Miten saan maidon loppumaan?!!

Tuskainen mami

Mä kuolen näihin tisseihini kohta! :(

Vauva ei enää ota rintaa, vaan alkoi lopetella pari viikkoa sitten. Vauva on nyt tasan 8kk, eli mielellään kyllä imettäisin vielä ainakin kunnes on 10kk ja saisi alkaa tavallista maitoa juomaan, mutta kun ei ota niin ei.

Poika syö uskomattomat määrät ruokaa (3x 1,5dl sosetta, sekä aamu- ja iltapuurot) päivässä, että en ihmettele ettei maitoa ota, mutta niin tärkeää olisi sitä tai edes jotain nestettä kuitenkin saada että pakko oli taipua ja koittaa korvikkeella. Sitä kyllä syö 50ml ruoan päälle (ja on kyllä sitten aivan övereissä!). Tissillä imaisee päivällä kerran pari eikä muuta.

No mut siis ongelma on tää maidontulo kun tissit meinaa räjähtää! Oon yöllä joutunut herättään vauvan imemään (silloin puoliunessa syö rintaakin) että saan pahimmat pois. Mutta ei varmasti heräisi itse, eli ei sinänsä ole nälkäinen. Säälikin näin "isoa" enää yösyöttää herättämällä...

Miten hitossa tän maidontulon saa pois päältä?! Pidän sitä ilmeisesti yllä tuolla yösyötöllä? Luulisi että parissa viikossa tää olis jo helpottanut, mutta joka yö klo 00 viimeistään on niinkuin kivikuulat ja pakko syöttää vauvalle. En siis syötä kuin sen kerran enää mut tää ei vaan lakkaa. Lisäksi toisen nännin ympärystä on SAIRAAN kipee ja kiinteän turpea kokoajan, jo ennen kuin on koko tissi täynnä. Ei ole kuitenkaan tulehdus vielä kun en kuumeile?

0

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
        Oulainen
        21
        5067
      2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
        Oulainen
        2
        3222
      3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
        Ikävä
        136
        1300
      4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
        Ikävä
        100
        1278
      5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
        Ikävä
        12
        1210
      6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
        Ikävä
        93
        1084
      7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
        Hyrynsalmi
        17
        893
      8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
        Ikävä
        168
        845
      9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
        Ikävä
        61
        763
      10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
        Ikävä
        35
        742
      Aihe