... Tarvitsisin hieman apua, tarttis saada tietää Itä-Englannin sekä Lontoon eri jalkapallo-jengejä => mieluiten divaritasoisia. Tarkoituksena olisi ostaa poikaystävälle ensi maaliskuulle (jos matseja silloin jo on..) liput johonkin Englannin fudis-jengin matsiin ja viedä oleellisesti hänet sinne.. kuten huomaatte olen aika pihalla aiheesta ja tod. tarvitsen apua. Lisäksi jos joku tietää lippujen hintatasoa sekä netti-osoitteita joista niitä voisi tilata, pliiz kertokaa ;)
Itä-Englannin ja Lontoon jengejä...
7
832
Vastaukset
- Holle
Englannissa sarjat on jo hyvässä vauhdissa ja pelit jatkuu toukokuun alkuun asti. Seuraavassa on linkkejä asiasta.
http://members.surfeu.fi/elkry/elk6.htm
Valioliigassa lontoolaisia seuroja: arsenal, charlton, chelsea ,crystal palace, fulham ja tottenham. Itä-englannista on norwich.
Alemmilta sarjatasoilta löytyy lontoolaisia: qpr, millwall, west ham, brighton, brentford leyton orient ja itä-englantilaisia: ipswich, gillingham, colchester, peterborough, luton, southend ja cambridge.- NK80
... onko sulla jotain tietoa olisiko juuri mainitsemillasi jengeillä matseja lauantaina 26.03.05 - tai voisitko antaa jotain osoitetta josta voisin nähdä kaikki matsit jotka pelataan Lontoon tai esim. Chelmsfordin lähistöllä. Ajattelin että liput kannattaa varmasti jo ostaa jos sinne aikoo niitä saada :) Olen ylihuomenna lähdössä Englantiin ja voisin samalla katsoa ostanko ne sieltä samantien. Kiitoksia vielä ed. vastauksesta - se auttoi jo huimasti.
- Nimetön
NK80 kirjoitti:
... onko sulla jotain tietoa olisiko juuri mainitsemillasi jengeillä matseja lauantaina 26.03.05 - tai voisitko antaa jotain osoitetta josta voisin nähdä kaikki matsit jotka pelataan Lontoon tai esim. Chelmsfordin lähistöllä. Ajattelin että liput kannattaa varmasti jo ostaa jos sinne aikoo niitä saada :) Olen ylihuomenna lähdössä Englantiin ja voisin samalla katsoa ostanko ne sieltä samantien. Kiitoksia vielä ed. vastauksesta - se auttoi jo huimasti.
Ei niitä ottelutietoja taida ihan valmiiksi koottuna löytyä kovin helposti. Mutta sivulta http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/default.stm löytyy linkit eri sarjatasoille ja sieltä voit "fixtures" osastolta katsella tulevia matseja. Kahdella ylimmällä sarjatasolla ei 26.3. pelata lainkaan, mutta alemmilla tasoilla seuraavasti: luton-barnsley, peterborough-colchester, leyton orient-cheltenham. Sitten pitää vielä muistaa, että noita lauantaimatseja siirrellään joskus perjantaille tai sunnuntaille televisioinnin takia, mut alasarjoissa kaiketi harvemmin.
- NK80
Nimetön kirjoitti:
Ei niitä ottelutietoja taida ihan valmiiksi koottuna löytyä kovin helposti. Mutta sivulta http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/default.stm löytyy linkit eri sarjatasoille ja sieltä voit "fixtures" osastolta katsella tulevia matseja. Kahdella ylimmällä sarjatasolla ei 26.3. pelata lainkaan, mutta alemmilla tasoilla seuraavasti: luton-barnsley, peterborough-colchester, leyton orient-cheltenham. Sitten pitää vielä muistaa, että noita lauantaimatseja siirrellään joskus perjantaille tai sunnuntaille televisioinnin takia, mut alasarjoissa kaiketi harvemmin.
... Katselin tossa noita matseja ja ajattelin että yritän saada liput 19.3.05 tai 02.04.05 matseihin - ko. päivinä aika monet jengit näyttää pelaavan. Onko mitään tietoa kuinka kauan aiemmin liput voisi tilata/varata? Voisin kyllä pyytää että Englannissa asuvat tuttavani hoitaisivat liput sieltä niin ainakin tietäisi saavan ne.. Luotan kyllä netti-kauppaan mutta säästyisi vaivalta.
- futisfani
NK80 kirjoitti:
... Katselin tossa noita matseja ja ajattelin että yritän saada liput 19.3.05 tai 02.04.05 matseihin - ko. päivinä aika monet jengit näyttää pelaavan. Onko mitään tietoa kuinka kauan aiemmin liput voisi tilata/varata? Voisin kyllä pyytää että Englannissa asuvat tuttavani hoitaisivat liput sieltä niin ainakin tietäisi saavan ne.. Luotan kyllä netti-kauppaan mutta säästyisi vaivalta.
Mikäli kundillasi ei ole jotain tiettyä suosikkia ja prioriteettina on ykkösdivaritason ottelu olisi suositukseni seuraava:
Itä-Lontoon jättiläinen West Ham kohtaa Leicesterin 19.3. ja tämä tuntuu paremmalta vaihtoehdolta tälle päivälle. Molemmat ovat suurimpia seuroja divarissa ja taistelevat varmasti noususta valioliigaan joten tunnelmaa sekä panosta riittänee tarpeeksi. Lisäksi WestHamin stadikka on varsin näyttävä paikka vierailla.
Toinen vaihtari on Millwall-Plymouth (niinikään Itä-Lontoossa), mutta en välttämättä suosittelisi tätä mikäli todellista kiinnostusta ei löydy - kotijoukkueen kannattajat kun sattuvat olemaan hieman levotonta sakkia eikä ottelussa ole luultavasti potkua yhtä paljon kuin suosituksessa. Tuo maininta levottomuudesta pätee tietyssä määrin myös West Hamin faneihin, mutta ei nyt (enää) aivan samassa mittakaavassa. Varovaisuus on kuitenkin paikallaan ja ehdottomasti kannattaa muistaa että kun istutte kotijoukkueen katsomossa niin kannatatte silloin myös kotijoukkuetta - muuten tulee lähtö.
Lippuja WestHamin peliin saa ilmeisesti jo nyt ostettua (www.whufc.com), mutta luulisin tilaa löytyvän myöhemminkin. Upton Parkille kun mahtuu yli 35000 fania ja divarissa tuskin on usein loppuunmyyty vielä maaliskuussa. Hinnat liikkuvat varmaankin jossain 40 euron paikkeilla. Stadikka sijaitsee siis itä-lontoossa noin 40km päässä Chelmsfordista ja sinne pääsee esim. näppärästi junalla Chelmsford-London Liverpool Str ja sieltä paikallisella tai metrolla Upton Park/Forest Gate asemille.
Toivotan oikein hyvää ja onnistunutta matkaa, parempaa lahjaa en itse voisi toivoa saavani - NK80
futisfani kirjoitti:
Mikäli kundillasi ei ole jotain tiettyä suosikkia ja prioriteettina on ykkösdivaritason ottelu olisi suositukseni seuraava:
Itä-Lontoon jättiläinen West Ham kohtaa Leicesterin 19.3. ja tämä tuntuu paremmalta vaihtoehdolta tälle päivälle. Molemmat ovat suurimpia seuroja divarissa ja taistelevat varmasti noususta valioliigaan joten tunnelmaa sekä panosta riittänee tarpeeksi. Lisäksi WestHamin stadikka on varsin näyttävä paikka vierailla.
Toinen vaihtari on Millwall-Plymouth (niinikään Itä-Lontoossa), mutta en välttämättä suosittelisi tätä mikäli todellista kiinnostusta ei löydy - kotijoukkueen kannattajat kun sattuvat olemaan hieman levotonta sakkia eikä ottelussa ole luultavasti potkua yhtä paljon kuin suosituksessa. Tuo maininta levottomuudesta pätee tietyssä määrin myös West Hamin faneihin, mutta ei nyt (enää) aivan samassa mittakaavassa. Varovaisuus on kuitenkin paikallaan ja ehdottomasti kannattaa muistaa että kun istutte kotijoukkueen katsomossa niin kannatatte silloin myös kotijoukkuetta - muuten tulee lähtö.
Lippuja WestHamin peliin saa ilmeisesti jo nyt ostettua (www.whufc.com), mutta luulisin tilaa löytyvän myöhemminkin. Upton Parkille kun mahtuu yli 35000 fania ja divarissa tuskin on usein loppuunmyyty vielä maaliskuussa. Hinnat liikkuvat varmaankin jossain 40 euron paikkeilla. Stadikka sijaitsee siis itä-lontoossa noin 40km päässä Chelmsfordista ja sinne pääsee esim. näppärästi junalla Chelmsford-London Liverpool Str ja sieltä paikallisella tai metrolla Upton Park/Forest Gate asemille.
Toivotan oikein hyvää ja onnistunutta matkaa, parempaa lahjaa en itse voisi toivoa saavaniKuka ikinä oletkin, olet juuri tehnyt minulle yhden suurimmista palveluksista, kiitos siitä. Katson heti Lontoossa ostanko liput sieltä vai tilaanko ne netistä kun palaan.. Lennot olen jo myös katsonut ja koneeseen mahtuisi joten eiköhän tämänkin unelma (poikaystäväni) saada toteutettua :) Kiitos vielä!!
- west ham united
NK80 kirjoitti:
Kuka ikinä oletkin, olet juuri tehnyt minulle yhden suurimmista palveluksista, kiitos siitä. Katson heti Lontoossa ostanko liput sieltä vai tilaanko ne netistä kun palaan.. Lennot olen jo myös katsonut ja koneeseen mahtuisi joten eiköhän tämänkin unelma (poikaystäväni) saada toteutettua :) Kiitos vielä!!
moro!
Olin viime maaliskuussa juuri tuolla Upton Parkilla katsomassa West Hamin peliä. Lippu maksoi muistaakseni noin 30€ (halvin) ja ostin sen ottelua ennen stadionilta. Stadion ei ollut aivan täysi, mutta tunnelma oli todella loistava. Istuin vielä hammers-fanien ja vierasjoukkueen kannattajien välissä. Eipä muuta, suosittelen! Go Hammers!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409