Hei, olen sinkkunainen joka on halunnut pitkään äidiksi, eli hakusessa on spermanluovuttaja. Laita minulle s.postia ja kerro itsestäsi.
Spermanluovuttajaa haetaan
11
433
Vastaukset
- Lapsi ei ole leikkik
Varatkaa kaikki aika mt-toimistoon vitun pavelit!!
- vauva 2015
pellet saatana vastasi rantanen ja kumppanit
- äidiksi
Moikka. Olisin kiinostunut kuulemaan miten sinylla on mennyt, itse olen kohta 30 v sinkkinainen ja haaveissa lapsi :) onko sulla tuloksia tullut asian kanssa?
- Oletvainitsekäs
Mene sinäkin mt-toimistoon kertomaan ongelmistasi.
- höhhöhöhöhö
Oletvainitsekäs kirjoitti:
Mene sinäkin mt-toimistoon kertomaan ongelmistasi.
No, ei nyt kaikki ole hulluja, vaikka sinä oletkin :)
Ei täältä Suomesta kannata yrittää mitään luovutusta saada. Suomalaiset ovat tyhmentyneet vuodesta 1997 lähtien. http://yle.fi/uutiset/alykkyystason_kasvu_tyssasi_monissa_lansimaissa__suomalaiset_tyhmentyneet_vuodesta_1997_lahtien/7790833
Voit vain kuvitella, että kuinka paljon se älykkyysosamäärä on tullut alas vuoteen 2015. Selittää kyllä, miksi sinunkin avauksesi on tällä sivustolla. http://leganerd.com/wp-content/uploads/2013/12/2.jpg
Myös Suomalaisten nuorten miesten siittiöiden laatu on romahtanut, joten joka kolmannella se vaikuttaa hedelmällisyyteen.
Mikä on lopputulos? Älykkäät ja hedelmälliset ei täällä jakele sisäfilenesteitään.- superpanuri
Luovutan kyllä spermaa, mutta vain luonnollisella tavalla
- Mällinluovuttaja
Minä luovutan mälliä. Nussin ensin pilluun, sitten perseeseen ja lopuksi mällit naamallesi, niin kaavi siitä ne mihin haluat.
- MThoitajani
Sanoi minulle, että minulla on oikeus "Lisääntyä".
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658