Ylläoleva auto käytössä josta olen luopumassa. Olen kyllästynyt tuohon jatkuvaan moottorin häiriövalon palamiseen. On vaihdettu puolat ja Lambdat ja aina se vaan palaa, mutta ajossa en silti huomaa mitään erityistä. Tänään se valo taas alkoi palamaan ja olisi huomenna tarkoitus mennä se nollaamaan liikkeeseen ja sitten katastamaan ja myymään romu pois.
Viime, edellis ja sitä edellis kerralla vikailmoituksessa koodi ilmoitti, että "satunnainen häiriö" ja sitten se ollaan aina nollattu, mutta syttyy taas parin, kolmen viikon päästä uudestaan.
Aivan törkeän hyvä auto ollut muuten, mutta tuon jatkuvan pienen häiriön takia olen saanut nyt tarpeeksi.
Ihan voisin silti kysästä, ennen auton myymistä, että jos jollakin ollut joskus täysin samaa ongelmaa, niin onko sitä ratkaisua koskaan löytynyt, vai onko se nollaus ollut teidänkin ainokainen vaihtoehtonne?
VW Polo -03, 1,4i 16v
turhautunut2
1
125
Vastaukset
- uusi poloilija
Ilmeisesti se on sama moottori kuin IV-korimallin Golfissa eli 55 kW:n bensakone ilman ahtimia. Sellaisen Golfin omistin viime vuosikymmenellä ja jouduin kolme kertaa vaihdattamaan sylinterin sytytyspuolan.
Häiriövalo syttyi ja kone alkoi käydä kolmella pytyllä. Puolan vaihto riitti korjaukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on724981Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä394188Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?
Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän172208Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3151760Oho! Pippa Laukka saa kurimusta tanssiope Marko Keräseltä: "Oli vastaanotto kesken tai ei..."
Toivotaan, ettei Pippa ja Marko tipu jo heti kättelyssä… Tsemppiä Tanssii Tähtien Kanssa -kisaan! Lue lisää: https://w471645Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul311637Dmitri Medvedev: Suomi tuhotaan - kukaan ei enää lue heille muumisatuja
Helsinki valmistautuu sotaan ja todennäköisesti valmistelee ponnahduslautaa hyökkäykselle Venäjää vastaan, valittaa Venä2241597Jatkoksi ikäero keskusteluun
Mikä oli ensireaktiosi, kun sait tietää teillä olevan vähän enemmän ikäeroa? Tiesitkö alunperin ikäerosta vai missä vaih851376- 981213
- 541184