eilen.
Muuten päivitys on tosi hankalasti tajuttava, ennen kun sen tajuaa. Tais mennä pitkään että päivitykset onnistu vaan joskus, vahingossa.
Vieläkään en tajua mitä se teksti siinä päivityssivun keskellä tarkottaa jossa lukee, että voi hakea version päivityksiä. Miten niitä tarkistetaan?
Spybotiin päivitys
5
1061
Vastaukset
- Vellu
Tuolla on asennus- ja käyttöohjeet suomeksi:
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/spybot.htm- Jouko
Kyllä oon ton lukenu.
Mutta kun siinä keskellä lukee se: Voit käyttää tätä toimitoa jos haluat tietää onko S:sta julkaistu uusi versio.
Siis tarkoittaako se että ne tiedot uudesta versiosta tulee tolla samalla napinpainalluksella kuin tiedot detection rules päivityksistäkin?
Jos näin on niin ei tarttis turhaan yrittää painella sitä tekstin vieressä olevaa mustaa tietokoneen kuvaa. Pitkään ajattelin että se täytyy olla se mutta että siin ä on jotain vikaa.
Selitä! - Taas
Jouko kirjoitti:
Kyllä oon ton lukenu.
Mutta kun siinä keskellä lukee se: Voit käyttää tätä toimitoa jos haluat tietää onko S:sta julkaistu uusi versio.
Siis tarkoittaako se että ne tiedot uudesta versiosta tulee tolla samalla napinpainalluksella kuin tiedot detection rules päivityksistäkin?
Jos näin on niin ei tarttis turhaan yrittää painella sitä tekstin vieressä olevaa mustaa tietokoneen kuvaa. Pitkään ajattelin että se täytyy olla se mutta että siin ä on jotain vikaa.
Selitä!Trolli. Ei kukaan voi olla noin tyhmä oikeasti :D
Jouko kirjoitti:
Kyllä oon ton lukenu.
Mutta kun siinä keskellä lukee se: Voit käyttää tätä toimitoa jos haluat tietää onko S:sta julkaistu uusi versio.
Siis tarkoittaako se että ne tiedot uudesta versiosta tulee tolla samalla napinpainalluksella kuin tiedot detection rules päivityksistäkin?
Jos näin on niin ei tarttis turhaan yrittää painella sitä tekstin vieressä olevaa mustaa tietokoneen kuvaa. Pitkään ajattelin että se täytyy olla se mutta että siin ä on jotain vikaa.
Selitä!Siinä kohtaa ole mitään toimintoa, se on ohje päivityksestä. Klikkaa siinä keskellä olevaa tekstiä PIILOTA OHJE niin ei häiritse.
Päivitys tehdään näin. Klikkaa ETSI PÄIVITYKSIÄ, jos päivityksiä on saatavilla ruuttuun ilmestyy tekstinpätkä, klikkaa tekstin edessä olevaa ruutua niin siihen tulee merkki(näin valitset ne päivitykset mitkä haluat ottaa, eli ota kaikki), klikkaa ylhäältä LATAA PÄIVITYKSET. Siinä se ;)- Niinpä niin
Jouko kirjoitti:
Kyllä oon ton lukenu.
Mutta kun siinä keskellä lukee se: Voit käyttää tätä toimitoa jos haluat tietää onko S:sta julkaistu uusi versio.
Siis tarkoittaako se että ne tiedot uudesta versiosta tulee tolla samalla napinpainalluksella kuin tiedot detection rules päivityksistäkin?
Jos näin on niin ei tarttis turhaan yrittää painella sitä tekstin vieressä olevaa mustaa tietokoneen kuvaa. Pitkään ajattelin että se täytyy olla se mutta että siin ä on jotain vikaa.
Selitä!Siehä nörtti olet.Hah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483