SEISKA PASKA

haistakaapitkävittu6

Viimeinen kerta kun tilaan enää lehteä!!!
Edellisetkään lehdet eivät ole tulleet, ja postiluukusta paukahtaa kivasti jouluksi uusi lasku. Mitä helvettiä? Lähetin jo kaksi pyyntöä aijemmin että katkaisevat kestotilaukseni, joka siis jatkuu suoraan tarjousjakson jälkeen jos siihen ei reagoi, ei vastausta.

Asiakaspalvelu ei vastaa nytkään, ei viime viikolla, ei eilen eikä tänään. Sähköposteihin ei vastata. Mies allerin asiakaspalvelussa pyytää soittamaan toiseen numeroon, josta ei tietenkään vastata. SSiis vihoviimeinen kerta kun tilaan sieltä saatana yhtään mitään!
Alkaa mennä todella vittumaiseksi ja työlääksi tämä homma!

VIIMENEN KERTA!!!

9

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea sitä kokee.

      Korutonta on kertomaa minunkin seiska seikkailu .tarina seuraavasti:
      1. Osallistuin johonkin kilpailuun jossa eräällä sivuilla tarjottiin lehtiä mm seiskaa,
      Sivuutin sivun ,en tilannut mitään!
      2. Viikon päästä tuli seiskan tilausvahvistus, ilmoitin ette ole tilannut ,enkä tilaa!
      3. N.viikon päästä tulintilausvahvistus/lasku ,ilmoitin samat s-podtilla.
      4. N.viikon päästä tuli lehti, ilmoitin samat .
      5. N.viikon päästä tuli toinen lehti, taas s-postia seiskalle,nyt jo vähän kovemmin sanoin.
      6. Tänään yritin soittaa " asiakaspalveluun " 5 minuuttia maksullista puhelin aikaa , ei vastattu !
      Toinen soitto n.3 minuuttia no 0753285100 , 0,084 e minuutti.ja siitten vastattiin ja otettiin
      As no ja annettiin selitystä ,miksi ei s-posti perutus ole onnistunut, kun heillä on jonossa 3000
      Sähköpostia ja tilausselvitys oli, että voi olla lehtimyyjä on saanut osoitteita kilpailusta ja laittanut ne
      Tilauksiin? Eli jos 1000 osoitetta , ehkä suurin osa maksaa ,kun ei saa peruttua.
      ELI VOIKO OLLA NÄIN HÄRSKIÄ TOUHUA,OLIS HYVÄ KUULLA ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA?
      No omalta osalta homma on pois päiväjärjestyksestä,js viellä on kolmas llehti ennättetty lähettää.
      Imoitin jos jotain viellä tulee kuluttaja asiamies saa postia.

    • rikosilmoitus uhka t

      Minulle tuli Avotakka tilaamatta, kohta perään lasku. Peruin kirjallisesti postitse.
      Tuli Kauneus ja terveys, samoin lasku perässä. Molemmissa myyjä Finnacta Oy.

      Lähetin postia A-lehdet Oy:lle. Uhkasin tehdä rikosilmoituksen. Siihen loppui lehtien tulo samoin laskut.

      Härskiä markkinointia, varsinkin jos se annetaan aliurakoijille!!!

    • Aller

      Kysy tulosta Tanskasta. Tämä palsta on saman omistajan hallussa. Tätä viestiä et näe 10 minuutin jälkeen.

    • allerpaska

      seiska on paska ja allerpaska

    • Elsa-Pekka

      7 päivää, erilainen lehti! Niin muistaakseni aikoinaan mainostettiin.

    • Elsa-Pekka

      Toisinaan siinä on ollut paljastavia kuvia.

    • Elsa-Pekka

      Vanha lehti, aloittanut vuonna 1992. Onkohan mihinkään arkistoitu vanhoja numeroita?

    • Anonyymi

      Kuka vittu sitä paskaa viittii lukee, sellanen typerä juoru paskaa täys, joilleki vajakeille se kelpaa

    • Anonyymi

      Paskaa ei kannata tilata. Sitä tulee omastakin takaa,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2182
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      765
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      620
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      81
      504
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe