Kuka Pelle Tän Palstan On Keksiny? Joku 10 Wee Kakara? HABBO SUCKS!!!
HALOO KAKARAT
8
538
Vastaukset
Mitä vittuu tuutte tänne vinkumaan? Tuskin tää palsta teidän elämään vaikuttaa.
- snow-angel
Olen samaa mieltä sun kanssa
- Tyttö_90
Habbo on hyvä juttu koska sehän on niinku n.10-13 vuotiaitten chatti. Ja se on oikeesti tosi hyvä!! Harmi vaan et se ei toimi ainakaa meiän koneella enää. Eikä koulun koneella. =(
Ja onhan tää nuorten keskustelu, ja mun mielestä 10 vuotiaat lasketaan nuoriin.....- HabboSyvältä
Habbo on huono ja roskakori koko verkossa, joka vie kaikki rahat ja elämän!
En suosittele teille, HabboHöpöt!
- tuntematon
mä oon sun kaa samaa mieltä habbo on oikeastikkin syvältä ja tän on varmasti tehnyt joku 10 v kakara niin kuin sä sanoit
- tuntematon
no kuule jo oiskin niin se olis kyl paljon fixumpi kuin sä sori nyt vaan ku jotkut tykkää habosta niin ihan niitä vaan kuule ajattelen
- olio
Sä olet ite varmaan joku yli 15v. nii mitäs sä käyt täällä habbo keskustelus jos et ite pidä siit??? on sullaki varmaa jotaa järkeä päässä jos jotkut 10 vuotiaat pitää siitä ja on halunnu et joku laittais siit jotaa kommenttei!! Et aatteleppas vähä enneku sanot. Iha sama jos joku tulis sulle sepostaa jostaa sun tekemest keskustelust et miten joku voi pitää tost hyi vittu tai jotaa..ni!!
- huoh
olio kirjoitti:
Sä olet ite varmaan joku yli 15v. nii mitäs sä käyt täällä habbo keskustelus jos et ite pidä siit??? on sullaki varmaa jotaa järkeä päässä jos jotkut 10 vuotiaat pitää siitä ja on halunnu et joku laittais siit jotaa kommenttei!! Et aatteleppas vähä enneku sanot. Iha sama jos joku tulis sulle sepostaa jostaa sun tekemest keskustelust et miten joku voi pitää tost hyi vittu tai jotaa..ni!!
ja kukahan helvetin älypää laskee 10weet nuoriin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822