vaeltamaan Itävallan Alpeille

olivia

Onko kukaan ollut Itävallan Alpeilla kesäaikaan vaeltamassa? Esim. Zell am Seessa tai Söllissä?
Mitä mieltä olitte paikasta? Oliko reitit selvästi merkattuja vai olitteko opastetuilla kierroksilla? Olisi kiva kuulla kokemuksianne!

3

1657

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukina

Ollaan oltu useana vuonna Imstin lähellä, Fernsteinseen leirintäalue tukikohtana. Teltalla ja asuntoautolla. Siitä voi sitten tehdä matkoja esim. Ötztalin, Pitztalin ja Kaunertal, joista ensinmäinen on tunnetuin. mutta kaksi viimeistä huomattavasti kauniinpiä.

Leirintäalueen vierestä löytyy muuten aivan upea linnahotelli, jos sitä kaipaa.

Vilkaise osoitetta: http://www.schloss-fernsteinsee.at/

Vaellusreittejä lähtee jo camping-alueeltakin.

Reitit on merkitty selvästi ja hyvät kartat löytyvät turisti-infosta.

Reitit on merkitty useinmiten kilometrien sijaan tunteina, koska matka vie ylös ja alas.

Reppu selkään, hyvät vaelluskengät jalkaan, vaellussauvat käteen ja menoksi. Jos aurinko paistaa niin silmä lepää vihreän, harmaan ja valkoisen värittämässä maisemassa.

Paikalliset ihmiset ovat ystävällisiä. Muista tervehtiä vastaantulevia Grüß Gott -tervehdyksellä.

Ylhäältä vuorilta löytyy myös majoitusta tarjoavia vaatimattomia majataloja. Niistäkin kannattaa kysellä esim. Imstin turisti-infosta: [email protected]

Ihan vain verryttelynä voi kulkea Rosengartenschluchtin läpi joka lähtee Imstin keskustasta ja nousee ylös vuorelle. Lyhyt mutta upea sola. Paljon alppiruusuja.

• anssi

Joku kesä sitten oltiin pari viikkoa söllissä,
      ja samoiltua tuli.pikkunätti kylä vuorten keskellä jonka ympärillä riittää kyllä käveltäviä reittejä. paikallisesta kaupasta vaellusreittikartta ja vuorille vaan. reitit suht´
      hyvin merkattuja. myös kesällä toimii monet hiihtohissit, jotka helpottavat välillä nousemista ja etenkin alaspäin tuloa.tosin niiden toiminnan/toimimattomuuden huomasi vasta hissiasemalla. postibusseilla pääsi kätevästi esim. lähikyliin, joista tultiin kävelemällä takaisin. ja kyllä ruoka maittoi.

• marko..

Ollaan lähdössä kesällä zell am seehen vähän maisemia katseleen, ja kiinnostais tietää että kannattaako matkanjärjestäjän vaelluspaketeista maksaa, vai onnistuuko omatoimivaeltelu mitenkä kevyesti tuolla? Eli lähinnä miten zellin keskustasta pääsee vaellusreiteille? Mistä saa hyviä karttoja? Onko parhaat maisemat & reitit lueteltu johonkin must-see-this listaan? etc etc vinkkiä otettais innolla vastaan!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe