julkihomo?

rekkaLesbo

Olen 15 vuotias tyttö ja "pidän kynnet lyhyinä" ..... Olen siis homo.
Tahtoisin astua ulos kaapista ja hengittää raitistä ilmaa ensimmäistä kertaa ikinä. En vaan tiedä miten. Apua?
Ja juu tervetuloa saarnaamaan miten epänormaali olen, ihan sama olen sateenkaarinen, deal with it~

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdsfdsfsd

      Miten miten? En nyt ymmärrä ongelmaa tässä...joko tulet kaapista ulos tai sitten et, ei kai siinä loputtomiin niitä vaihtoehtoja ole?

      • rekkaLesbo

        Miten muotoilla asian jota kaikki vihaaa?


    • minä

      Kerrot ekaks joillekki läheisimmille kavereille et oot homo ni kyl se siitä leviää itestää.

      • Dgjkokvgessasfhjkoll

        Oon 16 v. poika, tulin puoltoistavuotta sitte. Kaikki kaverit oli ollu iha vitun homofoobikoita, mutta kun niille kerto nii ei ne ollu mitenkään että hyi se on paholaisen kiroama (paitsi se yks katolinen). Kaikki paitsi em. on vieläkin kavereita ja se hyi homoja loppu sillon.

        Kerro niille vaikka että oot ihastunu johonki tyyppiin tai jotain, koska se suoraan sanominen on elämän vaikein asia. Tai mä kerroin yhelle ja sanoin että saa kertoo muille jos haluaa ja jos halusin kertoo jollekkin annoin sen kertoo ja sitten ite vahvistin sen, koska maailman vaikein asia on sanoo jollekkin että: "mä oon homo."

        Mut onnee ja toivottavasti ymmärsit jotain :)


    • U can do it!

      Mun kaikki kaverit on ollu tosi ymmärtäväisii, sekä tytöt että pojat, musta on itse asiassa tullu monien kanssa paljon läheisempi kun ennen :)
      Kyllä suosittelen, etenkin niille joiden tiedät varmasti suhtautuvan hyvin. Siitä on hyvä aloittaa! :)

    • MLower

      No kerrot vaan. Paitsi itse en kyllä uskalla kertoa. Kerro nyt jouluna kun on lomaa.

    • Bissebissehihii

      Mä oon biseksuaali ja mä kerran vaan yksis illanistujaisii et tykkään myös tytöistä. Kaikki oli vaan sillee joo okei, ehkä lähinnä koska heitin sen jälkeen viel homoläppää samal syötöl ku aikasemmiki ja olin mahollisimman rentona. Mun kaveripojatki, jotka on esittäny kauheen homofobisia koska have to be cool, ne lopetti kaikki homohaukkumiset heti ja oli asian kanssa ihan okei. Tsemppiä sulle ja kaikille minuutensa kanssa kamppaileville :*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2539
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      198
      2254
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      59
      2248
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1752
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      9
      1263
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe