Apulassa "puhtaita" rottweilerin pentuja ilman papereita 850e

Hyihitto!

Pentueen isä on rekattu rotikka, äiti "puhdas" paperiton.
Jännä vaan miten emä näyttää ihan sakemanni-rotikka mixiltä ennemminkin ja pennuilla on huomattavasti pidempi karva kuin rotikan pennuilla.
Isästä näkee päällepäin että on rotikka, emästä samoin ettei ole ja hinta pennuilla on 850!!!!!

Älkää hyvät ihmiset menkö lankaan ja maksako noista muka puhtaista rotikoista tuota 850 euroa, kun liki samalla hinnalla saa jo varmasti puhtaan!!!

Tämä myy näitä Jalasjärvellä, Tanja Y-P nimellä ja pitää jossain vanhassa navetassa eikä kasvata edes perheen keskellä mikä olis äärimmäisen tärkeää tällaisen rotuyhdistelmän kanssa. Ei navettapennuista tule samanlaisia kun sisällä ihmisten parissa kasvaneista!
Miksi niitä pentuja pitää teettää jos ei ota niitä edes sisälle kasvamaan ja tottumaan normaaleihin elämisen ääniin????

Älkää tukeko tällaista pentutehtailua, sillä sitähän tuo nimenomaan on!!!!!

7

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi raukkoja
    • ei paperittomille

      KUKA MAKSAA PAPERITTOMASTA 850e?????
      Puhtaan saat 800-900!!!!

      EI EI EI; ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OSTAKO NÄITÄ!!!
      Mistä te tiedätte mitä saatte kun mitää terveystarkkeja ei ole tehty!

      • niinpaljonporoja

        Ja kennelistä puhtaan rotikan saat 900-1400€
        Mä selasin aika paljon kenneiden pentuja ja niiden hintoja Kun kattelin rotikkaa ittelle.
        lopulta itselle tuli soitto väärään numeroon joskus kesken töiden ja paperiton pentu oli kaksi viikkoa myöhemmin sylissä mukana kohti kotia :)
        aika erikoinen sattuma,mutta olen tyytyväinen pentuuni, kaunis ja hyvä käytökseninen vielä 2 vuotiaana,työmoraali korkealla,mentiin me sitten metsälle hirvistämään,poroja ajamaan kasaa tai peltojälkeä harrastamaan,innolla lähtee mukaan.

        Vaikka oli paperiton oli ja vissiin vielä vahinko pentue, teetti kasvattaja kuvaukset pennuille (lonkka/kyynerpää) sit joku terveys tarkastus en mä muista ja teki ruokinta ohjeet eläinlääkärin suosimien ruokien ja liikunta muotojen tapaan , sukutaulut vanhemmista ja heidän vanhemmista haki, madotti pennut monta kertaa ennen luovuttamist. ja kyllä kuulusteli että mitä mä tällä koiralla tekisin? Miksi? Millaiseen ympäristöön pääsisi? Onko perheessä muita koiria? Onko mulla eläintenpito kielto? onko kokemusta rotikoista yms.

        Mutta jos tolla hinnalla myydään niin en ostaisi Paperitonta,mulla makso puolet vähemmän pentu vaikka oli ell tarkastama ja sorutettuna.


    • humu08

      Mulla on paperiton rotikka kohta 7v. Ostin sen siis maaliskuussa 08 ja maksoin 500e. Vanhemmat ei rekattuja. Kun koira kasvoi, sanoi lääkäri kerran että siinä on niin paljon sellaista " jykevyyttä" että veikkasi siinä olevan mustaa labradoria. Kerran joku kysyi että mitä rotuja tossa on. On kyllä rotikan hurja luonne, siis kova puolustaan ja vahtimaan, mutta on sitten sellainen hännänpyörittäjä kuin edesmennyt oma labbis. Hieno koira on, mutta kun näistä ei koskaan tiedä. En silti omaani pois vaihtaisi.

    • Joo ei tulis

      mieleenkään ostaa jotakin sekarotuista sakemannin ja rotikan yhdistelmää. yhdistettynä sakemannin hermoheikkous ja rotikan voimat. jälkikin olisi sen mukaista.

    • Sinttujoensuu

      Mun yhellä kaverilla on tolta ostettu pentu! Ei todellakaan näytä rotikalta, liian "suippo" pää rotikaks ja muutenki ihan päästään vialla oleva koira!! Saattaa seota ihan varottamatta ja puri mun yhtä toista kaveria ihan tosissaan jalkaan.. On nyt siis 4kk ikänen ja alistaa kaikkia koiria!!

    • terverotupi13

      Sen siitä saa kun ostaa papeirittoman koiran.Vanhemmat ei ole yleensä sitten käyneet näyttelyissä,joten voivat olla sellaisia "ulkomailmaan" sopeutumattomia luonne,ja rakennevikaisia yksilöitä.
      Itse ostan koiran vain kasvattajalta,joka on näyttelyissakäymällä saanut arvosteluja koirille,joista voi päätellä onko kyseiset koirat rodunomaisia.Koiran vanhemmilla oltava myös terveystutkimukset,jotka näkyvät jalostustietokannassa,ja sieltä nähtävissä koko suvun terveys ja kuvaustiedot,kuolinsyitä jne.maksan siis puhdasrotuisesta pennusta,jolla tutkitusti terve suku,ja rodunomaiset vanhemmat.
      Itse tutkimalla tarkoin pennun taustat,ja sitten vasta päättämällä onko pentu sopiva.Jokainen tietysti tyylillän,osa haluaa maksaa muutaman satasen vähemmän,ja odottaa että minkänäköinen ja miten luonneongelmainen,terve tai sairas yksilö tuli ostettua.
      Sekoitusten ja rekkaamattomien myyjät ei ota vastuuta kasvateistaa.
      Rekatuille on kasvattajan tuki,tietysti kannattaa katsoa tarkkaan keltä ostaa,ja mitä.Jos kuitenkin pennulla ilmenee ongelmia,on kasvattaja neuvomassa ja tulee ottamaan vastuuta myös mahdollisissa sairauksissa,jos ne ovat perinnöllisiä.Mutta,tietysti vain jos olet valinnut kasvattajan tarkoin ja hyvin ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe