Jos homoliittolaki säädetään, lapsia ei enää saada

Paha maailma

ainakaan adoptoitua ulkomailta. Suurin osa maista ei halua antaa lapsiaan homopareille adoptoitavaksi. Kertokaa tämä lapsettomuudesta kärsiville!Ja suomalaisia lapsiahan ei riitä adoptioon kuin häviävän vähän. Joka seitsemäs lapsi abortoidaan, ja joka viides pariskunta kärsii lapsettomuudesta. Eli äänestäkää homoliittolain vastustajia eduskuntaan, jotta laki saadaan kaadettua! Ja katsokaa dokumentti "Mitä homoavioliitot tekivät Massachussetsille" tv7.fi arkistosta, siinä on 1000 vielä parempaa syytä vastustaa lakia.

Professori Tapio Puolimatkan kirja "lapsen oikeus isään ja äitiin" on myös loistava.

10

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä maailmani

      Onko sulla tähän jotain faktaa heittää, Tilastoa tai muuta sellaista?

      "Joka seitsemäs lapsi abortoidaan, ja joka viides pariskunta kärsii lapsettomuudesta"

      Lapsettomuutta on myös sekundääristä, jota ei pitäisi ottaa tilastoihin mukaan. Jos perheessä on yksikin lapsi, perhe ei ole lapseton.

      Muutenkin sinulla on todella huono osastovalinta, sillä ydinperheiden lapsia harvemmin päätyy adoptioon tai aborttitilastoihin. Myös homoliitot eivät tätä palstaa sivua, kun on olemassa sateenkaariperheet palsta.

      Lienet se mies, jolle on jäänyt pahat lapsuustraumat?

    • Järkyttävä asia kerr

      Toivonmukaan KAIKKI AJATTELEE LAPSIA! Lapset eivät saa joutua kärsimään omituisista perhemalleista.
      Perhe on isä ja äiti ja lapset, lapsille kuuluu äiti ja isä.

      En voi kuvitella, miltä lapsista tuntuu jos pakotetaan asumaan homoliittoihin!! Jos koulukiusaaminen pitää lopettaa, niin miksi siihen kiusaamiseeen annetaan kuitenkin aihetta???

      Lapset eivät ole ansainneet homoperhettä.

      • ????????????????????

        Eivät lapset ole myöskään ansaineet uskovaista perhettä
        eivät lapset ole ansainneet vanhempia, jotka jo lapsuudessa ovat pahoin traumatisoituneet
        eivät lapset ole ansainneet alkoholistiperhettä
        eivät lapset ole ansainneet mielenterveysongelmaista perhettä
        eivät lapset ole ansainneet väkivaltaista perhettä
        eivät lapset ole ansainneet pedofiiliperhettä
        eivät lapset ole ansainneet huumeperhettä
        eivät lapset ole ansainneet kleptomaaniperhettä
        eivät lapset ole ansainneet talousrikosperhettä
        eivät lapset ole ansainneet murhaajaperhettä


    • säälikää edes lasta

      Lapsia pitää suojella vääristyneiden ihmisten perheeseen joutumiselta. Se on yhtä pahaa kuin henkinen pahoinpitely.

      Lapselle kuuluu olla isä ja äiti niin kauan kunnes lapsi on 18 v ja tietää mitä itse haluaa, haluaako isän ja äidin vai kaksi mutsia tai kaski faijaa... On väärin kasvattaa lapset siihen uskoon että perheissä voi olla mjitä tahansa, kun oikea perhe on mies ja viamo ja lapset. Vääristä perhemuodoista lapsi kärsii ja häpee.

      • äitini tytär

        Höpö, höpö, sulla on homofobia.
        Minun äitini on kasvattanut kaksi naista siis kaksi sisarusta, vanhapiikaa ,opettajia molemmat ja minulla on hyvä äiti.
        Äitini isä kaatui sodassa ja hänen äiti kuoli syöpään, kun hän oli pieni.


      • eivääristyneitä

        Minut on kasvattanut 4 naista ja kaksi miestä. Viisilapsisen perheen nuorimpana kasvoin kolmen sisaruksen, äidin ja isoveljen kasvattamana. Isä oli aina töissä. En oppinut häntä tuntemaan oikeastaan ollenkaan eikä tänäkään päivänä puhuta montaa sanaa.

        Kun alkaa miettimään mitä nämä ei-vääristyneet perheet sitten ovat, niin aika moni perhe ei niihin kuulu. Ehkä siellä on taustalla sellainen täydellisen perheen fantasia, johon kuuluu isä, äiti ja 2,2 lasta. Ja molemmat vanhemmat ovat hyvätuloisia, kaapissa iittalan kupit, ikkunoissa marimekon verhot ja pihassa farmari volvo.

        Todellisuus on kuitenkin siten aika kurvikasta ja epätäydellistä.


    • Vaikuttakaa

      "Kansalaisaloite laiksi neuvoa-antavasta kansanäänestyksestä samaa sukupuolta olevien henkilöiden avioliitosta ja heidän oikeudestaan hakea perheen ulkopuolista adoptioita"

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1041

      Jouko Piho viittasi aloitteeseen facebookissa 6. tammikuuta. Käykää tykkäämässä, niin tieto leviää.

    • Mustakirsuinen

      Haluat estää tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden toteutumista Suomessa sen vuoksi, että sitä ei joissakin muissa maissa hyväksytä. Ihanko oikeasti?

      Jos edellytät, että jokaisessa perheessä on oltava isä ja äiti, sinun pitäisi kohdistaa energiasi johonkin muuhun kuin tasavertaisen avioliittolain kumoamisyrityksiin. Jos lisäksi edellyttäisit, että lasta kohdeltaisiin ja kasvatettaisiin hyvin jokaisessa perheessä, työsarkasi laajenisi rutkasti. Mietipä sitä! Tätä ei nyt tietenkään pitäisi sanoa, mutta kyllä sinun kasvatuksessasi on jotakin tehty pahasti väärin.

    • EIniinVaikeaa

      Ai että, tosi mahtavaa ku alottaja solvaa mua taustani takia D:
      Vanhempani erosivat kun olin alakoulu-ikäinen ja minut kasvatti isäni että isoveli. Olen siis epänormaali, koska minulla ei ollut kuin pienen hetken koko tulevasta elämästini isä ja äiti...
      Olen siis huono ihminen, koska asuin samaa sukupuolta olevassa perheessä (eli kaikki perheenjäsenet miehiä).... Äitini oli kauhea ja ilkeä silloin kun jouduin vielä pakosta näkemään häntä.

      Miksi te rakkaat suomalaiset ajattelette heteronormatiivisesti aikakaudella, jolloin viimeistään luulisi ymmärtävän antaa kukkien kukkia, eli perheiden antaa olla monimuotoisia D:<

    • eikä_kenelläkään_tule_mi

      Minusta on kyllä outoa, että kaikkien pitäisi saada lapsi jostain, vaikkei kykene sitä itse saamaan. Mikä oikeus lapsen saaminen on? Jos ei saa lasta, niin ei sitten saa. Sen sijaan, että repii lapsen omasta kulttuuristaan pois kauas, vain tyydyttämään jonkun tuntemattoman lapsenkaipuuta, voisi miettiä muita tapoja toteuttaa itseään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe