Millaisella tai kuinka vanhalla kartalla pärjäilee fl:n itäpuolella. Itsellä vuodelta 2010 ja luulen että muutoksia liittymiin on tullut sen jälkeen. Kokemuksia kehiin kiitos.
tomtom karttaversiot
2
121
Vastaukset
- mtaman
Olen pyörinyt nyt reilut 2 viikkoa niin itä, länsi kuin etelä Floridassa vuoden 2011 tomtomin kartalla ja hyvin on tiet ja liittymät löytyneet.
- Hertz MIA
Samaa mieltä. Mulla kanssa 3-4 vuotta vanhat USA kartat tompassa, mutta ongelmia ei oo ollut. Mä tosin en ajele pelkästään navin perusteella, suuntavaistoa on ja paperikartat löytyy autosta myös tarvittaessa. Monesti ajelen oman pään mukaan, navi ohjaa kyllä vieressä hiljaisena , johon halutessaan voi turvautua. Dolphinin ja 826 liittymä on remontissa ja siinä voipi uusikin navi näyttää väärin koska kaistamuutoksia on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882