Onko sotkamon tunnetuin,herkkuPerä,Riesa vai kuka?......
Sotkamon tunnetuin julkkis?.
46
2374
Vastaukset
- E V V K
Miten joku espoolais-luxemburgilainen jerkkuperä muka assosioituu Sotkamoon? Ei kysymyksessäsi muutenkaan ihmeemmin hohtoa ole.
Tiedoksi muuten: SNTL:n valtion turvallisuuskomitea (Комитет государственной безопасности CCCP) lyhentyy meidän kirjaimistossamme muotoon KGB, ei KGP.- Ristiveto
Ehdotan K Simosta,kakkoseksi Sytky.
- Valtimolaiset
Ristiveto kirjoitti:
Riesa on ehdotonta eliittiä,hänet valittakoon ensimmäiselle sialle.
- kossiko
Ristiveto kirjoitti:
Onko se Sytky vielä koamenessaan? Kostamuksessa aikoinaan oltiin...
- NÄIN ON
kossiko kirjoitti:
Onko se Sytky vielä koamenessaan? Kostamuksessa aikoinaan oltiin...
aika kohmeissaan SOPALAN KANKAASSA
- joulu muori
sotkamon turhin julkimo timo korhonen
- juhlatonohi
Ehottomasti riesa, koska jos se hirtettäisiin, niin ei onnistuisi koska sillä ei ole kaulaa laisinkaan ja jos se laitettaisi giljotiiniin niin siltä lohkeaisi vain palanen päälaelta.
- tunteva
ei ei ei kerroppa millä perusteella sanoohan jo kutsuma nimi mikä mies RIESA ON mikään muu kuin marjan poimija.oli muka kuorma-autoilija joskus muinoin....
- tunteva
tunteva kirjoitti:
ei ei ei kerroppa millä perusteella sanoohan jo kutsuma nimi mikä mies RIESA ON mikään muu kuin marjan poimija.oli muka kuorma-autoilija joskus muinoin....
ensin ajoi isänsä k-autoa aina hajoitaen sitten isänsä korjaili sitä ---ei autoilia.
- apocalypsenow
jaahah. taijat olla kuorma-automiehiä tai taksissa istuvia huppaukkoja. poemikkoon marjoja taekka omia horsmankorsiansa, niin on se väriä tuonu tuppukylän meininkkeihin. se häerikkö nyt on kuitennii sammumassa jonnehhii muualle ja siitä iso kiitos jollehhi muulle kuin meille maallisille rohveetoille. Kaksi paskkoo erkannoo toesisttaan viimesttään vessanpöntöllä!
- KGP
Riesa näyttää saavan kannatusta,näköispatsas Riesalle esim.talvivaaran altaalle kunniapaikalle,Perän paljastaessa patsaan.
- riesa vain
KGP kirjoitti:
Riesa näyttää saavan kannatusta,näköispatsas Riesalle esim.talvivaaran altaalle kunniapaikalle,Perän paljastaessa patsaan.
mitä sitä tyhjää.
- Työläis nainen
riesa vain kirjoitti:
mitä sitä tyhjää.
Riesa on ihana seksikäs uros!.
- Entinen neitsyt
Työläis nainen kirjoitti:
Riesa on ihana seksikäs uros!.
Kaipaan sinua Riesa!.
- huihaiii
oliko tää sytky metallimiehiä, jotenkin pirun tutunkuulonen. oliko jotain "mainetekoja", joista muistetaan. ite en muista kun nimen!
- tunsin hyvin
oli metallimiehiä mukava tyyppi nyt jo edesmennyt olis kykkä hauskoja juttuja sytkystä mutta jos toisella kertaa.
- veksin kans kantikse
muistaako kukaan kukkolan veksiä. reppuselässä patikoi. taitaa olla kuolemasta jo yli kymmenen vuotta.
- antero tiitinen
karppinen lässytä siellä radiossa...........................................sössötä...
kuin sössössösöö. petri vesterinen. vesijärvi... paavola...
vesannon ua....... mölise .. suntio.... kajaus.........................
viro.......... eesti.... nuole............ p....settä..... virolaiset ....
eestiin.......... yleensä........ soome............. - Johan.
Sotkamon tunnetuin ja tyhjänpäiväisin julkkis ainakin minun maailmassani on Katinkullan Irvikatti (Irvis). Tuskinpa tuohon paljoa perusteluita tarvitsee.
- pen kakki
Kyllä kuuluisin on ehdottomasti pen kakki.
- Utelias.
Mikä ihmeen Katinkullan Irvikatti?
- hörppiä
Kyllä veksi ja reppu muistetaan.Harmi ku lähti uimaan.
- SÄPO
Sytky-vainaalla oli hyviä juttuja Riesasta, varsinkin niistä Riesan väritetyistä naisjutuista, vieläkin nauran kun niitä muistelen.
- KGP
Veksi ja Sytky hyvällä muistelemme,mutta tämä Riesa,kehui paritelleensa kaikien sotkamolaisten naisten kanssa lisäksi vielä puolet kuhmon naisista,onko asiassa perää.
- TRIIPPAMULKKU
KGP kirjoitti:
Veksi ja Sytky hyvällä muistelemme,mutta tämä Riesa,kehui paritelleensa kaikien sotkamolaisten naisten kanssa lisäksi vielä puolet kuhmon naisista,onko asiassa perää.
EI MITÄÄN PERÄÄ.LUUSE MIKÄ LUUSEI NAISRINTAMALLA.
- kossiko
TRIIPPAMULKKU kirjoitti:
EI MITÄÄN PERÄÄ.LUUSE MIKÄ LUUSEI NAISRINTAMALLA.
Kerran yhtenä kesänä Sytky ajoi Sotkamon keskustassa pikku Fiiulla ja ikkuna oli auki. Aina risteyksessä ulisutti suullaan muka rengasta..
- 14-----17-vuotik.kan
kossiko kirjoitti:
Kerran yhtenä kesänä Sytky ajoi Sotkamon keskustassa pikku Fiiulla ja ikkuna oli auki. Aina risteyksessä ulisutti suullaan muka rengasta..
oli huima mikä huima silloin aikoinaa
- kossiko
14-----17-vuotik.kan kirjoitti:
oli huima mikä huima silloin aikoinaa
Olihan se Parkkis Rennekin melkoinen mies, aikoinaan maalausliikkeineen? Taisi pitää monta kapakkaa lähes yksin pystyssä Sotkamossa... Reilu mies.
- Krevi Krapula12
kossiko kirjoitti:
Olihan se Parkkis Rennekin melkoinen mies, aikoinaan maalausliikkeineen? Taisi pitää monta kapakkaa lähes yksin pystyssä Sotkamossa... Reilu mies.
Kaukaa katsottuna,missä teidän naispuoliset julkkikset?.
- KGP
Krevi Krapula12 kirjoitti:
Kaukaa katsottuna,missä teidän naispuoliset julkkikset?.
Naispuolinen julkkis on Riesatar.
- Veeärrän mies
KGP kirjoitti:
Naispuolinen julkkis on Riesatar.
Vuokatissa vaikuttivat aikoinaan Eila ja Hilkka. Olivat julkkiksia. Kunnan pamppujenkin kavereita. Asiointi tapahtui öiseen aikaan.
- SÄPO
Missä vaikuttaa Jööki nykyään, oli sytkyn kavereita aikoinaan, olihan niitä muitakin Ronski mm tulee mieleen.
- katilakki
jööki ajaa rekkaa sytky ja ronski on jo heitäneet lusikat nurkaan.
- hoo
Urkki.
- vai ketä
kumi-pontikka mestariako tarkoitat.
- Rasputiini
vai ketä kirjoitti:
kumi-pontikka mestariako tarkoitat.
Rytä,missä lienee hondamies.
- hox hox
kumi-Urkki hyvinkin R.I.P.
Tais harrastaa p... kans.- rengas mies
urkki heitti lusikat nurkaan syksyllä 2014
- SÄPO
Vai "nurkaan" on lusikat heitetty.
- Minä on kuulu
Kuuluisin sotkamolainen on minä. Minä on kuuluisa. Kiva kun on kuuluisa. Minä on hirveen kuuluisa,
- kuka kuuluisa
Minä on kuulu kirjoitti:
Kuuluisin sotkamolainen on minä. Minä on kuuluisa. Kiva kun on kuuluisa. Minä on hirveen kuuluisa,
mee sitten kuhmoon välillä.
- Minä on kuuluisa
kuka kuuluisa kirjoitti:
mee sitten kuhmoon välillä.
Minä on kuuluisa. Minä en kuhmoon. Minä on kuuluisa.
- Etelän Vetelä44
Makkonen?
- KUKA NIISTÄ
kuka MAKKONEN
- makkoslovakia?
Musta-Pekka ensimmäinen (ja viimeinen)?
- muistan
Kenguru-Pertti, Keppi-Kokko, Jakke, Ronski, Riesa, Reppu-Veksi, jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714086- 332341
- 402204
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171741Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401602Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801477
- 1431229
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125