Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä järkeä on

harrastaa kirjepostia

Nettiaikana? Postimaksu, kirjekuori ja paperi. Kauanko tuo jaksaa kiinnostaa? Alkaa kirjeet vähentyä kun ei olekaan enää sanottavaa. Hah, 80-luvun teineille tuo sopi, mutta ei enää 2014-luvulle.

6

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molempi parempi

      Ja sille kirjeelle tulee hintaa melkoisesti, kuori, paperit ja merkit maksaa. Ei pääse alee euron mitenkään, lienee siellä puolentoista euron korvilla ja sitten sen hitaus.
      Tuolla ne kirjeet junnaa postin laatikoissa ja tulee joskus viikon parin päästä jos silloinkaan. Kyllä sähköposti on huomattavasti nopeampaa ja halvempaa, vaikka ihme kyllä olen saanut maileja jotka lähetetty pari päivää sitten. Sen ymmärtää kun operaattorit ja mailin ylläpitäjät lukee ja tutkii ne.

      • Just_joo

        Vai että oikein operaattorit ja ylläpitäjät lukevat sinun mailejasi... huoh...


    • Hipsunen

      Harrastuksena edullisimmasta päästä.Yli 30-vuotta olen kirjoitellut, ja edelleen jatkan.

    • muutenkaantoimi

      Kyllä se niin pitkään sujuu, kun on tarpeeksi samankaltaisia ihmisiä eikä mennä liian syvälle asioihin. Itselläni oli vielä vielä 10v sitten kirjekaveri, mutta se muutui jotenkin ja sit kun itselle kasvoi joku kipsi päälle, niin jopa kaveruus katkesi. Yksi tekstiviesti sit vaan ja väärin ymmärrys. Mutta tosiaan.... jos juttu ei toimi sähköpostilla, niin ei se toimi muutenkaan.

    • Torinhevonen

      Kirjeenvaihto on halvempaa kuin suurin osa urheiluharrastuksista,

    • KirjeetIlahduttavat

      miksei muka voisi lähettää kirjeitä sähköpostissa? Niin minä ainakin teen, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Suomessa 1-luokan kirjeposti on seuraavana päivänä perillä.

      Minä lähetän aina välillä kirjeitä ja/tai postikortteja kavereille. Vanhemmat ilahtuvat ja varmaa nuoremmatkin, kun kiittelevät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe