http://www.autotalli.com/vaihtoauto/33719596/Renault/Mégane/2009/Kouvola?pos=19&page=8
opeleita ja focuksia ollu ennen eikä oo moittimista liiaksi.
ranskisten viat pelottaa mutta kun uutta pitäs saada...lohdutuksia?
megane? 2009 bensa
5
163
Vastaukset
- osta pois
Jaa pelottaa? Itse en osaa pelätä ranskalaisia, nyt kolmas peräkkäinen menossa, tämä on Megane farkku 2014 ja tuolla 1.4-litran turbolla. Toistaiseksi on mennyt rekisterikilven valosysteemit takuuvaihtoon, ei muuta.
Tuo autotalli.comin Megane lienee järkiostos, tosin tehoa ei tuossa koneessa kyllä liikaa ole täyttä kuormaa tai peräkärryn vetoa ajatellen.
Ja vioista vielä, Megaen kolmossarja on varsin hyvin menestynyt testeissä ja katsastutilastoissa. Tosin katsastustilastojen tuijottaminen on yhtä tyhjän kanssa, autossa voi olla isoja ja kalliita vikoja, mutta ne on katsastukseen mennessä pakko korjata, kun ei muuten liiku. Viittaan vaan tiettyihin hyvämaineisiin euromerkkeihin... Relluissa on mennyt raidetankoja, siitä jää kiinni katsastuksessa, mutta matka ei katkea eikä vaihto maksa maltaita.
Lisäksi moottorit ja vaihteistot ovat osoittautuneet viimeisen 20 vuoden aikana Relluissa kestäviksi, itse asiassa erittäin hyviksi. Tietysti huonolla tuurilla voi tulla sähkövikoja, mutta niin voi tulla muissakin merkeissä tänä päivänä. - Meluhagr
Ei ole olemassa vm 2014 Megane 1.4 turboja farkkuna. Viimeiset 1.4 tce Farkkumeganet on tuotu 2012 joulukuussa.
- acosakdpcasc
Mulla on 2011 farkku Megane tuolla 1.4 TCe koneella ja on räyhäkkä peli. Moottori on erinomaisen vääntävä matalillakin kierroksilla. Kulutus vaihdellut vuodenajasta riippuan välillä 6,8 - 7,4 l/100 km. ainoa vika nyt kun 4 vuoden takuuaika on kohta loppumassa on ruostunut rekisterikilven valo. Mulle ainakin on ollut kannattava ostoss!
- osta pois
Juu, siis tuo on 2012-mallinen eikä 2014, jota väitin. Toisaalta 2014 on kyllä myyty kaksoiskytkinautomaatilla 1.4-litran konella olevia.
- Melua tyhjästä
osta pois kirjoitti:
Juu, siis tuo on 2012-mallinen eikä 2014, jota väitin. Toisaalta 2014 on kyllä myyty kaksoiskytkinautomaatilla 1.4-litran konella olevia.
Ei ole myyty! Se on 1.2 kone mistä kutitetaan 130 hv ja EDC vaihteisto. 1.4 alkaa olemaan historiaa. Lokakuussa esiteltävä Megane 4 saa Nissaneistakin tutun 1.6 Dig-t koneen joka lienee rellulla 1.6 TCE. Tehoa siitä otetaan jotain 160 - 180 hv ennakkotietojen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818