Pukin pussit pullottaa

Kohta jo joulupukki saapuu ja lapset laulavat innoissaan. Kinkkukin on jo uunissa. Pukki on niin ahkera, jotta se ehtii syrjäisimmillekin paikkakunnille jakamaan lahjoja. Nyt vaan tuonne jumalan selän taakse menevissä paketeissa on ihan eri sisältö, kuin taajama-alueille taikka kaupunkeihin menevissä. Pukki on niin viisas, että se jakaa ihmisille juuri sellaista tavaraa kuin itse kukin tarvitsee.

No mitä sitten syrjäseutujen asukkien paketeissa on? Minäpä kerron ja sitten vielä selitän, miksi näin on:

Noissa paketeissa on vaippoja, nenäliinoja ja banaaneja. Miksikö? Noh, syrjäseutujen asukithan ovat hysteerisesti sutta pelkääviä apinoita, jotka itkeä tuhertavat koko ajan ja paskovat hädissänsä housuihinsa. Apinalle banaania, itkijälle nenäliina ja housuunpaskojalle vaippa. Kyllä joulupukki on viisas.

36

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukin muori

      "Jo historiallisina aikoina petopelkurit kokoontuivat yhteen asumaan, niin kaupungit saivat alkunsa".
      Taas saadaan sulle naureskella.

      • Heh heh, taisit pettyä kun paljastin pakettisi sisällön etukäteen.


    • CANNABIS SATIVA

      ???????????????????????????????????????????????????????

      • Älä hätäile, kyllä sinunkin paketista banaania läytyy.


      • voi vaan hihittää...
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Älä hätäile, kyllä sinunkin paketista banaania läytyy.

        Onneksi oli jo suvella alaleuka vioittunut niinkuin sinulla nurkissa pyörivällä ANALYYTIKOLLA.


    • pärvänkyy..älyätkö?

      Sillä paikkakunnalla elää vain sellainen ihminen, joka on tottunut elämään riistan ja petoeläimien kanssa siten, että luonnevikaiset poistetaan kylmästi. Analyytikkoa en henk.koht. tunne, mutta taitava pillulija on mies sarallaan. Saattaa se joskus napsahtaa omaan nokkaankin.

    • Huh huh, olinpas tosiaan ajattelematon, kun pilasin monen jouluilon kertomalla pakettien sisällön etukäteen. Tästä korvauksena annan ihan hyvää hyvyyttäni näin joulun kunniaksi kaikille susipelkureille (ja muillekin) tosi hienon joululahjan:

      MINÄ LUPAAN, JOTTA TULEVANA VUONNA EI KUKAAN TÄSSÄ MAASSA JOUDU SUSIEN RAATELEMAKSI NIIN PAHOIN, ETTÄ HENKI LÄHTEE

      Ihan jännittää, että mitähän minun pakettini tulee sisältämään. Luulisin, että nyt puhutaan todella isosta ja painavasta paketista hienossa lahjapaperissa.

      • hyvä mieli

        Met kaikki taas naureskellaan sulle.


      • Brenneke

        Ja minä lupaan aaton herkistäessä mielen, että joka s-tanan takkuturkki joutaa nahkurin orrelle....vielä se juosta kitkuttaa tuokin jäljenjättäjä, mutta ruuti on kuivaa takkuturkille....


      • Onhan se komiaa

        ... saada todella iso ja painava laatikollinen paskaa ihan omasta päästä.

        Että kuse joulupuuroosi vaan.


      • Brenneke
        Onhan se komiaa kirjoitti:

        ... saada todella iso ja painava laatikollinen paskaa ihan omasta päästä.

        Että kuse joulupuuroosi vaan.

        Sitä saa, mitä tilaa.....että kusemisiin...........


    • Suventassu

      Sole poika mkhän päästää takkuturkki ainoastaan....! Istu pulpettiin ja koita hyvä mies oppia tätä elämän "ratekijjaa" sano jo ROKKA LUTILLE!

      • Opettele sinä apina vaan puhumaan ensi alkuun. Minä aukasen kohta joulupaketin, hi hi hi.


      • banaania lyytille
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Opettele sinä apina vaan puhumaan ensi alkuun. Minä aukasen kohta joulupaketin, hi hi hi.

        Olehan paketin avaamisessa varovainen niiden banaanien kanssa, mölyapinoiden lajityypillinen ääntely aikoinaan kehittyi juurikin liukkaiden banaaninkuorien vaikutuksesta.


      • banaania lyytille kirjoitti:

        Olehan paketin avaamisessa varovainen niiden banaanien kanssa, mölyapinoiden lajityypillinen ääntely aikoinaan kehittyi juurikin liukkaiden banaaninkuorien vaikutuksesta.

        Ette ikinä arvaa, mitä tuolla paketissa oli, heh heh hi hi hi.

        Minäpä kerron. Uusi viimesen päälle oleva tietokone kaikkine lisävarusteineen. Nyt jo innolla odottelen alkavaa vuotta, kun selvästikin minua pyydetään ja kehotetaan jatkamaan Susianalyysin suoltamista. Terveisiä joulupukille hienosta lahjasta.


      • Jaaha... Pitää itseä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Ette ikinä arvaa, mitä tuolla paketissa oli, heh heh hi hi hi.

