Minkälainen säästöpossu sinulla on? Onko se lihava? Pitääkö se rikkoa, jotta rahat saa ulos?
Minulla on itse tekemäni puinen säästöpossu, jossa ei taida tällä hetkellä olla kovin paljon tavaraa. Kyljen saa ruuvit löysäämällä auki, joten sitä ei tarvitse rikkoa.
Säästöpossu
3
58
Vastaukset
Minulla ei ole säästöpossua. Sen sijaan minulla on itsekuria. Ja jos ei olisi, ottaisin ne rahat, olisivat ne minkä lukkojen takana vaan.
Minullakaan ei ole säästöpossua, sen sijaan pidän rahojani pienen korulippaan välissä (setelit) ja sellaisessa pienessä koristekylpyammeessa (kolikot).
Minulla oli kyllä pienenä sellainen pinkki, Tiimarista ostettu säästöpossu, jolla on sellainen vähän vihainen ilme ja se pitää sen etusorkkia pään päällä... Mutta annoin sen siskolleni, VÄLIAIKAISEKSI, mutta se on sitä nyt noin 10 vuotta pitänyt omanaan :D Sitä ei pitänyt rikkoa, siellä oli sellanen "tuppi", minkä sai avattua. En kyllä tajua niitä, mitkä pitää rikkoa, paitsi ehkä jos se on TODELLA iso säästölipas, johon tulisi kerätttyä ihan kunnolla rahaa.Kerään säästöpossuja/säästölippaita, joten en kaikkien ulkomuotoa jaksa selittää. Suosikkini kuitenkin on 90-luvun (?) savinen siniseksi maalattu porsas, jolla on pelästynyt ilme. Siinä on pohjassa irroitettava tulppa, josta saa rahat kätevästi ulos. Ja kyllä, se on lihava.
Sitten toinen suosikkini on lipas, jonka etureuna on lasia, ja siinä lukee: "Riko lasi hätätapauksessa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1132353
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311474Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201458- 1291438
- 681253
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3401094- 891005
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56964- 122831
- 82806