VW Polo -03, 1,4i 16v

turhautunut2

Ylläoleva auto käytössä josta olen luopumassa. Olen kyllästynyt tuohon jatkuvaan moottorin häiriövalon palamiseen. On vaihdettu puolat ja Lambdat ja aina se vaan palaa, mutta ajossa en silti huomaa mitään erityistä. Tänään se valo taas alkoi palamaan ja olisi huomenna tarkoitus mennä se nollaamaan liikkeeseen ja sitten katastamaan ja myymään romu pois.
Viime, edellis ja sitä edellis kerralla vikailmoituksessa koodi ilmoitti, että "satunnainen häiriö" ja sitten se ollaan aina nollattu, mutta syttyy taas parin, kolmen viikon päästä uudestaan.
Aivan törkeän hyvä auto ollut muuten, mutta tuon jatkuvan pienen häiriön takia olen saanut nyt tarpeeksi.

Ihan voisin silti kysästä, ennen auton myymistä, että jos jollakin ollut joskus täysin samaa ongelmaa, niin onko sitä ratkaisua koskaan löytynyt, vai onko se nollaus ollut teidänkin ainokainen vaihtoehtonne?

1

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi poloilija

Ilmeisesti se on sama moottori kuin IV-korimallin Golfissa eli 55 kW:n bensakone ilman ahtimia. Sellaisen Golfin omistin viime vuosikymmenellä ja jouduin kolme kertaa vaihdattamaan sylinterin sytytyspuolan.

Häiriövalo syttyi ja kone alkoi käydä kolmella pytyllä. Puolan vaihto riitti korjaukseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe