ulkonäkö

Venla

Minkä näköisistä naisista pidätte?

17

4652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Naisen näköisestä, kaunissilmäisestä, ujosti hymyilevästä, reisitaskuhousuihin ja samantyyliseen paitaan pukeutuvasta. Kirjoitan tätäkin nyt polvillani... :')

• Catsy_666

Sen sijaan että pukeuduttaisiin "miesten miellyttäjäksi" pukeudutaankin naisten miellyttäjiksi.

Ei se mitään, yksinäisyys tekee kitkeränkatkeraksi joskus.

• tikrube

"Sen sijaan että pukeuduttaisiin "miesten miellyttäjäksi" pukeudutaankin naisten miellyttäjiksi."

...mutta ikinä siinä ei onnistu.

Naiset *pyörittää silmiään*

;)

• keni

mahdollisimman agrogyyneistä:D
      Ei en etsi ketään, rakastan tuota joka on pyöriny nurkissa jo vuosia..se tappaa mut kun sanon näin onneks se mut onneks ei roiku netissä;D

• keni

Meidän suhde kestää tän;D

• Barbi

Minun mieleeni ovat naiset, jotka pukeutuvat sukkanauhaliiveihin. Hups heijaa, hormonit alkaa...

• -Eliö-

Pidän.. tuota noin.. normaalin näköisistä naisista, joilla on persoonallisia piirteitä. ^^

puhuu poliitikko..

• Minkähän

Ni, minkähän puolueen?

• Sanee

Jos siis puhutaan todellakin VAIN ulkonäöstä, niin muhun puree esimerkiksi tällanen kombinaatio:

-lyhyet, tummat, pörröiset hiukset
      -suunnilleen mun kokoinen
      -RENTO ja sporttinen lookki
      -säteilevä hymy (hymykuopat

• tikrube

Kuvailit tossa aika hyvin sen mikä kääntää munkin katseen :) Tosin mulla vaikuttaa tosi paljon myös se miten ihminen liikkuu ja millaisen kuvan antaa itsestään eleillään, laahustavat lattiankatselijat ei herätä hirveesti hurmiota vaikka täyttäis mitkä ulkonäkökriteerit tahansa. Kaipa tuokin seikka ulkonäköön liittyy.?!?

Eikä ulkonäkö mullekaan ole pääasia, ihmisessä on toivottavasti paljon muuta joka pitää mielenkiinnon ylhäällä :)

• liian naisellinen(ko?)

Sisältö on kuitenkin ulkokuorta tärkeämpi. Mutta tällä hetkellä ärsyttää tämä ulkonäön perusteella arvioiminen......Nainen, joka näyttää naiselliselta ei välttämättä ole bisse tai hetero.

• Gee81

Muakin ärsyttää ulkokuoren perusteella arvioiminen, varmaan lähinnä siksi että itekin olen ilmeisesti monen mielestä "liian" naisellinen. Se ei tarkota että olen bisse tai leikin lesboa koska luulen sen olevan trendikästä. Tällainen minä vain olen.
        Ja siitä millaisista naisista tykkään, siihen onkin vaikeampi vastata koska se riippuu niin paljon ihmisestä ja jostain "kemioista" tai jotain. Jotkut jotka ei ehkä yleisen mielipiteen mukaan ole mitenkään nättejä, voi sävähdyttää mua jo pelkän ulkonäön perusteella ja toiset "missinmittaiset" taas ei vaan sytytä. Noin yleensä voin tykätä yhtä lailla naisellisista kuin poikamaisistakin, mutta oman kokemuksen mukaan poikamaiset ei yleensä tykkää femmeistä... vai tykkäävätkö?

• pörröpää

-sopivan naisellinen
      -hiukset päässä, mieluiten seksikkäästi pörröllään
      -nätti hymy
      -pehmeät huulet
      -itsevarmuus on jo puolet ulkonäöstä
      -sellainen suloinen
      -tuoksuu hyvälle
      ääh, ei sitä voikaan näin luetella. sitä joko tykkää jostain tai ei tykkää. eli kuuluisa klisee loppuun, kauneus katsojan silmissä :)

• Poikatytöt on mun makuun..

Muuten ei ole väliä, kuin sillä että korvien välistä löytyy muutakin kuin saha-jauhoa.. ;)

Ja jostain kumman syystä en osaa katsoa edes naisellista naista, "sillä silmällä"...

• Zor-ro

Hieman poikamaiset rennot naiset saa kiinnostukseni. Pään ja sydämen sisältö ratkaisee täysin, niinpä en osaa sanoa ulkonäköihannettani. Mutta plussaa on söpö hymy... :) Hyvin moni nainen on omalla ainutlaatuisella tavallaan ihana.

Ns. supernaiselliset ei sillä tavalla kyllä kiinnosta yhtään.

• Kisu

Jos kyseessä on nuori nainen

-suunnilleen samanpituisesta kuin minä
      -naisellisuus on plussaa, pitkät hiukset on aivan ihanat

Ja jos nainen on vanhempi

-edelleen naisellisuus plussaa
      -isot tisut;)
      -ei mikään hernekeppilaiheliini
      -pukeutuu muodikkaasti ja naisellisesti

• *Zora*

Naisellisista.Juuri se naisellisuus minua naisissa kiehtoo...
      - Ei liian laiha,muotoja pitää olla.Ei mikään läskikään.
      - Pitkät hiukset ovat kauniimmat kuin lyhyet.
      - Mielummin tumma kuin blondi.
      - No luonne se tärkeä vasta onkin mutta nythän olikin kyse vain ulkonäköasioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3175
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2719
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1817
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe