10 nivelrikko kipujen vuoksi valvonut.

kivulias nivelrikko

Ja nyt kun olen 10 vuotta nivelrikkokipujeni vuoksi valvonut, sydämeni ei enempää valvomista kestänyt, joten kipujen ja valvomisen seuraamuksesta minulla on nyt todettu sydänvika. Ja tuohon vikaan sain monia erillaisia lääkkeitä ja voimani on kokonaan poissa. Ja ketään lääkäriä ei aseteta vastuuseen, kukaan ei korvaa kipujani, eikä kipujeni vuoksi tullutta sydänvikaani, ja lääkkeitä joita nyt tarvitsen enemmän kun koskaan.
Että kun monet kerrat olen pyytänyt lääkäreiltä, että he tutkisivat, olisiko mitään muuta mahdollisuutta lievittää kipujani, kun särkylääkkeet, joita käyttö minulla on erittäin rajoittunutta niin, vaikka pyysin apua Terveydenhoidon Oikeusturvakeskukselta siinä, että tutkittaisiin voitaisiko kipujani lievittää kipujani ei suostuttu lievittämään. Ja kun tuo Terveydenhoidon Oikeusturvakeskukselle lähettämäni avunpyyntö lopulta tuon laitoksen pyynöstä muuntui valitus asiaksi ja kulkeutui eduskunnan oikeusasiamiehelle asti, tämä kertoi päätöksessään " tästä asiasta ei saa enää valittaa".
On kummallista, kun Suomessa kansalaisen on pakko kitua, kivunlievitystä ei edes yritetä antaa ja kuitenkaan omaehtoista eutanasia kuolemaa ei sallita?
Mutta kertokaa, onko joku joskus saanut Suomalaiselta lääkäriltä kokonaisvaltaista täsmä hoitoa? Minä, joka olen koko ikäni 79vuotta sairastanut, en ole koskaan täsmä hoitoa saanut. Ajatelkaa, miten suuret summat rahaa tämä maa säästäisi, jos se hoitasi kansalaisensa kokonaisvaltaisen täsmä hoitoperiaatteen mukaisesti. Ja miten paljon halvemmalla kansalaiset sairauksia hoitaessaan pääsisivät. Ja miten paljon vähemmän kansalaisten olisi tarve käydä lääkärissä ja miten paljon vähemmillä kivuilla kansalaiset pystyisivät elämään ja miten paljon vähemmillä sairauspoissaoloilla kansalaiset selviäisivät työelämässään.
Että miksi, Suomalaiset korkean lääketieteellisen tietämyksen ja osaamisen taitajat, eivät tee työtään kokonaisvaltaisen täsmä hoitotavan mukaan?

4

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myötätuntoinen

Kivut varmaankin haittaavat niin pahasti, ettet muista, mitä koulussa opetettiin äidinkielen tunnilla kielten ja kansallisuuksien kirjoitusasusta (alkukirjain).

• 12tr43

" myötätuntoinen" on varsinainen kusipää ja pilkunnussija. Olet varmaan ylen tyytyväinen kirjoituksesi johdosta.

• Toivo.Lång.Inkeroinen

Kysymyksessähän (12tr43) onkin tyyppi, jonka elämäntehtävään kuuluu taistella kynsinhampain vaihtoehtohoitojen kannattajia vastaan.

Nivelrikkokipuihin olen saanut pientä lievitystä yllättäen kylmägeelisivelyistä ennen nukkumaanmenoa ja kipuihin yöllä herätessä uudelleen.

• Kalevalainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6168
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5637
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1798
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1287
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1058
    Aihe