Joulun odotusta

"TYRSKYRATSASTAJA"

Kovasti jo jänskättää tämä lahjojen odottelu. Rekkaveturini pesin illalla ja vein varikolle odottamaan maanantai aamua, jolloin taasen käynnistän 420 hevosvoimaa ja lähden nielemään kilometrejä.
Olen toivonut joululahjaksi äipältä vadelma ja mansikka vaahtokarkkeja sekä suklaa konvehteja eri valmistajilta.Myös täytelakuja toivon tosi hartaasti. Joka joulu äiskä on hankkinut mulle rahtimiehelle työ haalarit, mutta nyt toivoin mustia kolits-mallisia mustia kolitsihousuja. Ne on jotenkin rennot, kun nielen veturillani kilometrejä baanalla.
Kyllä joulun aika vaan on eri jänskää, veturilleni käyn iltaselle saunan jälkeen äipän kanssa toivottamassa hyvät joulut ja käytän konetta hetken, jotta turpon paineet ei laskisi liikaa. Äippä kuuntelee mieliisti, kun kerron veturini tekniikasta hänelle.
Hyvää joulua kaikille kolleekoilleni toivoo äl aa kutsultaan kaikkien tuntema teiden ritari : "TYRSKYRATSASTAJA"

9

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LBS111s

LERVO kans toivottaa kolitsihousulle hyvää jolua ja uta vuotta!Lähren tapaninpåivän
      ajelulle puunatulla. KOLMI TOLPPA sckanikalla.

• sonta Seppoli

Muistahan puhaltaa raskaasti sontuulia niihin uusiin kolitsihousuihin. Sitten vasta ne on oikeat rahtimies kollarit, kun niissä on huolella sonukkaa sisäpuolella ja punteissa.

• Jos olisit saanut sen C-kortin etkä vain kirjoittaisi katkerana häiriöintiviestejä täällä päivästä tosieen, tietäisit että kuljetusalalla ei tunneta pyhäpäiviä. eli työaika ei ole arkisin MA-PE vaan voi olla lähes koska tahansa...

Itskin lähden tänään illalla ajamaan tossa 21:00 aikaan

• Sunnuntailisä

12 § Yli-, hätä- ja sunnuntaityö ja niistä maksettavat korvaukset

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

6. Sunnuntaina, kirkollisena juhlapäivänä, itsenäisyyspäivänä ja vapunpäivänä tehdystä työstä maksetaan sadalla (100) prosentilla korotettu palkka.

7. Tässä pykälässä mainittuja palkan korotusosia laskettaessa käytetään perusteena 13 §:n mukaan laskettua keskituntiansiota.

• Sunnuntailisä kirjoitti:

12 § Yli-, hätä- ja sunnuntaityö ja niistä maksettavat korvaukset

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

6. Sunnuntaina, kirkollisena juhlapäivänä, itsenäisyyspäivänä ja vapunpäivänä tehdystä työstä maksetaan sadalla (100) prosentilla korotettu palkka.

7. Tässä pykälässä mainittuja palkan korotusosia laskettaessa käytetään perusteena 13 §:n mukaan laskettua keskituntiansiota.

Niin? itse saan siis ihan hyvä palkan kun lähden töihin nyt ke-iltana to-iltana ja LA yötnä

• Tyhmä, tyhmempi nolosika
        pankkiautomaatti kirjoitti:

Niin? itse saan siis ihan hyvä palkan kun lähden töihin nyt ke-iltana to-iltana ja LA yötnä

Sinun tekemisesi ei ketään kiinnosta mutta älä taas jauha täyttä paskaa etteikö kuljetusalalla tunneta sunnuntai/pyhäkorvauksia. On se saatana että yksi totaalinen idiootti jakaa täällä päivästä toiseen väärää tietoa. Sununtai/pyhälisät alkavat pyhää edeltävänä iltana klo.18 ja loppuvat pyhäpäivän jälkeisenä päivänä aamulla klo. 06.00.

• Eskortti111

Kaupassa kysytään ES korttia?Vähän outoa.

• KADETTI 141

Multa kysyttiin, kuinka vanha pastilliviljelmä on urassani. sanoin kolmatta viikkoa olleen kasvu päällä, niin myyjä tyttö halusi nähdä viljelmän ja maistaa pastilleja suoraan viljelmästä. Nolotti hiukan riisuuntua, kun olin hetki sitten puhaltanu brojot kolitsihousuihini, heh. Tyttö se vaan tuumi, että ompa tymäkkää rahtisontaa.

• Lervomies

Se ei oo rekkamies eikä mikän jolla ei kolitsihousuijen yläpuolella näy reippaasti rekkavakoa! Myös pastillit tulee roikkua komeasti pöheikössä ja vanhan viinan tulee haista. Hajua voi tehostaa ottamalla uutta viinaa tasaiseen tahtiin. Juomatonta viinaa riittää, sen tietää Lervokin!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2875
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      117
      1170
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      907
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      895
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      867
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      824
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      820
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      143
      770
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      754
    Aihe