Minusta on kirjoitettu loukkaavasti Pori palstalla, aion viedä asian oikeuteen.
Herjaviestit
15
437
Vastaukset
- Hihhih.....
hih......
Kas kas, identiteettivaras liikkeellä. Tiedätkö että toisena henkilönä esiintyminen on rikos. Nimimerkkini on rekattu ja yrität nyt harhauttaa muita että minä olisin tämän aloituksen tehnyt.
- luger pummi
MagnusVonLagerbom kirjoitti:
Kas kas, identiteettivaras liikkeellä. Tiedätkö että toisena henkilönä esiintyminen on rikos. Nimimerkkini on rekattu ja yrität nyt harhauttaa muita että minä olisin tämän aloituksen tehnyt.
Identiteettivarkaus on rikos vasta 1.1.2015
- Mäkin oon Lagerblom
MagnusVonLagerbom kirjoitti:
Ei ole mikään identivarkaus!
- se ol kukkane
Eiks alottajalla oo eri nimi? Millai sää ny luulit et se sinä oot?
- maknus von lakerpumm
minnuuki o herjattu
- Mannus av laakeripum
Ei ole olemassa nimimerkkien intimiteettivarkautta. Ei auta jos suolikaksnelosella haluat präntätä jollain nimimerkillä. Itsekin rekisteröydyin tänne , mutta jostain syystä nimimerkki on nukyään kaikkien käytettävissä
- Stupidooo
Meinaatko, että olet ainoa Lagerbommi maailmassa?
- yleisnimi
Tunnen ainakin kolme eri henkilöä joiden nimi on Magnus von Lagerbom.
- ainakin yksi
höppänä Lagerbom Uudessakaupungissa kirjoitelee entisetä avokkaastaan
- tilulilu4
ainakin yksi kirjoitti:
höppänä Lagerbom Uudessakaupungissa kirjoitelee entisetä avokkaastaan
Ei onneks asu ukissa, eikä lähikaupungeissa. Huh. Vai oliko se heh..
- Anus Kaari
Manu Saari saattaa olla loukkaantunut myös jos joku kirjoittaa esim kartanonherran nimimerkillä.
- Kensarttimolopää
Ja samainen Saari on kirjoitellut niin selkeillä tuntomerkeillä eräästä naisesta että kannattaisi pitää vaan suu supussa ja kynä taskussa.
- Teppo-Tulppu
hieno homma hermanni
- jaonaoejajaoyolojanao
ok.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265093Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123695Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861288Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2711231- 591155
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941096Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2031012