Jeesus nosti tyttäreni huumehelvetistä

Kiitos Herralle

Linnea kertoo kuinka Jeesus pelasti hänen tyttärensä jo varmalta näyttäneeltä huumekuolemalta

17

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulkaa

Todellinen eläntilanne äidin kertomana.

• uskon sen

se on todella paras joululahja minkä perhe voi saada.
      Toivotaan parasta?!

• Aloitus
    • Amen

Amen.

• 546

Suosittelen.

• Tosi-ihme

Ihme juttu onkin.

• mistä apu

Minäkin olen itse rukoillut paljon veljeni ja siskoni monien ja vaikeitten ongelmien parantumista ja lähettänyt lukuisia rukouspyyntöjä usealle taholle jo vuosien ajan mutta ei mitään vastauksia mihinkään, olen jo kokonaan väsynyt enää rukoilemaan, ei Jeesus ja Jumala kaikkia kuule vaikka olisi kuin hätä. On vain itku, ahdistus ja suuri hätä, mistään ei apua tule.

• Siunaten

Hyvä ystävä, ei niin, ei lainkaan. Rukoilla pitääkin, eipä sen puoleen, mutta ei uskoa saa heittää pois.
      Me emme ymmärrä Jumalan aivoituksia. Me emme ymmärrä, miksi on kärsimystä ja miksi se ei poistu aina rukoilemalla.
      Mutta sen tiedän, että Herralla on suunnitelmansa meitä kaikkia varten.
      Jumala ei ole automaatti, että apu tulee heti. Ei ole automaatti, että apu tulee juuri haluamallamme tavalla. Emme myöskään tiedä millä tavalla tulemme autetuiksi. Yleensä apu tulee juuri viime hetkellä, mutta oikeassa Jumalan ajassa.

Et uskokaan kuinka kivuliaita Herran palvelijoita on keskuudessamme.
      Eikö juuri heidän tulisi parantua ja heti. Ei.

Minulla on Herran lupaus, että saan mitä olen rukoillut.
      En ole montaa asiaa itselleni pyytänyt, mutta kummasti ne pienetkin asiat ajallaan tulevat kuntoon.
      Etenevä sairauteni toimii siten, että Herra auttaa jaksamaan ja välillä parempia jaksoja sallii, mutta ymmärrän nyt vain sanoa, että Herra, tapahtukoon sinun tahtosi minunkin elämässä.

Ystävä. Haluatko jättää kaikki huolesi, murheesi, kipusi ja sairautesi Jeesuksen Kristuksen kannettavaksi?

Silloin me teemme niistä vaikka kuvaannollisesti paketin, ojennamme sen Herralle ja sanomme, että jätän kaikki nämä sinulle, hoida sinä minut ja asiani. Uskossa jätämme ne Jeesukselle nöyrästi.
      Sitten vaan kiitämme, että kiitos Herra, että sinä autat.

Fil. 4:6
      Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,

Ps. 55:23 Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.
      Matt. 6:25 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
      Kol. 4:2 Olkaa kestäväiset rukouksessa ja siinä kiittäen valvokaa, > Siirry
      1Tim. 2:1 Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
      1Piet. 5:7 ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen."

• "kokonaan väsynyt enää rukoilemaan, ei Jeesus ja Jumala kaikkia kuule vaikka olisi kuin hätä."

Ihmisiä pelastuu huumeista silloin tällöin myös ihan ilman Jeesusta, jopa useamminkin. Itse asiassa rukouksen voimasta on vain negatiivisia todisteita (tässä tarkoitan ihan oikeita todisteita enkä " eli todistaa väkevästi" -tyyppisiä todisteita.

Laittakaapa rukoukseen uskovat itsenne koetteelle: rukoilkaapa vaikka lasten syöpäosaston pienten potilaiden puolesta. Jos teitä olisi vaikka vain 1000 henkeä, siis 992 enemmän kuin mitä oli koossa kun läpi yön -rukouksella minusta yritettiin saada homoutta pois, johan pitäisi alkaa ihmeitä näkymään. Sanomalehdet kirjoittaisivat selittämättömästä parantumisaallosta ja varmaan myös kummallisista valonsäteistä syöpäosaston yllä...

Olisiko tässä hiukan käytännöllistä haastetta? Ai niin, eihän Jumala tietenkään SILLOIN vastaa... Seli seli... yms...

• Turhaa skeidaa

Ateistithan elävätkin ilman rukousta, joten ei taatusti apua tule.
        Toisaalta Kaikkivaltias tietää kyllä ketä pelastaa, että eipä ex hellari olisi kannattanut yyhjälle vaivautua.
        Jumala antaa valinnan vapauden, joten ole rauhassa homo.
        Älä suotta sitä lippuasi heiluta tällä palstalla, sillä meillä on eri henki.

• Turhaa skeidaa kirjoitti:

Ateistithan elävätkin ilman rukousta, joten ei taatusti apua tule.
        Toisaalta Kaikkivaltias tietää kyllä ketä pelastaa, että eipä ex hellari olisi kannattanut yyhjälle vaivautua.
        Jumala antaa valinnan vapauden, joten ole rauhassa homo.
        Älä suotta sitä lippuasi heiluta tällä palstalla, sillä meillä on eri henki.

"Ateistithan elävätkin ilman rukousta, joten ei taatusti apua tule."

Totta, ihan saman verran tulee apua kuin sinullekin.

Miten olisi sen syöpäosastoprojektin kanssa?

• Aloitus

Älä viitsi viedä asiaa pois aloituksesta.
      Pura patoutumasi muualla.

• reamarit3

Kiitos Herralle!
      Jatketaa rukousta omaistemme puolesta.

• fvgbmncv

Voisitkohan kysyä Jeesukseltasi, miksi ei estänyt tyttäresi ajautumista huumehelvettiin? Ja miksi jättää miljoonat ihmiset pelastamatta tuolta huumehelvetiltä?

• Ei pakota

Herra ei pakota ketään mihinkään.

• Vapaaehtoista on

Ei pakota, ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      587
      2286
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1832
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1660
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1256
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      57
      1164
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1154
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      888
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe