Hei!
Kuinka monta vuotta/kuukautta olet pisimmillään seurustellut ja kuinka monen kanssa elämäsi aikana? Tai jos seurustelet paraikaa, niin kuinka pitkään olette olleet yhessä?
Itse olen seurustellut vasta kerran ja se kesti 1.5 vuotta. Nyt yli 2 vuotta sinkkuna, koska en osaa luottaa enää kestävään suhteeseen....
Mieluusti kuuntelisin teidän muidenkin seurusteluista tuon suhteen! Ei tulisi "oon ainoa" fiilistä
Kuinka pitkäään olette seurustelleet?
9
198
Vastaukset
- dvdfvfdv
joo no mä olen jo 28, enkä ole seurustellut päivääkään. Että sillä lailla...
- gay1963
Täällä 5kymppiset kaverit ja yhdessä on oltu 14 vuotta.
- suhteessa7v
Mun ensimmäinen parisuhde alkoi 26-vuotiaana ja nyt 33-vuotiaana edelleen sama parisuhde jatkuu. Sitä ennen mulla oli vaan yhden illan juttuja... Poikaystävä on vuoden nuorempi ja sillä oli ehtinyt olla parisuhteita aikaisemmin, 3 vuotta ja 4 vuotta, eikä sinkkuna ole ollut kuin muutaman kuukauden sitten teini-iän.
Itelle tämä on tosiaan ensimmäinen kerta suhteessa. Ei riidellä eikä kriiseillä vaan on yhteiset tavoitteet ja unelmat...
Mitä juttuja poikaystävältä olen noista edellisistä suhteista kuullut niin siinä kahden vuoden kohdalla oli kummassakin tapauksessa jo tiennyt ettei homma tule kestämään, vaan silti vaan väkisin yrittänyt jatkaa ja pelastaa suhdetta. Lopulta sitten luovuttanut ja lähtenyt menemään. - mukava kertoa
no onhan tässä jo 16 vuotta yhteistä elämää jaeltu, emme kuitenkaan ole pysyvästi yhdessä asuneet.
en kuitenkaan voi ymmärtää että jatkuvasti elämä olisi samaan suuntaan katsomista, ei toki, omat kivikkomme olemme tallanneet, en allekirjoita ristiriidatonta yhteiselämää
mutta tämä kaveri on kaikista ihmisistä minun rakkaani, hän on ensimmäinen, rakkaista rakkain, komeista kaikkein komein, hän on....YES!!!!
jos on mennyt liian kauan ettemme ole tavanneet niin kaipaan häntä liikaakin, tällaista tämä on, ihmisten elämä, hän ON minun rakkaani. - Heart breaks
Olin puol vuotta erottiin viime viikolla
- yksinäinen95
Itte oon 19v ja oon 14vuotiaasta asti ettiny aktiivisesti itselleni seuraa, muutama homokaverii oon saanu tääl netissä, koskaan en oo tavannu niitä enkä oo päivääkään myöskään seurustellu.
Hyvin useat ihmiset ei juttele mulle, tai sitten ne on kiinnostunu vaa seksistä tai sit ne ei oo kiinnostunu musta tai sit ne on varattuja. ja sit on ne vitun kaappihomot.
itelle just tää seurustelemattomuus ja neitsyyt yhenksäntoista vuotiaana on ihan vitun raskas juttu ja kärsin sen takii ihan vitun pahast masennuksest et jos sä luulet olevas joku vitun ainoo ni vittu mietippä vähä onks mul vähä korkeempi todennäkösyys olla ainoo 19v joka ei oo seurustellu ja on vielki vittu neitsyt?!
en kyl tätä maanpäällist helvettii jaksa kattoo vittu tää on iha saatanan perseest olla homo, oon kelannu et oisin varmasti sata kertaa onnellisempi jos oisin hetero koska tarjontaa on vitusti enemmä ja enemmä on niitä jotka on kans vittu ihan tosissaan ettimäs sitä seuraa.
Tuntuu et mitä kauemmin kävelen tätä tunnelii sitä pitemmäks se vaan venyy, pakko tääkin on jossai vaihees katkasta.- asddads
kyl kai elämäs pitäis muutaki olla ku vaan suhteet, kannattaa nauttii elämän muista iloista ja eiköhän se sitte tuu joskus vastaan se "oikeakin"
- shedo
Mä ollu vaan etäsuhteissa. Mutta en tiedä jaksanko tätä enää kun nykyinenkin mies ei tunnu pääsevänsä exästä irti. Taidan olla vaan sen salarakas. Luulen että seuraavakin suhde on etäsuhde kun ei kunnon miehiä vaan tunnu löytyvän koskaan läheltä. Suomessa nää piirit on niin pienet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126851Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35806Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47799- 54691
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143684Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus49671Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186639Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42626Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e25618Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21614