Pukin pussit pullottaa

Kohta jo joulupukki saapuu ja lapset laulavat innoissaan. Kinkkukin on jo uunissa. Pukki on niin ahkera, jotta se ehtii syrjäisimmillekin paikkakunnille jakamaan lahjoja. Nyt vaan tuonne jumalan selän taakse menevissä paketeissa on ihan eri sisältö, kuin taajama-alueille taikka kaupunkeihin menevissä. Pukki on niin viisas, että se jakaa ihmisille juuri sellaista tavaraa kuin itse kukin tarvitsee.

No mitä sitten syrjäseutujen asukkien paketeissa on? Minäpä kerron ja sitten vielä selitän, miksi näin on:

Noissa paketeissa on vaippoja, nenäliinoja ja banaaneja. Miksikö? Noh, syrjäseutujen asukithan ovat hysteerisesti sutta pelkääviä apinoita, jotka itkeä tuhertavat koko ajan ja paskovat hädissänsä housuihinsa. Apinalle banaania, itkijälle nenäliina ja housuunpaskojalle vaippa. Kyllä joulupukki on viisas.

36

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukin muori

      "Jo historiallisina aikoina petopelkurit kokoontuivat yhteen asumaan, niin kaupungit saivat alkunsa".
      Taas saadaan sulle naureskella.

      • Heh heh, taisit pettyä kun paljastin pakettisi sisällön etukäteen.


    • CANNABIS SATIVA

      ???????????????????????????????????????????????????????

      • Älä hätäile, kyllä sinunkin paketista banaania läytyy.


      • voi vaan hihittää...
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Älä hätäile, kyllä sinunkin paketista banaania läytyy.

        Onneksi oli jo suvella alaleuka vioittunut niinkuin sinulla nurkissa pyörivällä ANALYYTIKOLLA.


    • pärvänkyy..älyätkö?

      Sillä paikkakunnalla elää vain sellainen ihminen, joka on tottunut elämään riistan ja petoeläimien kanssa siten, että luonnevikaiset poistetaan kylmästi. Analyytikkoa en henk.koht. tunne, mutta taitava pillulija on mies sarallaan. Saattaa se joskus napsahtaa omaan nokkaankin.

    • Huh huh, olinpas tosiaan ajattelematon, kun pilasin monen jouluilon kertomalla pakettien sisällön etukäteen. Tästä korvauksena annan ihan hyvää hyvyyttäni näin joulun kunniaksi kaikille susipelkureille (ja muillekin) tosi hienon joululahjan:

      MINÄ LUPAAN, JOTTA TULEVANA VUONNA EI KUKAAN TÄSSÄ MAASSA JOUDU SUSIEN RAATELEMAKSI NIIN PAHOIN, ETTÄ HENKI LÄHTEE

      Ihan jännittää, että mitähän minun pakettini tulee sisältämään. Luulisin, että nyt puhutaan todella isosta ja painavasta paketista hienossa lahjapaperissa.

      • hyvä mieli

        Met kaikki taas naureskellaan sulle.


      • Brenneke

        Ja minä lupaan aaton herkistäessä mielen, että joka s-tanan takkuturkki joutaa nahkurin orrelle....vielä se juosta kitkuttaa tuokin jäljenjättäjä, mutta ruuti on kuivaa takkuturkille....


      • Onhan se komiaa

        ... saada todella iso ja painava laatikollinen paskaa ihan omasta päästä.

        Että kuse joulupuuroosi vaan.


      • Brenneke
        Onhan se komiaa kirjoitti:

        ... saada todella iso ja painava laatikollinen paskaa ihan omasta päästä.

        Että kuse joulupuuroosi vaan.

        Sitä saa, mitä tilaa.....että kusemisiin...........


    • Suventassu

      Sole poika mkhän päästää takkuturkki ainoastaan....! Istu pulpettiin ja koita hyvä mies oppia tätä elämän "ratekijjaa" sano jo ROKKA LUTILLE!

      • Opettele sinä apina vaan puhumaan ensi alkuun. Minä aukasen kohta joulupaketin, hi hi hi.


      • banaania lyytille
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Opettele sinä apina vaan puhumaan ensi alkuun. Minä aukasen kohta joulupaketin, hi hi hi.

        Olehan paketin avaamisessa varovainen niiden banaanien kanssa, mölyapinoiden lajityypillinen ääntely aikoinaan kehittyi juurikin liukkaiden banaaninkuorien vaikutuksesta.


      • banaania lyytille kirjoitti:

        Olehan paketin avaamisessa varovainen niiden banaanien kanssa, mölyapinoiden lajityypillinen ääntely aikoinaan kehittyi juurikin liukkaiden banaaninkuorien vaikutuksesta.

        Ette ikinä arvaa, mitä tuolla paketissa oli, heh heh hi hi hi.

        Minäpä kerron. Uusi viimesen päälle oleva tietokone kaikkine lisävarusteineen. Nyt jo innolla odottelen alkavaa vuotta, kun selvästikin minua pyydetään ja kehotetaan jatkamaan Susianalyysin suoltamista. Terveisiä joulupukille hienosta lahjasta.


      • Jaaha... Pitää itseä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Ette ikinä arvaa, mitä tuolla paketissa oli, heh heh hi hi hi.

