Paljonko ladyboy maksavat thaimaassa? Ottasin kahdenviikonlomalla kummallekin viikolle oman. Ladyboyt ovat monesti oikeita tyttöjä kauniimpia. Lisäksi ei tarvitse miettiä omaa potenssia kun ladyboy voi rassata mun eturauhasta rinnat heiluen.
ladyboyn hinta
10
1009
Vastaukset
- PottuNaama
Valitettavasti Pekka Haavisto on varannut kaikki leidiboyt tulevaksi vuodeksi. juuri tv:ssä ekumeenisessa joulussa näin ilmoitti. Mutta vuoden 2016 Leidiboyt on vielä varaamatta.
- Heikki 67
Pekka Haavistolla on tosi hyvä pylly!!!
- Niin ja
sitten kun ajatellaan, että ovat naisellisempia kuin suomaalaiset naiset (ketkäpä ei) ja huomattavasti tiukempia niin aina mieluummin sellainen kuin känninen suomivalas a la Tuksu;)
- Heikki 67
Haluaisiko joku könsikäs että vähän nuolisin sinun tikkaria? Minulla on myös hyvä imu...
- Heikki 67
Minua saa laittaa takaapäin!
- PottuNaama
Mulla olis tollanen n.5cm pitkä lemmensauva jalkojen välissä.
- Heikki 67
PottuNaama kirjoitti:
Mulla olis tollanen n.5cm pitkä lemmensauva jalkojen välissä.
Saiskos sitä vähän maistella?
- PottuNaama
Tottakai!
- Seppo-P-Karjala
1000 bahtia long time eli yö tai jopa kauemmin eli noin 23€. Hua Hin on paras valinta se on ladyboysta tunnnetuin Thaimaan kaupunki. Viisi kertaa käynyt ja aina seuraa saanut.Indian bar hyvä paikka. Mene Hilton hotelliin se on keskeisellä paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup563973Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262864Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432603Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621267
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.711235- 561153
- 2591069
- 45988