Hyvä Suomi24 terveyskeskustelun lukija ja kirjoittaja
Mitä mieltä olet Suomi 24 terveyskeskusteluista. Tervetuloa kertomaan näkemyksesi ja kokemuksesi, vastausaikaa on joulukuun loppuun.
https://elomake3.uta.fi/lomakkeet/13429/lomake.html
Tutkimuksella halutaan selvittää, millaisia näkemyksiä Suomi24 terveysaiheisten keskustelujen lukijoilla ja kommentoijilla keskusteluluista on. Oletko saanut hyötyä, apua tai iloa keskusteluista? Miten arvioisit keskustelujen sisältöjä?
Toivon, että kyselyyn vastaavat niin aktiiviset keskusteluun osallistujat kuin sellaisetkin, jotka eivät osallistu Suomi24:n keskusteluun kirjoittamalla vaan enimmäkseen seuraavat muiden kirjoituksia ja kommentteja. Vastaaminen kestää noin 10–15 min.
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta
Sinikka Torkkola
Tutkijatohtori
Tampereen yliopisto
Tervetuloa kertomaan mielipiteesi Suomi24 terveyskeskusteluista
1
85
Vastaukset
- kaulainen
eikös kris järjestöllä olekaan valmiita vastausta joka asiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61389- 151379
- 191364
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein151332Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285