Eka kertani oli täydellinen ;)

Kundi vaan

Oli arkisen harmaa perjantai-ilta. Seisoin bussipysäkillä kylmissäni ja odottelin tyttöystäväni saapumista. Tältä illalta odotin paljon, sillä emme olleet tavanneet aikoihin. Vihdoin bussi tuli, ja lähdimme kävelemään kohti kämppääni.
Hetken kuluttua istuimme jo tyttöystäväni, Jennan, kanssa sohvallani sylikkäin ja katsoimme telkkaria. Hetken kuluttua Jenna sanoi "Kulta, tuletko mun kanssa suihkuun?". Jenna oli normaalisti tosi kiltti, ei koskaan pahemmin ehdotellut mitään tuollaista. Nyökkäsin vastaukseksi ja Jenna repäisi mut seisomaan. Katselin häntä. Hän on niin kaunis. Tummanruskeat lainehtivat hiukset, rusteat silmät, täyteläiset huulet ja kauniit kasvot. Jenna vetäisi mustan tiukan t-paidan yltään ja sen alta paljastui mustat rintaliivit joiden alla ihanat täyteläiset rinnat. Jenna valutti hitaasti rintaliivinsä pois ja huomasin miten aloin ahnaasti tuijottaa hänen kauniita rintojaan. Aloin hitaasti hieroa sormenpäilläni hänen nännejään, koska tiesin Jennan pitävän siitä. Hänen nänninsä kovettuivat. Jatkoimme riisuutumista. Itse otin vaatteeni hetkessä pois, Jenna sen sijaan teki sen hitaasti. Hän nautti katseistani. Jenna avasi tiukkojen farkkujensa napit ja vetoketjun ja valutti sitten farkut pois. Jäljelle jäi mustat stringit, nekin hän otti turhan hitaasti pois. Alta paljastui maailman kaunein posliinipillu. Koskaan aiemmin en ollut nähnyt Jennaa alasti, mutt yllättäen hän seisoi siinä edessäni täysin ilman mitään. Mutta niin kauniina. Kävelimme kylpyhuoneeseeni, jossa oli amme. Kiipesimme suihkun alle ja aloin valuttaa vettä. Ummistin silmäni samalla kun kastelin päätäni. Hetken kuluttua tunsin, kuinka Jenna hieroi täysissä mitoissa sojottavaa kaluani. "Ole nyt vain siinä ja nauti" kuului käsky. Jenna kyykistyi polvilleen lattialle ja katseli ahnaasti kaluani hieroen sitä samalla hellästi. Sitten hän alkoi puristella kaluani kädellään. Se tuntui tavattoman ihanalle. Jenna alkoi hieroa terskan päätä sormellaan. Ummistin silmiäni. Ei ole totta! Tuntui niin ihanalle.. Yllättäen tunsin Jennan huulet kalullani. Hän suuteli sitä, nuoleskeli hieman terskan päätä ja otti koko komeuden sitten kerralla suuhunsa ja alkoi liikutella kalua edestakaisin suussaan. "Seis! Nyt minä haluan tehdä sinulle jotain!" huudahdin. Jenna katsoi minua kysyvästi. Aloin valuttaa kylpyammeeseen vettä ja laitoin sinne runsaasti kylpyvaahtoa. "Mene edeltä", sanoin ja Jenna kiipesi ammeeseen. Menin perästä. Katselin Jennaa, joka istui toisella puolen ammetta. Amme oli aika ahdas, eli olimme kuitenkin tosi lähekkäin. Aloin käsilläni hieroa Jennan sääriä ja pikkuhiljaa käteni lähestyi reisien sisäpintaa. Jenna katsoi minua, tiesin mitä tekisin. Vein käteni hitaasti hänen posliinilleen, Jenna levitti jalkojaan. Tunnustelin. Hieroin klitorista sormenpäälläni, Jenna näytti nauttivan. Hän oli sulkenut silmänsä, ja huokaili hieman. Sitten vein rajusti kaksi sormea hänen sisäänsä. Silloin Jenna ei voinut olla enää hiljaa. Hän ähkäisi kovaa. Jatkoin. Kuljettelin sormiani ees taas Jennan kuumassa tiukassa pillussa. Sitten vein sormeni syvälle ja aloin tunnustella hänen G-pistettään. Hieroin. Jenna huohotti. Katselin narttuani kiiman valtaamana. Otin sormeni hitaasti pois. "Mennäänkö?" kysyin. Jenna avasi raukeasti silmänsä. "Amme voisi olla liian ahdas", Jenna sanoi ja hymyili. Niinpä nousimme ja pyyhimme enimmät vedet pyyhkeeseen. Painelimme suoraan kohti sänkyäni. Jenna asettui sängylle makaamaan jalkojaan levitellen. Katselin näkymää. Kaunis märkä pillu.. Ihana oli huomata, ettei Jenna häpeillytkään yhtään. Hän vain levitteli jalkojaan siinä edessäni. Menin Jennan perästä sängylle. Katselin kovaa kaluani, joka janosi pääsyä Jennaan. Kullini janosi neitseellisen tiukkaa pillua. Vein kaluni Jennan pillulle, hitaasti lähdin työntämään. Jenna katsoi minua ahnaasti. Milli milliltä kova kyrpäni upposi Jennan vakoon.. Jennan pillu oli ihanan tiukka kaluni ympärillä.. Työnsin aivan pohjaan saakka ja sitten aloin työnnellä ees taas ees taas. Jenna huokaili kovaa, se kiihotti minua suuresti. Kun huomasin kuinka naiseni nautti.. Ahh.. Hän liikutteli lantiotaan ja puristeli sisäisiä lihaksiaan työntöjeni tahdissa. Sitten Jenna kietaisi jalkansa selkäni taakse ristiin. "Aaah, nai mua rajusti! Olet mun villi uros! Mmmh! Tuntuu niin ihanalle!" Jenna puheli mulle kiihottavasti. Tunsin kuinka hän alkoi värähdellä. Sitten hän sai orgasmin. Jenna huokaili ja huusi nautinnosta. Ei oma orgasmikaan ollut kaukana.. Sitten sain..
Sellainen oli tämän kundin eka kerta ;)

8

12113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juulia

      ...kappalejaosta!?!

    • perkele

      taitaa olla poika vielä neitsyt...

    • HELVETTI VALEHTELE

      Että osaat valehdella hintti haista .....

    • Boy82

      ...mutta kahden neitsyen seksi ei mene ihan noin. Ylipäätään nainen saa aikas harvoin orgamin varsinaisessa yhdynnässä suhteellisen harvoin. Yleensä vaatii kestävyyttä 20-30 minuuttia, johon en usko yhdenkään poikuutensa menettävän pystyvän.
      Ja että rajusti työnsit kylpyammeessa kaksi sormea neitsyen sisään. Sitten rupesit hieromaan g-pistettä. Kuinkas tunnistit että missä kohdin neidin g-piste sijaitsi?
      Missä kohdin tyttöystäväsi immenkalvo repesi?

      Miksi kirjoitit kyseisen tarinan?

      • niinpäniin

        ai saakeli. toivottavasti kukaan ei ny ota tota tosissaan ja ala käyttään "rajusti 2 sormee neitsyeen"-taktiikkaa..:) voin kuvitella et siiä ähkii - mut ei mielihyvästä.

        p.s. toivottavasti itsekin pääset kokeilemaan seksiä joskus


      • .......
        niinpäniin kirjoitti:

        ai saakeli. toivottavasti kukaan ei ny ota tota tosissaan ja ala käyttään "rajusti 2 sormee neitsyeen"-taktiikkaa..:) voin kuvitella et siiä ähkii - mut ei mielihyvästä.

        p.s. toivottavasti itsekin pääset kokeilemaan seksiä joskus

        hahhah..voi poika rukkaa... xD


      • tyttö
        niinpäniin kirjoitti:

        ai saakeli. toivottavasti kukaan ei ny ota tota tosissaan ja ala käyttään "rajusti 2 sormee neitsyeen"-taktiikkaa..:) voin kuvitella et siiä ähkii - mut ei mielihyvästä.

        p.s. toivottavasti itsekin pääset kokeilemaan seksiä joskus

        sanottiiko tossa että se tyttö olis ollu neitsyt? se ei vaa ollu harrastanu seksii ton pojan kaa...?


      • Jenna
        tyttö kirjoitti:

        sanottiiko tossa että se tyttö olis ollu neitsyt? se ei vaa ollu harrastanu seksii ton pojan kaa...?

        En ollut neitsyt.

        Pano oli hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe