Nettiaikana? Postimaksu, kirjekuori ja paperi. Kauanko tuo jaksaa kiinnostaa? Alkaa kirjeet vähentyä kun ei olekaan enää sanottavaa. Hah, 80-luvun teineille tuo sopi, mutta ei enää 2014-luvulle.
Mitä järkeä on
6
122
Vastaukset
- molempi parempi
Ja sille kirjeelle tulee hintaa melkoisesti, kuori, paperit ja merkit maksaa. Ei pääse alee euron mitenkään, lienee siellä puolentoista euron korvilla ja sitten sen hitaus.
Tuolla ne kirjeet junnaa postin laatikoissa ja tulee joskus viikon parin päästä jos silloinkaan. Kyllä sähköposti on huomattavasti nopeampaa ja halvempaa, vaikka ihme kyllä olen saanut maileja jotka lähetetty pari päivää sitten. Sen ymmärtää kun operaattorit ja mailin ylläpitäjät lukee ja tutkii ne.- Just_joo
Vai että oikein operaattorit ja ylläpitäjät lukevat sinun mailejasi... huoh...
- Hipsunen
Harrastuksena edullisimmasta päästä.Yli 30-vuotta olen kirjoitellut, ja edelleen jatkan.
- muutenkaantoimi
Kyllä se niin pitkään sujuu, kun on tarpeeksi samankaltaisia ihmisiä eikä mennä liian syvälle asioihin. Itselläni oli vielä vielä 10v sitten kirjekaveri, mutta se muutui jotenkin ja sit kun itselle kasvoi joku kipsi päälle, niin jopa kaveruus katkesi. Yksi tekstiviesti sit vaan ja väärin ymmärrys. Mutta tosiaan.... jos juttu ei toimi sähköpostilla, niin ei se toimi muutenkaan.
- Torinhevonen
Kirjeenvaihto on halvempaa kuin suurin osa urheiluharrastuksista,
- KirjeetIlahduttavat
miksei muka voisi lähettää kirjeitä sähköpostissa? Niin minä ainakin teen, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Suomessa 1-luokan kirjeposti on seuraavana päivänä perillä.
Minä lähetän aina välillä kirjeitä ja/tai postikortteja kavereille. Vanhemmat ilahtuvat ja varmaa nuoremmatkin, kun kiittelevät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418