        Minäpä kerron. Uusi viimesen päälle oleva tietokone kaikkine lisävarusteineen. Nyt jo innolla odottelen alkavaa vuotta, kun selvästikin minua pyydetään ja kehotetaan jatkamaan Susianalyysin suoltamista. Terveisiä joulupukille hienosta lahjasta.

        muita fiksumpana ja vielä uskoo joulupukkiin...

        Ja minä kun luulin, että se tarina jupista ja golf-tontusta on vain vitsi, mutta ei sentään. Näyttää näitä oikeastikin olevan.


      • CANNABIS SATIVA
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Ette ikinä arvaa, mitä tuolla paketissa oli, heh heh hi hi hi.

        Minäpä kerron. Uusi viimesen päälle oleva tietokone kaikkine lisävarusteineen. Nyt jo innolla odottelen alkavaa vuotta, kun selvästikin minua pyydetään ja kehotetaan jatkamaan Susianalyysin suoltamista. Terveisiä joulupukille hienosta lahjasta.

        Hullu lyytikko, aiemmin cannabis sativa, ettekö jo kaikki hoksaa tuota ja usko minua, lyytikko = cannabis sativa.


    • CANNABIS SATIVA

      Raukka..

      • Heh heh, pojulla selvästikin viduddaa ylivertaisuuteni tyhmään apinaan verrattuna, hi hi hi....


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, pojulla selvästikin viduddaa ylivertaisuuteni tyhmään apinaan verrattuna, hi hi hi....

        Ja muistapas vielä hirmuinen kuulatulokseni viime kesältä. Siitähän on ollut jo aiemmin täällä puhetta. Älyä ja voimaa siis piisaa.


      • CANNABIS SATIVA
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, pojulla selvästikin viduddaa ylivertaisuuteni tyhmään apinaan verrattuna, hi hi hi....

        Hullu..


      • CANNABIS SATIVA
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Ja muistapas vielä hirmuinen kuulatulokseni viime kesältä. Siitähän on ollut jo aiemmin täällä puhetta. Älyä ja voimaa siis piisaa.

        Sulla mitään älyä ja voimaa&&&&&&%&%&%%%%%%%&%&%&%cannabis sativa cannabis sativa cannabis sativa cannabis sativa ko kyrpii tuo cannabis sativa


    • banaania lyytikolle

      Minähän varoitin niistä banaaneista...

      • Minä vähän epäilen,

        että mahtaako se lyytikko kuoria banaaninsa ennen syömistä... Vai hyödyntääkö sen ensin jollain muulla tavoin ??


    • tiedetään

      Lyytikolla on pää kipeä....kumpi, sitä en tiedä......epäilen banaania jos se on vaikka ollut Tertussa, mutta sehän on Tertun oma asia.......

      • käämitohtori

        Banaaneista mussuteltu sokerihumala tekee mölyapinan
        ylimieliseksi, uhmakkaaksi ja äänekkääksi.


    • hä,hä,hä.....

      Eihän sillä ole alaleukaa ollenkaan....siis Anaalilyytikolla. Jos se onkin tukehtunut banskuun, kun ei pysty puremaan. No, onhan se Tertussa pehmennyt........

      • Jäikö poika ilman pakettia, kun noin itkettää?


    • asfv

      Metsästäjät levittävät tauteja.

      • Heh heh, ainakin HIV-virusta, kun akkoiltansa salaa pusikossa homostelevat. Pojat on poikia, hi hi hi.


    • Suomussalmelta....

      Kyllä se on kuule kaupunkien huumehörhöt ja Tallinnan kävijät, jotka aidsiin sairastuu. Meillä täällä maalla ei kellään ole havaintoa kyseisestä taudista.

      • Heh heh, no sittenhän voitte ihan huoletta leikkiä metsästäjäpoikaa metsästäjätamineissanne ja hyväillä toisianne. Kaikki ovat puhtoisia poikia.


      • sinun ei tarvitse
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, no sittenhän voitte ihan huoletta leikkiä metsästäjäpoikaa metsästäjätamineissanne ja hyväillä toisianne. Kaikki ovat puhtoisia poikia.

        "leikkiä", kaikista pervoista kirjoituksistasi ilmenee kaltaistesi kutsumus miespuolisten perseiden nuolemiseen.


      • 311214
        sinun ei tarvitse kirjoitti:

        "leikkiä", kaikista pervoista kirjoituksistasi ilmenee kaltaistesi kutsumus miespuolisten perseiden nuolemiseen.

        Niinpä betoniporsaatkin voivat 'miekkailla, häntäillä ja telakoitua' koskapa uusia hivirustartuntoja ei enää tule.


      • 311214
        sinun ei tarvitse kirjoitti:

        "leikkiä", kaikista pervoista kirjoituksistasi ilmenee kaltaistesi kutsumus miespuolisten perseiden nuolemiseen.

        Niinpä betoniporsaspoikasetkin voivat 'miekkailla, häntäillä ja telakoitua' koskapa uusia hivirustartuntoja ei enää tule.


    • heksametri

      Hänen kuula tuloksensa oli musertavan ylivoimainen kolmosluokkalaisten sarjassa voitti toiseksitulleen lähes metrillä! Joten onnittelut siitä! Mitä analysointeihin tulee niin petrattavaa kuten kuularingissäkin.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      183
      11017
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      143
      2078
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      242
      1387
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1010
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      910
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      848
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      747
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      699
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      685
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      679
    Aihe