        Minäpä kerron. Uusi viimesen päälle oleva tietokone kaikkine lisävarusteineen. Nyt jo innolla odottelen alkavaa vuotta, kun selvästikin minua pyydetään ja kehotetaan jatkamaan Susianalyysin suoltamista. Terveisiä joulupukille hienosta lahjasta.

        muita fiksumpana ja vielä uskoo joulupukkiin...

        Ja minä kun luulin, että se tarina jupista ja golf-tontusta on vain vitsi, mutta ei sentään. Näyttää näitä oikeastikin olevan.


      • CANNABIS SATIVA
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Ette ikinä arvaa, mitä tuolla paketissa oli, heh heh hi hi hi.

        Minäpä kerron. Uusi viimesen päälle oleva tietokone kaikkine lisävarusteineen. Nyt jo innolla odottelen alkavaa vuotta, kun selvästikin minua pyydetään ja kehotetaan jatkamaan Susianalyysin suoltamista. Terveisiä joulupukille hienosta lahjasta.

        Hullu lyytikko, aiemmin cannabis sativa, ettekö jo kaikki hoksaa tuota ja usko minua, lyytikko = cannabis sativa.


    • CANNABIS SATIVA

      Raukka..

      • Heh heh, pojulla selvästikin viduddaa ylivertaisuuteni tyhmään apinaan verrattuna, hi hi hi....


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, pojulla selvästikin viduddaa ylivertaisuuteni tyhmään apinaan verrattuna, hi hi hi....

        Ja muistapas vielä hirmuinen kuulatulokseni viime kesältä. Siitähän on ollut jo aiemmin täällä puhetta. Älyä ja voimaa siis piisaa.


      • CANNABIS SATIVA
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, pojulla selvästikin viduddaa ylivertaisuuteni tyhmään apinaan verrattuna, hi hi hi....

        Hullu..


      • CANNABIS SATIVA
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Ja muistapas vielä hirmuinen kuulatulokseni viime kesältä. Siitähän on ollut jo aiemmin täällä puhetta. Älyä ja voimaa siis piisaa.

        Sulla mitään älyä ja voimaa&&&&&&%&%&%%%%%%%&%&%&%cannabis sativa cannabis sativa cannabis sativa cannabis sativa ko kyrpii tuo cannabis sativa


    • banaania lyytikolle

      Minähän varoitin niistä banaaneista...

      • Minä vähän epäilen,

        että mahtaako se lyytikko kuoria banaaninsa ennen syömistä... Vai hyödyntääkö sen ensin jollain muulla tavoin ??


    • tiedetään

      Lyytikolla on pää kipeä....kumpi, sitä en tiedä......epäilen banaania jos se on vaikka ollut Tertussa, mutta sehän on Tertun oma asia.......

      • käämitohtori

        Banaaneista mussuteltu sokerihumala tekee mölyapinan
        ylimieliseksi, uhmakkaaksi ja äänekkääksi.


    • hä,hä,hä.....

      Eihän sillä ole alaleukaa ollenkaan....siis Anaalilyytikolla. Jos se onkin tukehtunut banskuun, kun ei pysty puremaan. No, onhan se Tertussa pehmennyt........

      • Jäikö poika ilman pakettia, kun noin itkettää?


    • asfv

      Metsästäjät levittävät tauteja.

      • Heh heh, ainakin HIV-virusta, kun akkoiltansa salaa pusikossa homostelevat. Pojat on poikia, hi hi hi.


    • Suomussalmelta....

      Kyllä se on kuule kaupunkien huumehörhöt ja Tallinnan kävijät, jotka aidsiin sairastuu. Meillä täällä maalla ei kellään ole havaintoa kyseisestä taudista.

      • Heh heh, no sittenhän voitte ihan huoletta leikkiä metsästäjäpoikaa metsästäjätamineissanne ja hyväillä toisianne. Kaikki ovat puhtoisia poikia.


      • sinun ei tarvitse
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, no sittenhän voitte ihan huoletta leikkiä metsästäjäpoikaa metsästäjätamineissanne ja hyväillä toisianne. Kaikki ovat puhtoisia poikia.

        "leikkiä", kaikista pervoista kirjoituksistasi ilmenee kaltaistesi kutsumus miespuolisten perseiden nuolemiseen.


      • 311214
        sinun ei tarvitse kirjoitti:

        "leikkiä", kaikista pervoista kirjoituksistasi ilmenee kaltaistesi kutsumus miespuolisten perseiden nuolemiseen.

        Niinpä betoniporsaatkin voivat 'miekkailla, häntäillä ja telakoitua' koskapa uusia hivirustartuntoja ei enää tule.


      • 311214
        sinun ei tarvitse kirjoitti:

        "leikkiä", kaikista pervoista kirjoituksistasi ilmenee kaltaistesi kutsumus miespuolisten perseiden nuolemiseen.

        Niinpä betoniporsaspoikasetkin voivat 'miekkailla, häntäillä ja telakoitua' koskapa uusia hivirustartuntoja ei enää tule.


    • heksametri

      Hänen kuula tuloksensa oli musertavan ylivoimainen kolmosluokkalaisten sarjassa voitti toiseksitulleen lähes metrillä! Joten onnittelut siitä! Mitä analysointeihin tulee niin petrattavaa kuten kuularingissäkin.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe