Spybotiin päivitys

Jouko

eilen.
Muuten päivitys on tosi hankalasti tajuttava, ennen kun sen tajuaa. Tais mennä pitkään että päivitykset onnistu vaan joskus, vahingossa.
Vieläkään en tajua mitä se teksti siinä päivityssivun keskellä tarkottaa jossa lukee, että voi hakea version päivityksiä. Miten niitä tarkistetaan?

5

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vellu
      • Jouko

        Kyllä oon ton lukenu.
        Mutta kun siinä keskellä lukee se: Voit käyttää tätä toimitoa jos haluat tietää onko S:sta julkaistu uusi versio.

        Siis tarkoittaako se että ne tiedot uudesta versiosta tulee tolla samalla napinpainalluksella kuin tiedot detection rules päivityksistäkin?
        Jos näin on niin ei tarttis turhaan yrittää painella sitä tekstin vieressä olevaa mustaa tietokoneen kuvaa. Pitkään ajattelin että se täytyy olla se mutta että siin ä on jotain vikaa.
        Selitä!


      • Taas
        Jouko kirjoitti:

        Kyllä oon ton lukenu.
        Mutta kun siinä keskellä lukee se: Voit käyttää tätä toimitoa jos haluat tietää onko S:sta julkaistu uusi versio.

        Siis tarkoittaako se että ne tiedot uudesta versiosta tulee tolla samalla napinpainalluksella kuin tiedot detection rules päivityksistäkin?
        Jos näin on niin ei tarttis turhaan yrittää painella sitä tekstin vieressä olevaa mustaa tietokoneen kuvaa. Pitkään ajattelin että se täytyy olla se mutta että siin ä on jotain vikaa.
        Selitä!

        Trolli. Ei kukaan voi olla noin tyhmä oikeasti :D


      • Jouko kirjoitti:

        Kyllä oon ton lukenu.
        Mutta kun siinä keskellä lukee se: Voit käyttää tätä toimitoa jos haluat tietää onko S:sta julkaistu uusi versio.

        Siis tarkoittaako se että ne tiedot uudesta versiosta tulee tolla samalla napinpainalluksella kuin tiedot detection rules päivityksistäkin?
        Jos näin on niin ei tarttis turhaan yrittää painella sitä tekstin vieressä olevaa mustaa tietokoneen kuvaa. Pitkään ajattelin että se täytyy olla se mutta että siin ä on jotain vikaa.
        Selitä!

        Siinä kohtaa ole mitään toimintoa, se on ohje päivityksestä. Klikkaa siinä keskellä olevaa tekstiä PIILOTA OHJE niin ei häiritse.
        Päivitys tehdään näin. Klikkaa ETSI PÄIVITYKSIÄ, jos päivityksiä on saatavilla ruuttuun ilmestyy tekstinpätkä, klikkaa tekstin edessä olevaa ruutua niin siihen tulee merkki(näin valitset ne päivitykset mitkä haluat ottaa, eli ota kaikki), klikkaa ylhäältä LATAA PÄIVITYKSET. Siinä se ;)


      • Niinpä niin
        Jouko kirjoitti:

        Kyllä oon ton lukenu.
        Mutta kun siinä keskellä lukee se: Voit käyttää tätä toimitoa jos haluat tietää onko S:sta julkaistu uusi versio.

        Siis tarkoittaako se että ne tiedot uudesta versiosta tulee tolla samalla napinpainalluksella kuin tiedot detection rules päivityksistäkin?
        Jos näin on niin ei tarttis turhaan yrittää painella sitä tekstin vieressä olevaa mustaa tietokoneen kuvaa. Pitkään ajattelin että se täytyy olla se mutta että siin ä on jotain vikaa.
        Selitä!

        Siehä nörtti olet.Hah


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe