Oikein hyvää joulua kaikille!

Tervehdys vanha ystävä!

Näin joulun alla me Suomi24:n ylläpidossa haluamme kiittää sinua kuluneesta vuodesta ja toivottaa sinulle sekä läheisillesi oikein lämmintä, rauhallista joulua.

Olkoon kuusesi komea, pakettisi muhkea ja kinkkusi mehevä.


Terveisin,

Suomi24 Ylläpito

28

1514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Legenda"

      Ikääntynyt mutta ei vanha ja "ystävä" ? No olkoon, sillä jouluna saa hiukan näppäillä BS,ää!

      Hyvää joulua ja Onnellista uutta vuotta 2015.

      Terveisin tyynenmeren rannalta!

      >>> Hiski

      • lupsa

        Paitsi Homoille ja Lepsoille ei.


      • lupsa kirjoitti:

        Paitsi Homoille ja Lepsoille ei.

        ai sää oot sit transu


    • Samoin hyvää joulua teille!

      • sinikka leikas

        miksi en saa auki päivällä aukesi nikki on ollut minulla tosi kauan
        olin välilä etten sättäillyt
        nyt haluisin
        käytän pikku herttaa vähä ulkona on mun pikku koira se herrtta
        tuun jonkun ajan päästä toivon et avautuu silloin


      • sinikka leikas
        sinikka leikas kirjoitti:

        miksi en saa auki päivällä aukesi nikki on ollut minulla tosi kauan
        olin välilä etten sättäillyt
        nyt haluisin
        käytän pikku herttaa vähä ulkona on mun pikku koira se herrtta
        tuun jonkun ajan päästä toivon et avautuu silloin

        ei avaudu vieläkään en ymmärrä mikä on ttää ei johdu minusta
        nikki on oikein
        mut joku muuttaa kait sitä mutta kukas siihen pääsis
        mites jäseneksi liitytään kruunu on jo


      • sinikka leikas
        sinikka leikas kirjoitti:

        ei avaudu vieläkään en ymmärrä mikä on ttää ei johdu minusta
        nikki on oikein
        mut joku muuttaa kait sitä mutta kukas siihen pääsis
        mites jäseneksi liitytään kruunu on jo

        ylläpidolle kiitos avusta ja oikein hyvää joulua jatkukoon yhdessä olomme rauhaisana


    • Samoin ylläpidolle Hyvät Joulut ja hyvää Uutta Vuotta

      • zirinowcki

        Hyvää Joulua Putinille ja kaikille Venäläissille ystäville. Pankaa usa rosvot kuriin ennenkuin on myöhäistä.


    • Pian ex-ystävä

      Chat huoneisiin en ole uudistuksen jälkeen päässyt kuin kaksi kertaa. Se vain ilmoittaa, ettää lataa.... Kun poistun huoneesta, näen muutaman sekunnin ajan keskustelijat ja oman nikkini myös, mutta en muuten näe kuin että lataa.....

    • viluviita 5

      niiton siten muitakin jotka eivät pääse sissään lataa vain nimeltä pohjalainen

    • tonttuiluonkivaa

      Hyvääs joulua ja tsemppiä uudistuksen (ja viestipuu-vinkujien) kanssa! :)

    • Saisimmeko joululahj

      Saisimmeko joululahjaksi sen 2011 poistetun enemmistön kaipaaman viestipuun

    • rit6

      hyvää joulu mieltä kuluneesta vuodest myös teille sinne

    • marsalii

      Miksen pääse suomi24 postiin.? En ole päässyt moneen päivään.

    • hyvää

      hyvää Tammikuutaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      • tammi ja koivu

        Minulta meni myös näppäin lukkoon, mutta minulla oli Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

        Siis Tammikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuta.............


    • Tanssi ja minä <3

      Näin uutena vuotena kehottaisin ylläpitoa puhdistamaan tanssi sivuston kaikki Lumo ym. tyhjänpäiväiset keskustelut. Olisi syytä käydä vilkaisemassa tämän päivän anti. Onko teillä minkäänlaista laatuvaatimusta kun annatte jonkun häiriintyneen mellastaa siellä. Nyt vaan kaikki nämä sairaat viesti pois. Veikkaan, että mainostajat katoavat jos taso ei muutu. Useita Lumoon liittyviä pyyntöjä on jätetty, mutta niistä ei välitetä. Voin tietysti itse sulkea sivut, mutta asiallinen keskustelu olisi mukavaa mikäli sitä enää tuonne sivustolle on mahdollista saada. Aina siellä joku väliin niitä tyhmyyksiään työntää, mutta nyt on mennyt yli.

    • x-puheenjohtaja

      Suomen Senioripuolue on lopetettu. Poistakaa se sivuilta.

    • Epsilon1

      Onko sähköpostissa jotain häiriöitä kun ainakaan minulla ei toimi, ei toiminut illalla eikä tänä aamuna

    • Hei ja Hyvää alkanutta vuotta!
      Ongelma... sähkööposti ei toimi, missä vika en pääössyt eilen enkä tänäaamuna spostiini!

      Leena

    • täh?

      Hyvää Uutta Vuotta. Olisiko aika poistaa hyvän joulun toivotus? :)

    • jaa no tehdään nyt n

      kiitos ylläpidolle samoin teille
      hyvää tulevaa kevättä
      minulla murheita kun ei läppäri kunnolla toimi
      on aika uusikin joten ihmetyttää
      olen paljon yksin joten seuraksi pidän
      eihän se varmasti ylläpidon vika ole
      kiitos yllä pidolle ja hyvää kevättä

      • jaa no tehdään nyt n

        Olipa hyvää Tolua... siis Joulua..


    • ROSkawwwww

      Ohjatkaa uudessa versiossa roskapostit suoraan roskikseen.

    • kaisa131

      Kummallista uusintaa,käyttäjäehdoissa on suunnilleen 5 A4 arkkia lakitekstiä josta ei ymmärrä kun juristit,Sitten tää teidän ehdotus,Osallistu suomi24 kehittämiseen,en kyllä löytänyt yhtään linkkiä miyen siihen vois osallistua,Jos te luulette että etusivun editointi jotenkin auttaa kehittämään tätä ootte todella pilvessä eläviä tyyppejä,teidän mainosmyynti on suunnilleen kelan ja veroviraston varoilla rahoitettu,te ette satsaa so-me ilmiöön vaan korostatte omaa tärkeyttänne,mä sen kyllä tajuan kun teillä ei ole toimivia ideoita,Mä olen ollut täällä 12 vuotta,multa on viety 13 vippiä,bannit mä lopetin laskemasta joskus 2003,sefuvalinnat on olleet samaa tyyliä kun puna-armeijan upseerit valittiin aikanaan,huutoäänestyksellä,kaks puoltaa ja homma on sillä hoidettu,Tossa noin aluksi mitä mä teidän toiminnasta ja ammattitaidosta ajattelen.

    • 02020202

      http://www.worldtaximeter.com/miami/south beach collins ave/aventura mall

    • Tämä suomi24 taitaa olla suomen valtion omistama juttu koska yhtä tyhmät päättäjät tässäkin ovat,vain raha ahneus on iskenyt ja kiskotaan ihmisiltä kaikki mahdollinen euro pois ja tehdään erittäin tyhmiä päätöksiä ja varsinkin Uudistuksia mitkä päinvastoin vain huonontavat entisestään asioita. Toivonkin että suurin osa Yhteisön kuin treffipalvelun käyttäjistä Luopuisivat koko suomi24 sivustosta ja muuttaisivat profiilinsa muualle sivustolle!! Täällä on tehty vuosia kaikenlaisii Uudistuksia ja ne ovat vaan heikentäneet yhteyden pitoa ja kontaktin luomista täällä,sekä tästä on tehty ja tehdään edelleen vieläkin epävarmempi sivusto kun suljetaan yhteisö sivusto josta näki paremmin kuka ja millanen ihminen on Profiilin takana,tääl on tullut erittäin paljon jatkuvasti lisääntyvää huijausta et esiinnytään Naisena jopa kuvan kera treffipuolella ja kun katsoo Yhteisön puolelta kohdetta paremmin niin " jopsa " siellä nimim. takana onkin miespuolinen :( Kiitti vitusti teille että annatte lisää mahdollisuuksia heille!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe