Tiedonanto,,, mikä ei ole rekka

rahtari oy

TIEDONANTO NIILLE JOTKA EI YMMÄRRÄ

Rekka ei liiku koskaan mihinkään omin avuin. On olemassa puoli- tai täysperävaunuja, moduuleita, b-junia ja jopa kuorkkeja. Nuo liikkuvat ja niillä pystyy ajamaan jopa maantiellä. Rekalla ei koskaan.

10

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritä jo ymmärtää!!

Jep. Rekan liikuttamiseen tarvitaan kuski, REKKAKUSKI. Kuski ajaa ja ohjaa kuorma-autoa jonka perässä on jonkilainen perävaunu. Yksinkertaista. Kaikki muu on selittelyä ja kinnostaa ehkä 3%:a kansalaisista.

• puukenkä

Ikuisuusaihe. Mitä vitun väliä sillä on jos muut käsittää kaikki kuorma-autot ja isommat rekaksi. Rälläkkä on rälläkkä, harva sitäkään kulmahiomakoneeksi kutsuu, noin niinkuin esimerkiksi, näitä löytyy lisääkin vaikka kuinka...

• Yritetty on selvittää

Juuri sitä täällä on yritetty wannabe-pullukoille selittää mutta ei mene jakeluun. Se kun on marginaalisen pienelle ryhmälle viisas tekijöille elämää suurempi ongelma että normaalit ihmiset eivät tiedä rekan olevan puoliperävaunun. Se on todella hirveetä. Eläimen että puolet ihmisistä ei tiedä edes mikä ero on täysperä-ja puoliperävaunu yhdistelmällä!

• Lervon ajatus

Lervo ajaa myös rekalla mutta joskus ajaa nupillakin, kuten silloin saudikeikalla kun unohti kärrin sompaan. Vetäjälläkin KA-lersu ajaa joskus ja ajaahan Lervo myös kuormia. KElkkoo mällejä. LErvoa ei silti sanota rekkakuskiksi vaan kojoottimullin pökäleeksi, saattaa sieltä kolitsihousuistakin löytyä muutama kiva pikku pökäle!

• Elmo Väkäpää

miten "rekka" voi olla b-juna????, eihän maantiellä ole kiskoja.

• Rekkis vaan

Kaikki pakettiautoa isommat ovat rekkoja, näin se asi vaan on. Itse ajan kaksi akselista kevyttä jakeluautoa ja olen rekkakuski ja ajokkini on rekka. R-E-K-K-A.

Ai jumankekka, onpas tuolla iso rekka, kahvipöydässä komeilee kermanekka, josta pian kaataa meidän Pekka.

• telimies on elimies

Kuorkki on varmaankin pitkäkaulainen vesilintu. Täykkäri on kokojyväleipää. B-juna on tarkoitettu rahvaalle, A-junassa matkustaa paremmat ihmiset. Puoliperävaunu on varmaankin sitten puokkari eli oppisopimuksella oleva puoskari-harjoittelija. Rekalla pystyy ajamaan, niillä on Riihimäellä iso piha. Lavetti on hetekan selkäystävällisempi vaihtoehto. Kita huutaa tauolla ruokaa. Vetoaisa paisuu kun näkee hyvännäköisen naisen. Vetopöytä on Las Vegasissa. Vinjetti seilasi taannoin Suomen ja Saksan väliä. Lukkoperä on pihtaava vaimo.

• konnari

Lähden konduktööri kursseille ja tavoitteeni on päästä konnariksi Legendaariseen B-JUNAAN välille Kärsämäki-Venetpalo.

• Veturimies1

Ikävä kyllä apukoulun käyneen eivät kelpaa konduktööri kursseille, sorry. Lisäksi homous on este, sekä maksamattomat osamaksuerät Corollasta. Teet vaan sen Börjen kanssa junan, niin kuin ennenkin ja muistakaa rasvata aisa kunnolla ennen kytkentää.

• Tässä puhuu rekka

Tässä puhuu rekka. Ilmoitan myös että rekka ei liiku koskaan, vaan on aina paikoillaan. Muut ajoneuvoyksiköt kyllä voivat myös liikkua kuljettajan kera.

Toivottavasti tuli tyhmille selväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      36
      2569
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2323
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      38
      1832
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1698
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      36
      1177
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      942
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      914
    Aihe