Google mail ei toimi

Lumiassa...

Miksei Lumiassa(520) toimi google mail , vaikka sähköpostiosoitteeni ja salasana on ihan oikea? Yritän kirjautua mutta tulee vaan koko ajan "Google tilin tiedot ovat virheelliset" ja sitten.. "edellyttää toimenpiteitä"..

Koneella toimii sähköposti ihan ok, mutta lumiassa ei. mitä voin tehdä että saan sen toimimaan? Mitään merkkejä ei puutu sähköpostista, olen tarkistanut jo sata kertaa että oikein osoite.. Olen yrittänyt myös poistaa tilin kokonaan ja uudestaan mutta ei vaan toimi :(

14

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgbs

Älä hätäile jos oikein kaikki odota ja sulje puhelin ja kirjaudu Microsoft tilillesi kyllä kohta pitäisi alkaa toimimaan.
      Voin käynnistää myös luurin uudelleen ja odota ja odota.

• Lumiassa....

Olen koittanut tätä mutta ei vaan toimi :(

• ndksjdj
        Lumiassa.... kirjoitti:

Olen koittanut tätä mutta ei vaan toimi :(

Jotain sulla nyt menee metsään, koska Lumiassa toimii googlet yms.

• Lumiassa....
        ndksjdj kirjoitti:

Jotain sulla nyt menee metsään, koska Lumiassa toimii googlet yms.

IHan oikein käyttäjätunnus ja salasana.. Sähköposti toimii ihan ok kannettavalla

• kato peiliin

Mulla aukes ihan normaalisti heti . Oma vikas .

• g-mailiii

Aloittajalle....
      Mene asetuksiin ja valitset sieltä sähköposti, luo uusi tili. Näpyttele sinne gmail-tilisi tunnukset, kun g-mail tili ilmestyy alavalikkoon, alkaa toimia.

• Lumiassa.....

Kokeilin jo tuotakin mutta sanoo että gmail tili on jo, ja kokeilin myös poistaa koko gmail tilin ja luoda uuden tilin mutta sitten tulee taas että "Google tilin tiedot virheelliset"....

• g-mailiii

Itsellä ollut aikaisemmin kanssa tuo Lumia 520 ja tuosta asetus-valikosta sain gmailin pelaamaan, siis valitsitko googletilin luettelosta? Muistaakseni gmail lähetti jonkun salasanan sähköpostiini, jolla varmistettiin, että olen tilin virallinen haltija. Katso läppärillä onko sinne tullut joku viesti, käyttääkö joku tiliäsi tai jotain vastaavaa....en muista ihan tarkkaan.. Kuitenkin tilien lisääminen onnistui asetukset- sähköposti ja tilit-valikon kautta. Jos g-mail tili näkyy asetukset valikossa harmaana, poista se ja yritä uudestaan.

• Lumiassa....

Joo valitsisin...google mail. Ei ole tullut mitään salasanaa sähköpostiin. Niin ja tosiaan olen yrittänyt jo poistaa tilin ja sitten uudelleen mutta aina tulee tuo sama virhe viesti.. Kummaa,,,

• g-mailiii

No, onpa kumma, kun et saa toimimaan. Kokeile vielä valita sähköpostivalikosta vaihtoehto muu ja laita siihen gmail-osoitteesi, jos pääsisit sitä kautta luomaan tilin.

Tässä myös ohjeita. Olet varmaan katsonutkin ne.

http://support2.microsoft.com/kb/2805948

• l520

"Kokeilin jo tuotakin mutta sanoo että gmail tili on jo"

Yrititkö jo olemassa olevaa google tiliä uudestaan puhelimeen,sehän ei onnistu jos se on jo vaikka ms tilinä käytössä

Toimiiko kyseinen gmail sähköposti mobiilissa puhelimen selaimella?

Täytyy itekin todeta että ei ole täälläkään ollu minkäänlaista kirjautumis ongelmaa googleen ei selaimella ei sähköposti sovelluksessa,paitsi kerran oli mutta sillonkin täysin omaa syytä tuli tuo "vaatii toimenpiteitä",oli nimittäin puhelimessa kello aika päin peetä tehdasasetusten palautuksen jäljiltä,sen kun korjasi tuli google tili samantien puhelimeen.Nyt näitä Gmaileja on kolme puhelimissa 630/520,ms tilinä vanhat hotmail tunnukset.

• Gmailia riittää

Mulla on ollut aina sama gmail tili, jolla ensin tein facetilin, sitten laitoin sen ms-tiliksi, sitten laitoin sen lumiaan toisen gmail-tilin kanssa... Että kyllä sen pitäisi toimia jos oikein ymmärsin.

• l520
        Gmailia riittää kirjoitti:

Mulla on ollut aina sama gmail tili, jolla ensin tein facetilin, sitten laitoin sen ms-tiliksi, sitten laitoin sen lumiaan toisen gmail-tilin kanssa... Että kyllä sen pitäisi toimia jos oikein ymmärsin.

Voit lisätä vaiko kymmennen google tiliä jos niiden sp osoitteet ovat erilaisia.Jos tuo "ongelman" aiheuttaja gmail sp osoite on jo ms tilinä puhelimessa sehän toimii kuin muutkin sp tilit joten miksi yrittää lisätä sama sp tili kahteen kertaan.Ms tilin poistamiseen puhelimesta vaaditaan tehdasasetusten palautus.

• Lumiassa.....
        l520 kirjoitti:

Voit lisätä vaiko kymmennen google tiliä jos niiden sp osoitteet ovat erilaisia.Jos tuo "ongelman" aiheuttaja gmail sp osoite on jo ms tilinä puhelimessa sehän toimii kuin muutkin sp tilit joten miksi yrittää lisätä sama sp tili kahteen kertaan.Ms tilin poistamiseen puhelimesta vaaditaan tehdasasetusten palautus.

NIIN siis tuo sähköpostini toimii ihan hyvin selaimella(kännykän) ja aika ja pv on kanssa ihan oikeassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe