http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/hovioikeus-16-vuotta-riittava-rangaistus-hyvinkaan-paloittelumurhasta/4635460
Elg on suorittanut vankilassa istuessaan lukio-opintoja, pärjännyt työelämässä hyvin ja käynyt useilla valvomattomilla vankilomilla. Ehdonalainen alkaa helmikuussa 2016, jolloin Elg on ollut lähes 18 vuotta kiven sisällä.
Toivottavasti pärjää paremmin kuin se murhassa mukana ollut tyttö. Sehän syyllistyi vapautumisensa jälkeen toiseen tappoon.
Jarno Elg vapautuu!
9
1290
Vastaukset
- Bad decision
Vuoden 2016 aikana on lisää ruumiita tiedossa. Jarnolla on varmaan teurastusvälineetkin jo valmiiksi teroitettuina.
- xxx79
Ei tommosta paskaläjää pidä vapaaks päästää. No suomen laki mitä on
- Bad hel...
Joopas, oikein hyvää uuttavuotta vaan kaikille ja huvää Joulua kans.
- nnnnnnnnnnnnnnnn
Onks tästä paskiaisesta tehty jo jauhelihaa?
- miksiolisi
Eihän siitä saman jengin kassaramurhaaja ämmästäkään ole tehty vaikka kaksi jo tappanut tuon jälkeen, taitaa olla vapaalla nytkin. Akkojen tuomiot aina lapsellisen lyhyitä vaikka kuinka monta murhaisivat, usein ei tuomita ollenkaan. Olisipa sekin pidetty vankilassa yhtä kauan, en puolustele tuotakaan, mutta tuskin niin hölmö että enää tappaa kun vapaaksi pääsee.
- Pythonaz
Black Metalia tekemään. Se on aina tervettä, kunhan ei käytä pillereitä ja viinaa.
- knklmlh
Ei tää Elg nyt mikään järjen jättiläinen ole. Olin avolla samaan aikaan ja surkea luuserihan se on. Vaikeuksissa tulee olemaan lopun ikänsä,(mitä sitä nyt sattuu olemaankaan jäljellä) ja kun ihmisillä on joissakin asioissa pitkä muisti niin ne vaikeudet tuskin ovat ihan pieniä.
- Anonyymi
Missä se on tai asuu 2024? Onko tietoa käyn morjestaa
- Anonyymi
ONKO TIETOA MISSÄ ELG ON 2024
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1577125Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142608Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481878Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141451Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901335- 711137
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691017