vuosi pari lisää ja olisi tarvittu korjauksia.- vanha erkki
Meilläkin on -98 Ka, pohja ei ole pahasti ruosteessa ,muutamia harmaita kohtia lukuunottamatta. Kannattaako sitä massauttaa kokonaan vaiko kokeilis ensin vaikka pelkällä primerillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852127- 431700
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!661447- 741228
- 771161
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261144- 481133
- 591051
- 37923
- 39894