Mä kuolen näihin tisseihini kohta! :(
Vauva ei enää ota rintaa, vaan alkoi lopetella pari viikkoa sitten. Vauva on nyt tasan 8kk, eli mielellään kyllä imettäisin vielä ainakin kunnes on 10kk ja saisi alkaa tavallista maitoa juomaan, mutta kun ei ota niin ei.
Poika syö uskomattomat määrät ruokaa (3x 1,5dl sosetta, sekä aamu- ja iltapuurot) päivässä, että en ihmettele ettei maitoa ota, mutta niin tärkeää olisi sitä tai edes jotain nestettä kuitenkin saada että pakko oli taipua ja koittaa korvikkeella. Sitä kyllä syö 50ml ruoan päälle (ja on kyllä sitten aivan övereissä!). Tissillä imaisee päivällä kerran pari eikä muuta.
No mut siis ongelma on tää maidontulo kun tissit meinaa räjähtää! Oon yöllä joutunut herättään vauvan imemään (silloin puoliunessa syö rintaakin) että saan pahimmat pois. Mutta ei varmasti heräisi itse, eli ei sinänsä ole nälkäinen. Säälikin näin "isoa" enää yösyöttää herättämällä...
Miten hitossa tän maidontulon saa pois päältä?! Pidän sitä ilmeisesti yllä tuolla yösyötöllä? Luulisi että parissa viikossa tää olis jo helpottanut, mutta joka yö klo 00 viimeistään on niinkuin kivikuulat ja pakko syöttää vauvalle. En siis syötä kuin sen kerran enää mut tää ei vaan lakkaa. Lisäksi toisen nännin ympärystä on SAIRAAN kipee ja kiinteän turpea kokoajan, jo ennen kuin on koko tissi täynnä. Ei ole kuitenkaan tulehdus vielä kun en kuumeile?
Miten saan maidon loppumaan?!!
Tuskainen mami
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446