Tiedonanto,,, mikä ei ole rekka

rahtari oy

TIEDONANTO NIILLE JOTKA EI YMMÄRRÄ

Rekka ei liiku koskaan mihinkään omin avuin. On olemassa puoli- tai täysperävaunuja, moduuleita, b-junia ja jopa kuorkkeja. Nuo liikkuvat ja niillä pystyy ajamaan jopa maantiellä. Rekalla ei koskaan.

10

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritä jo ymmärtää!!

Jep. Rekan liikuttamiseen tarvitaan kuski, REKKAKUSKI. Kuski ajaa ja ohjaa kuorma-autoa jonka perässä on jonkilainen perävaunu. Yksinkertaista. Kaikki muu on selittelyä ja kinnostaa ehkä 3%:a kansalaisista.

• puukenkä

Ikuisuusaihe. Mitä vitun väliä sillä on jos muut käsittää kaikki kuorma-autot ja isommat rekaksi. Rälläkkä on rälläkkä, harva sitäkään kulmahiomakoneeksi kutsuu, noin niinkuin esimerkiksi, näitä löytyy lisääkin vaikka kuinka...

• Yritetty on selvittää

Juuri sitä täällä on yritetty wannabe-pullukoille selittää mutta ei mene jakeluun. Se kun on marginaalisen pienelle ryhmälle viisas tekijöille elämää suurempi ongelma että normaalit ihmiset eivät tiedä rekan olevan puoliperävaunun. Se on todella hirveetä. Eläimen että puolet ihmisistä ei tiedä edes mikä ero on täysperä-ja puoliperävaunu yhdistelmällä!

• Lervon ajatus

Lervo ajaa myös rekalla mutta joskus ajaa nupillakin, kuten silloin saudikeikalla kun unohti kärrin sompaan. Vetäjälläkin KA-lersu ajaa joskus ja ajaahan Lervo myös kuormia. KElkkoo mällejä. LErvoa ei silti sanota rekkakuskiksi vaan kojoottimullin pökäleeksi, saattaa sieltä kolitsihousuistakin löytyä muutama kiva pikku pökäle!

• Elmo Väkäpää

miten "rekka" voi olla b-juna????, eihän maantiellä ole kiskoja.

• Rekkis vaan

Kaikki pakettiautoa isommat ovat rekkoja, näin se asi vaan on. Itse ajan kaksi akselista kevyttä jakeluautoa ja olen rekkakuski ja ajokkini on rekka. R-E-K-K-A.

Ai jumankekka, onpas tuolla iso rekka, kahvipöydässä komeilee kermanekka, josta pian kaataa meidän Pekka.

• telimies on elimies

Kuorkki on varmaankin pitkäkaulainen vesilintu. Täykkäri on kokojyväleipää. B-juna on tarkoitettu rahvaalle, A-junassa matkustaa paremmat ihmiset. Puoliperävaunu on varmaankin sitten puokkari eli oppisopimuksella oleva puoskari-harjoittelija. Rekalla pystyy ajamaan, niillä on Riihimäellä iso piha. Lavetti on hetekan selkäystävällisempi vaihtoehto. Kita huutaa tauolla ruokaa. Vetoaisa paisuu kun näkee hyvännäköisen naisen. Vetopöytä on Las Vegasissa. Vinjetti seilasi taannoin Suomen ja Saksan väliä. Lukkoperä on pihtaava vaimo.

• konnari

Lähden konduktööri kursseille ja tavoitteeni on päästä konnariksi Legendaariseen B-JUNAAN välille Kärsämäki-Venetpalo.

• Veturimies1

Ikävä kyllä apukoulun käyneen eivät kelpaa konduktööri kursseille, sorry. Lisäksi homous on este, sekä maksamattomat osamaksuerät Corollasta. Teet vaan sen Börjen kanssa junan, niin kuin ennenkin ja muistakaa rasvata aisa kunnolla ennen kytkentää.

• Tässä puhuu rekka

Tässä puhuu rekka. Ilmoitan myös että rekka ei liiku koskaan, vaan on aina paikoillaan. Muut ajoneuvoyksiköt kyllä voivat myös liikkua kuljettajan kera.

Toivottavasti tuli tyhmille selväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe